Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Plakatowanie materiałów do działań promocyjnych i edukacyjnych Zamku w Pieskowej Skale w ramach projektu „Wielokulturowa Rzeczpospolita”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAMEK KRÓLEWSKI NA WAWELU - PAŃSTWOWE ZBIORY SZTUKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wawel 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-001
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamek@wawelzamek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawel.krakow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Plakatowanie materiałów do działań promocyjnych i edukacyjnych Zamku w Pieskowej Skale w ramach projektu „Wielokulturowa Rzeczpospolita”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-429542cd-48e6-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00097840/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Druk plakatów, ulotek i folderów wraz z usługą plakatowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wielokulturowa Rzeczpospolita-Zamek Pieskowa Skała” w ramach programu „KULTURA”/MECHANIZM FINANSOWY EOG 2014-2021 Działanie 1. Poprawa zarządzania dziedzictwem kulturowym Poddziałanie 1.1. Restauracja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444503
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu pn. „Plakatowanie materiałów do działań promocyjnych i edukacyjnych Zamku w Pieskowej Skale w ramach projektu „Wielokulturowa Rzeczpospolita”.- nr postępowania: DZP-271-36a/23, gdzie otwarcie ofert odbyło się w dniu 21.08.2023 r., w trybie podstawowym, nie została złożona żadna oferta. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
- „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”
W związku z powyższym zachodzą przesłanki do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-82032ec7-385b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-36 a/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7000,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje plakatowanie plakatami B1 na słupach wielkoformatowych, na wysokości wzroku, w obrębie środkowego lub górnego obwodu słupa wielkoformatowego.
W części I
Plakatowanie w mieście Kraków:
w ilości 280 szt. x 14 dni - termin wrzesień/październik 2023
w ilości 280 szt. x 7 dni - termin wrzesień/październik 2023
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7955,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7955,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7955,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Koneser Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008150963
7.3.3) Ulica: Szlak
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-153
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7955,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Roboty remontowe w budynku DS-3 (21-3) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- Dostawa materiałów pomocniczych i promocyjnych dla bibliotek biorących udział w projekcie "Mała książka- Wielki Człowiek" w podziale na 3 części
- Wykonanie izolacji fundamentów budynku Szkoły Podstawowej nr 80 w Krakowie na os. Na Skarpie 8
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Nadbrzezie na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Wykonanie robót budowlanych dla modernizacji dachu budynku ARTzona Ośrodka Kultury im. C.K. Norwida os. Górali 4 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji 20 pikników edukacyjno-zawodowych realizowanych w ramach KPO
- Promocja miejskich działań z wykorzystaniem słupów reklamowych z tematycznymi zawieszkami
- Przeprowadzenie kampanii w social mediach (Facebook) i zapewnienie wsparcia technicznego i kreatywnego w prowadzeniu profilu społecznościowego
- Usługa przeprowadzenia cyklu spotkań skierowanych do członków grup roboczych ds. inteligentnych specjalizacji województwa mazowieckiego
- Rozbudowa ulicy Sikorskiego w Kozienicach na odcinku od DK 79 do DK 48
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.