eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla Odcinek DN 160 mm do działki nr 12/1 obręb Zawiercie (k.m.32) przy ul. Sienkiewicza w ramach zadania (.)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla Odcinek DN 160 mm do działki nr 12/1 obręb Zawiercie (k.m.32) przy ul. Sienkiewicza w ramach zadania (.)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48324941274, +48324941267

1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla Odcinek DN 160 mm do działki nr 12/1 obręb Zawiercie (k.m.32) przy ul. Sienkiewicza w ramach zadania (.)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab1e965f-82d4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053367/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Przedmiotowe zamówienie spełnia wszystkie przesłanki jego udzielenia, tj.: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, ogłoszonym w dniu 06.10.2023 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych (numer ogłoszenia o zamówieniu 2023/BZP 00430932/01), nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-39e83597-6340-11ee-9aa3-96d3b4440790

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.91.2023.KW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7198,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla Odcinek DN 160 mm do działki nr 12/1 obręb Zawiercie (k.m.32) przy ul. Sienkiewicza w ramach zadania pn.: „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie”.

2. Zakres robót obejmuje:

 Wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi i kolektory w gruntach suchych z wydobyciem urobku, głębokość wykopu do 3,0 m, grunt kategorii III-IV – 6,96m3
 Rurociągi kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC, łączonych kielichowo o średnicy 160mm wraz z montażem korka zaślepiającego – 4,40m
 Montaż rurociągów z rur polietylenowych fi 250mm wraz z manszetami i płozami dystansowymi – 3m
 Inwentaryzacja powykonawcza – 1 kpl
 Próba szczelności kanałów rurowych, kanał DN 160mm – 4,40m

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 1 do zaproszenia do udziału w negocjacjach – Opis przedmiotu zamówienia.

4. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do zaproszenia do udziału w negocjacjach projektowane postanowienia umowne.

5. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:

Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z załączonego do zaproszenia do udziału w negocjacjach przedmiaru robót, były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.

Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 3 do zaproszenia do udziału w negocjacjach.

6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników:

Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

44163000-0 - Rury i osprzęt

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą do unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 8 ustawy Pzp., zgodnie z którym ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.”

W dniu 16.11.2023 r. Zamawiający przesłał do Wykonawcy zaproszenie do udziału w negocjacjach.

Negocjacje odbyły się w dniu 09.11.2013 r. o godzinie 11:15 w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski ul. Leśna 2.

Przedmiotem negocjacje były szczegółowe warunki realizacji zamówienia, w szczególności:

1) cena za realizację zamówienia
2) okres gwarancji na przedmiot zamówienia – minimalny okres gwarancji wynosi 3 lata.
3) projektowane postanowienia umowy

W wyniku przeprowadzonych negocjacji Wykonawca zaproponował cenę za realizację zamówienia w wysokości 21 486,00 zł brutto oraz okres gwarancji na przedmiot umowy w wysokości 3 lat. Wykonawca w toku negocjacji nie zgodził się na obniżenie ceny.
Ponadto, Wykonawca przedstawił oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. Dokument został złożony w postaci elektronicznej, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pozostałe dokumenty, wymagane w zaproszeniu do udziału w negocjacjach, Wykonawca zobowiązał się złożyć przed podpisaniem umowy. Strony umowy ustaliły, że podpisanie umowy będzie możliwe po zatwierdzeniu wyników negocjacji przez Kierownika Zamawiającego.

Z przeprowadzonych negocjacji sporządzono protokół, który został przekazany Kierownikowi Zamawiającemu, w celu zapoznania się ze wszystkimi warunkami, które zostały ustalone w wyniku przeprowadzonych negocjacji.
Kierownik Zamawiającego, po zapoznaniu się z protokołem, nie zatwierdził przeprowadzonych w dniu 09.11.2023 r. negocjacji z Wykonawcą Zakład Usługowo – Budowlany „BUD – REM” Tomasz Skipirzepa ul. Pomorska 39/56, 42-400 Zawiercie, w szczególności wynegocjowanej kwoty za wykonanie przedmiotu zamówienia – tj. 21 486,00 zł brutto.

Zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z art. 72 § 1 KC – jeżeli strony prowadzą negocjacje w celu zawarcia oznaczonej umowy, umowa zostaje zawarta, gdy strony dojdą do porozumienia co do wszystkich jej postanowień, które były przedmiotem negocjacji, Mając na względzie powyższe uznać należy, że strony nie doszły do porozumienia w zakresie ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a tym samym zachodzi przesłanka uniewaznienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 8 ustawy Pzp., zgodnie z którym ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.”

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu, Zamawiający skrócił nazwę zadania. Pełna nazwa to: Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla Odcinek DN 160 mm do działki nr 12/1 obręb Zawiercie (k.m.32) przy ul. Sienkiewicza w ramach zadania pn.: „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.