eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Chmielnik w sezonie zimowym 2023/2024"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Chmielnik w sezonie zimowym 2023/2024”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009745

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413542278

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@chmielnik.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://chmielnik.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Chmielnik w sezonie zimowym 2023/2024”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d24b3d7-6d83-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029374/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Chmielnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449038

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPS.271.33.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 230445,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg gminny na terenie Gminy Chmielnik w sezonie zimowym 2023/2024 - Rejon I: Piotrkowice, Grabowiec, Minostowice, Suliszów – 14,124 km (długość dróg gminnych – 8,324 km, wewnętrznych – 5,800 km)5. Zimowe utrzymanie ma zapewnić ciągłą, całodobową przejezdność dróg objętych niniejszym zamówieniem i polega na odśnieżaniu jezdni poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni pługiem zamontowanym na odpowiednim pojeździe, zwalczanie śliskości zimowej poprzez jej usuwanie za pomocą posypywania nawierzchni dróg piaskiem z solą ( usuwanie z nawierzchni drogi lodu, zlodowaciałego śniegu itp.)
6. Wykonawca składający ofertę na świadczenie w/w usługi musi posiadać pełną dyspozycyjność. W celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek zapewnienia:
a) odpowiedniego sprzętu w ilości zapewniającej wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;
b) całodobowej niezbędnej gotowości sprzętu i osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia;
c) zabezpieczenia niezbędnych środków i materiałów do zwalczania śliskości zimowej dróg;
d) zapewnienia prawidłowej organizacji pracy w celu uniknięcia zakłóceń w ruchu drogowym, aby odgarnięty śnieg nie powodował utrudnień w komunikacji pieszych oraz nie utrudniał wjazdów i wyjazdów, jak również uniemożliwiał parkowania pojazdów w miejscach do tego przewidzianych.
7. Wykonawca świadczy usługi przy użyciu własnego sprzętu i zapewnia kierowcę z odpowiednimi wymaganymi przepisami uprawnieniami.
8. Materiał ( piasek i sól) do posypywania dróg stanowi koszt własny Wykonawcy.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do:
• Odśnieżenia i likwidacji śliskości– zgarniania śniegu i błota pośniegowego z dróg gminnych i wewnętrznych. Szerokość odśnieżania musi obejmować całą szerokość jezdni wraz z posypaniem dróg piaskiem w celu likwidacji gołoledzi.
• Odśnieżenia– zgarniania śniegu i błota pośniegowego z dróg gminnych i wewnętrznych. Szerokość odśnieżania musi obejmować całą szerokość jezdni.
• Likwidacji śliskości - posypywania dróg gminnych i wewnętrznych piaskiem z solą w celu likwidacji gołoledzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 36722,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rejon II: Celiny, Celiny Nowe, Ługi, Suchowola, Lubania, Lipy, Łagiewniki- 22,880 km (długość dróg gminnych 15,680 km, wewnętrznych – 7,200 km)- Zimowe utrzymanie dróg gminny na terenie Gminy Chmielnik w sezonie zimowym 2023/2024 ma zapewnić ciągłą, całodobową przejezdność dróg objętych niniejszym zamówieniem i polega na odśnieżaniu jezdni poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni pługiem zamontowanym na odpowiednim pojeździe, zwalczanie śliskości zimowej poprzez jej usuwanie za pomocą posypywania nawierzchni dróg piaskiem z solą ( usuwanie z nawierzchni drogi lodu, zlodowaciałego śniegu itp.)
6. Wykonawca składający ofertę na świadczenie w/w usługi musi posiadać pełną dyspozycyjność. W celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek zapewnienia:
a) odpowiedniego sprzętu w ilości zapewniającej wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;
b) całodobowej niezbędnej gotowości sprzętu i osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia;
c) zabezpieczenia niezbędnych środków i materiałów do zwalczania śliskości zimowej dróg;
d) zapewnienia prawidłowej organizacji pracy w celu uniknięcia zakłóceń w ruchu drogowym, aby odgarnięty śnieg nie powodował utrudnień w komunikacji pieszych oraz nie utrudniał wjazdów i wyjazdów, jak również uniemożliwiał parkowania pojazdów w miejscach do tego przewidzianych.
7. Wykonawca świadczy usługi przy użyciu własnego sprzętu i zapewnia kierowcę z odpowiednimi wymaganymi przepisami uprawnieniami.
8. Materiał ( piasek i sól) do posypywania dróg stanowi koszt własny Wykonawcy.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do:
