eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Byczyna › Remont ulicy Brzozowej i utwardzenie ulicy Polnej w Byczynie



Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ulicy Brzozowej i utwardzenie ulicy Polnej w Byczynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Byczyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53141299300000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Byczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@byczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.byczyna.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/676098

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ulicy Brzozowej i utwardzenie ulicy Polnej w Byczynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbc0b3d8-4b92-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029449/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont ul. Brzozowej w Byczynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393100/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OŚ.271.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 161435,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania wykonanie prac budowlanych dla zadania pn.: „Remont ulicy Brzozowej i utwardzenie ul. Polnej w Byczynie” według zasad i w zakresie określonym w załączonej do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) dokumentacji projektowej, na warunkach wynikających z niniejszej umowy, w/w SWZ oraz zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy.
2. Działki, na których planowana jest niniejsza inwestycja są użytkowane jako drogi. Teren inwestycji nie podlega ochronie w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Gminy, jak również nie jest obszarem chroniony przyrodniczo i krajobrazowo. Drogi nie przebiegają przez tereny objęte nadzorem konserwatora zabytków oraz nie znajdują się na terenach górniczych.
3. Parametry techniczne dróg:
Ul. Brzozowa
• Kategoria drogi- droga gminna,
• klasa drogi - D,
• obciążenie ruchem KR 1,
• prędkość projektowa 30km/h,
• droga o dwóch kierunkach ruchu i szerokości jezdni 4,3-6,0m.
ul. Polna
• Kategoria drogi- droga wewnętrzna,
• klasa drogi - nie dotyczy,
• obciążenie ruchem KR 1,
• prędkość projektowa 30km/h,
• droga o dwóch kierunkach ruchu i szerokości jezdni 4m.
4. Ulica Brzozowa posiada jezdnię bitumiczną o zmiennej szerokości od 4,0 do 6,0,0m z chodnikiem po stronie zachodniej. Punkty początkowy trasy km 0+000 przyjęto na krawędzi jezdni ul. Borkowskiej, a koniec na początku odcinka z jezdnią z betonowej kostki brukowej. Przewidziano sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz wykonanie nowej z dostosowaniem do istniejącej niwelety po obecnym śladzie. Na całej długości remontowanej ulicy przewiduje się wykonanie dwóch nowych odcinków chodnika oraz punktowe wyrównanie niwelety krawężnika.
Z uwagi na rosnące drzewo w chodniku od km 0+057 do km 0+068 przewiduje się punktowe zawężenie jezdni i wykonanie nowego chodnika kosztem jezdni. Na ulicy Polnej planuje się wykonanie remontu jezdni od krawędzi jezdni ul Brzozowej do wjazdu na posesję nr 226. Przy ul. Brzozowej na długości 5,0m wykonać nawierzchnię bitumiczną jezdni a na pozostałym odcinku z destruktu o szerokości 4,0m.
Na remontowanym odcinku drogi planuje się wykonanie nowej warstwy ścieralnej z AC 11 S 50/70 o grubości 5cm. Połączenie międzywarstwowe podbudowy i warstwy bitumicznej jezdni wykonać przez skropienie w ilości 0,8-1,0kg/m2 kationową emulsją asfaltową wg PN-EN 13808:2013 oraz WT-3 z 2009r kationowe emulsje asfaltowe na drogach publicznych. Chodnik wykonać z betonowej kostki brukowej typu Holland grubości 8cm ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej Rm=2,5MPa. Jako podbudowę chodnika ułożyć warstwę mieszanki niezwiązanej 0/31,5mm stabilizowanej mechanicznie o grubości 15cm. Nowe odcinki chodnika od strony jezdni ograniczyć krawężnikiem typu ulicznego 15/30/100cm, a od strony posesji obrzeżem 8/30/100cm.Na wjazdach niweletę krawężnika zaniżyć do 4cm. Krawężniki i obrzeża ułożyć na ławie betonowej z C12/15. Na istniejącej podbudowie na ulicy Polnej ułożyć nawierzchnię z 8-10 centymetrowej warstwy destruktu pozyskanego z frezowania warstwy ścieralnej ul. Brzozowej.

5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera:
a) Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 8 do SWZ.
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 9 do SWZ.
c) Przedmiar robót – Załącznik nr 10 do SWZ
d) Projekt stałej organizacji ruchu – Załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249646,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279687,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249646,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PD TRAKT Sp.z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 530531282

7.3.3) Ulica: Matejki

7.3.4) Miejscowość: Kluczbork

7.3.5) Kod pocztowy: 46-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249646,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.