Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00477311/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
- 2023/BZP 00502304/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00504343/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00546115/01 - Wynik z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 108854B w m. Nowodwory (Ciasne) na odcinku od km 0+000 do km 0+1,255
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechanowiec
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670150
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Mickiewicza
1.4.2.) Miejscowość: Ciechanowiec
1.4.3.) Kod pocztowy: 18-230
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.4.7.) Numer telefonu: 86/2771-145
1.4.8.) Numer faksu: 86/2771-066
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ciechanowiec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanowiec.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495455
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00477311
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 108854B w m. Nowodwory (Ciasne) na odcinku od km 0+000 do km 0+990
Po zmianie:
Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 108854B w m. Nowodwory (Ciasne) na odcinku od km 0+000 do km 0+1,255
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Ciechanowcu jest: Gmina Ciechanowiec, ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec, reprezentowana przez Burmistrza Ciechanowca.
2. W sprawie pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu za pomocą adresu e-mail: iod@ciechanowiec.pl, lub tel. 86 277 11 45 w 35.
3. Administrator danych osobowych – Gmina Ciechanowiec - przetwarza Pani/Pana dane osobowe (art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 1 i 2 lit. a), b) i g) RODO) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: „Rozbudowa drogi gminnej – ul. Ralkowa wraz z łącznikiem z ul. Uszyńską w Ciechanowcu” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej zwaną „ustawa Pzp”.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, względnie przez okres gwarancji/rękojmi wynikający z zawartej umowy albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków europejskich.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych (Administrator może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie zadania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania/daty zakończonego postępowania o udzielenia zamówienia publicznego), prawo żądania sprostowania danych osobowych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).
8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych (art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO), prawo do przenoszenia danych osobowych (art. 20 RODO), prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (art. 21 RODO).
9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Miejskim w Ciechanowcu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa.
10. Administrator danych osobowych nie stosuje wobec Pani/Pana danych zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Po zmianie:
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Ciechanowcu jest: Gmina Ciechanowiec, ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec, reprezentowana przez Burmistrza Ciechanowca.
2. W sprawie pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu za pomocą adresu e-mail: iod@ciechanowiec.pl, lub tel. 86 277 11 45 w 35.
3. Administrator danych osobowych – Gmina Ciechanowiec - przetwarza Pani/Pana dane osobowe (art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 1 i 2 lit. a), b) i g) RODO) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: „Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 108854B w m. Nowodwory (Ciasne) na odcinku od km 0+000 do km 0+1,255” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej zwaną „ustawa Pzp”.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, względnie przez okres gwarancji/rękojmi wynikający z zawartej umowy albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków europejskich.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych (Administrator może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie zadania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania/daty zakończonego postępowania o udzielenia zamówienia publicznego), prawo żądania sprostowania danych osobowych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).
8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych (art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO), prawo do przenoszenia danych osobowych (art. 20 RODO), prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (art. 21 RODO).
9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Miejskim w Ciechanowcu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa.
10. Administrator danych osobowych nie stosuje wobec Pani/Pana danych zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 108854B w m. Nowodwory (Ciasne) na odcinku od km 0+000 do km 0+990” w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych na jej podstawie dotyczącej przebudowy i rozbudowy drogi gminnej nr 108854B w m. Nowodwory (Ciasne) na odcinku od km 0+000 do km 0+990:
Etap I (dokumentacja projektowo-kosztorysowa)
Wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – Programu funkcjonalno-użytkowego, uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę/zezwolenia na realizację inwestycji drogowej oraz innych decyzji niezbędnych do wykonania zamówienia, uzyskanie opinii, warunków technicznych, wykonanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót, kosztorysów oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia. Projekty budowlane i wykonawcze muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającemu, przed wdrożeniem ich do realizacji.
Etap II (realizacja robót budowlanych)
Realizacja robót budowlanych zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją projektową. W ramach zadania przewiduje się przebudowę drogi gminnej o łącznej długości około 990mb. Odcinek objęty opracowaniem ma swój początek w km 0+000 w obrębie skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 690. Koniec opracowania przyjęto w km 0+990.
W ramach zadania należy zaprojektować i wykonać:
- roboty przygotowawcze (w tym: roboty pomiarowe, tyczenie, obsługa geodezyjna inwestycji, usunięcie drzew i krzewów, zdjęcie warstwy humusu, rozbiórki elementów dróg),
- roboty ziemne (wykonanie wykopów, nasypów i zasypek oraz przekopy kontrolne),
- wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- budowę nowej nawierzchni jezdni,
- przebudowę istniejących zjazdów,
- remont istniejącego przepustu pod koroną drogi,
- przebudowę urządzeń uzbrojenia terenu kolidujących z zadaniem tj. sieci wodociągowej i sieci teletechnicznej,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- budowę kanału technologicznego,
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 108854B w m. Nowodwory (Ciasne) na odcinku od km 0+000 do km 0+1,255” w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych na jej podstawie dotyczącej przebudowy i rozbudowy drogi gminnej nr 108854B w m. Nowodwory (Ciasne) na odcinku od km 0+000 do km 0+1,255:
Etap I (dokumentacja projektowo-kosztorysowa)
Wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – Programu funkcjonalno-użytkowego, uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę/zezwolenia na realizację inwestycji drogowej oraz innych decyzji niezbędnych do wykonania zamówienia, uzyskanie opinii, warunków technicznych, wykonanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót, kosztorysów oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia. Projekty budowlane i wykonawcze muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającemu, przed wdrożeniem ich do realizacji.
Etap II (realizacja robót budowlanych)
Realizacja robót budowlanych zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją projektową. W ramach zadania przewiduje się przebudowę drogi gminnej o łącznej długości około 1255 mb. Odcinek objęty opracowaniem ma swój początek w km 0+000 w obrębie skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 690. Koniec opracowania przyjęto w km 0+1,255.
W ramach zadania należy zaprojektować i wykonać:
- roboty przygotowawcze (w tym: roboty pomiarowe, tyczenie, obsługa geodezyjna inwestycji, usunięcie drzew i krzewów, zdjęcie warstwy humusu, rozbiórki elementów dróg),
- roboty ziemne (wykonanie wykopów, nasypów i zasypek oraz przekopy kontrolne),
- wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- budowę nowej nawierzchni jezdni,
- przebudowę istniejących zjazdów,
- remont istniejącego przepustu pod koroną drogi,
- przebudowę urządzeń uzbrojenia terenu kolidujących z zadaniem tj. sieci wodociągowej i sieci teletechnicznej,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- budowę kanału technologicznego,
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-11-20 10:00
Po zmianie:
2023-11-23 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-11-20 10:30
Po zmianie:
2023-11-23 10:30
INNE PRZETARGI CIECHANOWIEC
więcej: przetargi CIECHANOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej i słaboprądowej w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Krakowie przy ul. Zakątek 2
- Cyklostrada Dolnośląska - odcinek na terenie Gminy Złotoryja
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.