• Odśnieżenia i likwidacji śliskości– zgarniania śniegu i błota pośniegowego z dróg gminnych i wewnętrznych. Szerokość odśnieżania musi obejmować całą szerokość jezdni wraz z posypaniem dróg piaskiem w celu likwidacji gołoledzi.
• Odśnieżenia– zgarniania śniegu i błota pośniegowego z dróg gminnych i wewnętrznych. Szerokość odśnieżania musi obejmować całą szerokość jezdni.
• Likwidacji śliskości - posypywania dróg gminnych i wewnętrznych piaskiem z solą w celu likwidacji gołoledzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 59488 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg gminny na terenie Gminy Chmielnik w sezonie zimowym 2023/2024 - Rejon III: Zrecze Małe, Zrecze Duże, Zrecze Chałupczańskie, Zrecze pod Falkami, Zrecze Brzozowskie, Ciecierze, Szyszczyce, Borzykowa, Kotlice, Suskrajowice – 15,342 km ( długość dróg gminnych 10, 907 km, wewnętrznych – 4,435 km)5. Zimowe utrzymanie ma zapewnić ciągłą, całodobową przejezdność dróg objętych niniejszym zamówieniem i polega na odśnieżaniu jezdni poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni pługiem zamontowanym na odpowiednim pojeździe, zwalczanie śliskości zimowej poprzez jej usuwanie za pomocą posypywania nawierzchni dróg piaskiem z solą ( usuwanie z nawierzchni drogi lodu, zlodowaciałego śniegu itp.)
6. Wykonawca składający ofertę na świadczenie w/w usługi musi posiadać pełną dyspozycyjność. W celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek zapewnienia:
a) odpowiedniego sprzętu w ilości zapewniającej wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;
b) całodobowej niezbędnej gotowości sprzętu i osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia;
c) zabezpieczenia niezbędnych środków i materiałów do zwalczania śliskości zimowej dróg;
d) zapewnienia prawidłowej organizacji pracy w celu uniknięcia zakłóceń w ruchu drogowym, aby odgarnięty śnieg nie powodował utrudnień w komunikacji pieszych oraz nie utrudniał wjazdów i wyjazdów, jak również uniemożliwiał parkowania pojazdów w miejscach do tego przewidzianych.
7. Wykonawca świadczy usługi przy użyciu własnego sprzętu i zapewnia kierowcę z odpowiednimi wymaganymi przepisami uprawnieniami.
8. Materiał ( piasek i sól) do posypywania dróg stanowi koszt własny Wykonawcy.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do:
• Odśnieżenia i likwidacji śliskości– zgarniania śniegu i błota pośniegowego z dróg gminnych i wewnętrznych. Szerokość odśnieżania musi obejmować całą szerokość jezdni wraz z posypaniem dróg piaskiem w celu likwidacji gołoledzi.
• Odśnieżenia– zgarniania śniegu i błota pośniegowego z dróg gminnych i wewnętrznych. Szerokość odśnieżania musi obejmować całą szerokość jezdni.
• Likwidacji śliskości - posypywania dróg gminnych i wewnętrznych piaskiem z solą w celu likwidacji gołoledzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 36820,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg gminny na terenie Gminy Chmielnik w sezonie zimowym 2023/2024 -Rejon IV: Śladków Mały, Śladków Duży, Sędziejowice, Chomentówek- 35,851 km ( długość dróg gminnych 17,392 km, wewnętrznych - 18,459 km)5. Zimowe utrzymanie ma zapewnić ciągłą, całodobową przejezdność dróg objętych niniejszym zamówieniem i polega na odśnieżaniu jezdni poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni pługiem zamontowanym na odpowiednim pojeździe, zwalczanie śliskości zimowej poprzez jej usuwanie za pomocą posypywania nawierzchni dróg piaskiem z solą ( usuwanie z nawierzchni drogi lodu, zlodowaciałego śniegu itp.)
6. Wykonawca składający ofertę na świadczenie w/w usługi musi posiadać pełną dyspozycyjność. W celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek zapewnienia:
a) odpowiedniego sprzętu w ilości zapewniającej wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;
b) całodobowej niezbędnej gotowości sprzętu i osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia;
c) zabezpieczenia niezbędnych środków i materiałów do zwalczania śliskości zimowej dróg;
d) zapewnienia prawidłowej organizacji pracy w celu uniknięcia zakłóceń w ruchu drogowym, aby odgarnięty śnieg nie powodował utrudnień w komunikacji pieszych oraz nie utrudniał wjazdów i wyjazdów, jak również uniemożliwiał parkowania pojazdów w miejscach do tego przewidzianych.
7. Wykonawca świadczy usługi przy użyciu własnego sprzętu i zapewnia kierowcę z odpowiednimi wymaganymi przepisami uprawnieniami.
8. Materiał ( piasek i sól) do posypywania dróg stanowi koszt własny Wykonawcy.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do:
• Odśnieżenia i likwidacji śliskości– zgarniania śniegu i błota pośniegowego z dróg gminnych i wewnętrznych. Szerokość odśnieżania musi obejmować całą szerokość jezdni wraz z posypaniem dróg piaskiem w celu likwidacji gołoledzi.
• Odśnieżenia– zgarniania śniegu i błota pośniegowego z dróg gminnych i wewnętrznych. Szerokość odśnieżania musi obejmować całą szerokość jezdni.
