eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa odbioru i utylizacji odpadów zakaźnych pochodzących z działalności laboratoryjnej związanej z badaniami dotyczącymi zadań Inspekcji Weterynaryjnej



Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa odbioru i utylizacji odpadów zakaźnych pochodzących z działalności laboratoryjnej związanej z badaniami dotyczącymi zadań Inspekcji Weterynaryjnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Poznaniu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000092976

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Grunwaldzka 250

1.4.2.) Miejscowość: Poznań

1.4.3.) Kod pocztowy: 60-166

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dbartoszewska@wiw.poznan.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.poznan.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Inspekcja weterynaryjna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495595

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00482817

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:

Po zmianie:
§8
1. Wszelkie zmiany bądź uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienie okoliczności o których mowa w art. 455 z zachowaniem zasad o których mowa w art. 439 i 454 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów:
1) Aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi przepisami, z tym że cena brutto może ulec zmianie tylko w stopniu wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostaje bez zmian
2) Aneks dopuszczający zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy
w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
4. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt. 1) jest potwierdzenie powstania okoliczności w formie opisowej i ich właściwe umotywowanie. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania wpływu zmiany stawki podatku od towarów i usług, będących podstawą do zwaloryzowania wynagrodzenia umownego w drodze aneksu do umowy.
5. Warunki wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt 2):
1) Wykonawca składa pisemny wniosek, w którym przedstawia okoliczności mające wpływ na cenę dostarczanych produktów/usług oraz wykaże związek zmiany ceny materiałów lub kosztów z realizacją przedmiotu umowy
z wysokością wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz
z wnioskiem, szczegółową kalkulację potwierdzającą wpływ zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia wraz z dowodami uzasadniającymi zmianę wynagrodzenia przy czym za dowody należy uznać
w szczególności faktury, cenniki, katalogi itp. Informacja musi obejmować dane o udziale danego produktu/usługi w kosztach wytworzenia poszczególnych pozycji towarów/usług umownych. Należy wskazać udział zarówno w cenie pierwotnej przedstawionej w ofercie jak i cenie proponowanej po zmianie.
2) Wykonawca składając wniosek o waloryzację cen, składa jednocześnie oświadczenie o następującej treści:
 Podane dane i sporządzona kalkulacja w związku z waloryzacją wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie nr….., z dnia …….. jest zgodna ze stanem faktycznym i prawnym
 W toku przygotowania się do postępowania przetargowego Wykonawca nie był w stanie przewidzieć zmian i należycie zabezpieczyć się od wzrostu cen rynkowych
 Marża (kwotowo) Wykonawcy po waloryzacji wynagrodzenia będzie nie wyższa niż jak w dniu zawarcia umowy
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania wyjaśnień lub dodatkowych dokumentów w celu podjęcia decyzji odnośnie zmiany wysokości wynagrodzenia
4) Zamawiający zastrzega, że nie uwzględnia wzrostu cen w zakresie kosztów ogólnozakładowych oraz kosztów sprzedaży
5) Poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów uprawniający Strony niniejszej umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi minimum 10% względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie.
6) Wniosek o zmianę wysokości wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji przedmiotu umowy nie może być złożony wcześniej niż po 6 miesiącach liczonych od dnia zawarcia niniejszej umowy, a każdy kolejny nie może być złożony wcześniej niż po 6 miesiącach od daty ostatniej zmiany
7) Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak również i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie
8) Maksymalna wysokość wszystkich zmian wynagrodzenia jaką Zamawiający dopuszcza w efekcie zastosowanych regulacji, wynosi 15% wartości umowy podstawowej.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-12-15 08:00

Po zmianie:
2022-12-19 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-12-15 09:00

Po zmianie:
2022-12-19 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-01-13

Po zmianie:
2023-01-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.