eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczaniec › Przebudowa drogi gminnej od m. Ojerzyce do m. Szczaniec



Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi gminnej od m. Ojerzyce do m. Szczaniec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczaniec

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770511

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Herbowa 30

1.4.2.) Miejscowość: Szczaniec

1.4.3.) Kod pocztowy: 66-225

1.4.4.) Województwo: lubuskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@szczaniec.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczaniec.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495252

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00451620/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej od m. Ojerzyce do m. Szczaniec.
3.2. Zamówienie obejmuje przebudowę drogi gminnej na odcinkach „A” i „B” o długości 3793,46 m + 684,63m = 4478,09 m w zakresie określonym w dokumentach zamówienia.
3.3. Zamawiający wymaga udzielenia min. 60-miesięcznej gwarancji na całość robót budowlanych oraz gwarancji (wg gwarancji producenta) na zamontowane urządzenia.
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
3.4.1. Załącznik nr 3 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ);
3.4.2. Załącznik nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.5. Zamawiający informuje, że jeżeli w dokumentacji technicznej, opisującej zakres prac znajdują się nazwy firmowe materiałów, towarów, systemów, to mają one charakter i znaczenie przykładowe i każdorazowo można zastosować materiały, towary i systemy równoważne, spełniające wymogi opisane dokumentacją. Zamawiający oceniając równoważność badał będzie parametry techniczne i funkcjonalne zaproponowanych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będzie on posiadał parametry i funkcjonalność nie gorsze niż rozwiązania opisane.
3.6. Zamawiający informuje, że jeżeli w dokumentacji technicznej opisujących zakres prac znajdują się odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać że oferowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz będą zgodne pod względem:
3.6.1.1. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych),
3.6.1.2. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
3.6.1.3. charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
3.6.1.4. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne), parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
3.7. Wymagania dotyczące robót:
3.7.1. wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winne być zrealizowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z poszanowaniem mienia Zamawiającego, środowiska oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego,
3.7.2. roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami SWZ.
3.8. Miejsce realizacji umowy: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

Po zmianie:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej od m. Ojerzyce do m. Szczaniec – Nr 005716F.
3.2. Zamówienie obejmuje przebudowę drogi gminnej na odcinkach „A” i „B” o długości 3793,46 m + 684,63m = 4478,09 m w zakresie określonym w dokumentach zamówienia.
3.3. Zamawiający wymaga udzielenia min. 60-miesięcznej gwarancji na całość robót budowlanych oraz gwarancji (wg gwarancji producenta) na zamontowane urządzenia.
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
3.4.1. Załącznik nr 3 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ);
3.4.2. Załącznik nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.5. Zamawiający informuje, że jeżeli w dokumentacji technicznej, opisującej zakres prac znajdują się nazwy firmowe materiałów, towarów, systemów, to mają one charakter i znaczenie przykładowe i każdorazowo można zastosować materiały, towary i systemy równoważne, spełniające wymogi opisane dokumentacją. Zamawiający oceniając równoważność badał będzie parametry techniczne i funkcjonalne zaproponowanych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będzie on posiadał parametry i funkcjonalność nie gorsze niż rozwiązania opisane.
3.6. Zamawiający informuje, że jeżeli w dokumentacji technicznej opisujących zakres prac znajdują się odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać że oferowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz będą zgodne pod względem:
3.6.1.1. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych),
3.6.1.2. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
3.6.1.3. charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
3.6.1.4. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne), parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
3.7. Wymagania dotyczące robót:
3.7.1. wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winne być zrealizowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z poszanowaniem mienia Zamawiającego, środowiska oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego,
3.7.2. roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami SWZ.
3.8. Miejsce realizacji umowy: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje dodatkową przesłankę wykluczenia Wykonawców z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (DZ. U. poz. 835).

Po zmianie:
Zamawiający przewiduje dodatkową przesłankę wykluczenia Wykonawców z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (DZ. U. poz. 835).

Zamówienie jest współfinansowane z programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.1. Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.2. Informacje na temat zaliczek

Przed zmianą:

Po zmianie:
9.3. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki, o której mowa w art. 442 PZP: Zamawiający wypłaci Wykonawcy zaliczkę w wysokości 5 % wynagrodzenia brutto, wynikającego z oferty Wykonawcy, na poczet realizacji zamówienia na podstawie prawidłowo wystawionej faktury pro-forma, doręczonej przez Wykonawcę. Zaliczka zostanie rozliczona po wykonaniu całości inwestycji; Zamawiający wypłaci pozostałą część wynagrodzenia po zakończeniu realizacji inwestycji

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-12-15 07:00

Po zmianie:
2022-12-21 07:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-12-15 08:00

Po zmianie:
2022-12-21 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-01-14

Po zmianie:
2023-01-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.