• Likwidacji śliskości - posypywania dróg gminnych i wewnętrznych piaskiem z solą w celu likwidacji gołoledzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 86042,40 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg gminny na terenie Gminy Chmielnik w sezonie zimowym 2023/2024 -Rejon V: Holendry, Przededworze, Jasień- 14,107 km (długość dróg gminnych 3,098 km, wewnętrznych – 11,009 km)5. Zimowe utrzymanie ma zapewnić ciągłą, całodobową przejezdność dróg objętych niniejszym zamówieniem i polega na odśnieżaniu jezdni poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni pługiem zamontowanym na odpowiednim pojeździe, zwalczanie śliskości zimowej poprzez jej usuwanie za pomocą posypywania nawierzchni dróg piaskiem z solą ( usuwanie z nawierzchni drogi lodu, zlodowaciałego śniegu itp.)
6. Wykonawca składający ofertę na świadczenie w/w usługi musi posiadać pełną dyspozycyjność. W celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek zapewnienia:
a) odpowiedniego sprzętu w ilości zapewniającej wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;
b) całodobowej niezbędnej gotowości sprzętu i osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia;
c) zabezpieczenia niezbędnych środków i materiałów do zwalczania śliskości zimowej dróg;
d) zapewnienia prawidłowej organizacji pracy w celu uniknięcia zakłóceń w ruchu drogowym, aby odgarnięty śnieg nie powodował utrudnień w komunikacji pieszych oraz nie utrudniał wjazdów i wyjazdów, jak również uniemożliwiał parkowania pojazdów w miejscach do tego przewidzianych.
7. Wykonawca świadczy usługi przy użyciu własnego sprzętu i zapewnia kierowcę z odpowiednimi wymaganymi przepisami uprawnieniami.
8. Materiał ( piasek i sól) do posypywania dróg stanowi koszt własny Wykonawcy.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do:
• Odśnieżenia i likwidacji śliskości– zgarniania śniegu i błota pośniegowego z dróg gminnych i wewnętrznych. Szerokość odśnieżania musi obejmować całą szerokość jezdni wraz z posypaniem dróg piaskiem w celu likwidacji gołoledzi.
• Odśnieżenia– zgarniania śniegu i błota pośniegowego z dróg gminnych i wewnętrznych. Szerokość odśnieżania musi obejmować całą szerokość jezdni.
• Likwidacji śliskości - posypywania dróg gminnych i wewnętrznych piaskiem z solą w celu likwidacji gołoledzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 29808,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36722,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36722,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36722,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowo- Produkcyjne TRANS _ TOM Paluch Tomasz,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551244735

7.3.3) Ulica: Łagiewniki 10a,

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36722,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-01 do 2024-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59488,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59488,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59488,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowo- Produkcyjne TRANS _ TOM Paluch Tomasz,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551244735

7.3.3) Ulica: Łagiewniki 10a

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59488,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-01 do 2024-03-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36820,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36820,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36820,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Drogowo- Budowlana ŚWIDERSKI PLUS Agata Świderska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572704917

7.3.3) Ulica: Zrecze Małe 18

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36820,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-01 do 2024-03-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86042,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86042,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86042,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Drogowo- Budowlana ŚWIDERSKI PLUS Agata Świderska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572704917

7.3.3) Ulica: Zrecze Małe 18

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86042,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-01 do 2024-03-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29808,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29808,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29808,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUK w Chmielniku Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572438901

7.3.3) Ulica: Zrecze Duże 1A,

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39808,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-01 do 2024-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.