eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszyniec › DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA CELÓW GRZEWCZYCH NA OKRES GRZEWCZY 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA CELÓW GRZEWCZYCH
NA OKRES GRZEWCZY 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Powiatowych im. Ks. Adama Bargielskiego w Myszyńcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550729672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dzieci Polskich 5

1.5.2.) Miejscowość: Myszyniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-430

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspmysz@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zspm.hg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatostrolecki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA CELÓW GRZEWCZYCH
NA OKRES GRZEWCZY 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-861df3e1-6413-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494768

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00430771/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA CELÓW GRZEWCZYCH NA OKRES GRZEWCZY 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430910

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oleju opałowego lekkiego EKOTERM PLUS lub równoważnego o parametrach:
1) wartość opałowa nie niższa niż – 41 MJ/kg
2) gęstość w temperaturze 15ºC nie wyższa niż – 0,9g/ml
3) lepkość kinematyczna w temperaturze 20ºC nie większa niż – 6,0 mm2/s
4) temperatura zapłonu nie niższa niż – 56ºC
5) temperatura płynięcia nie wyższa niż – (-24ºC)
6) Skład frakcyjny
a) do temperatury 250ºC destyluje się nie więcej niż 65% (v/v)
b) do temperatury 350ºC destyluje się nie mniej niż 85% (v/v)
7) pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3 % (m/m)
8) pozostałość po spopieleniu 0,01% (m/m)
9) zawartość siarki nie więcej niż 0,15% (m/m)
10) zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg
11) całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg

4.2. Miejsce dostawy z ilościami przewidywanymi do sukcesywnego zamawiania:
a) Zespół Szkół Powiatowych w Goworowie w ilości około 12 metrów sześciennych,
b) Zespół szkół Powiatowych w Myszyńcu w ilości około 38 metrów sześciennych

Łącznie do wyżej wymienionych szkół w ilości około 50 metrów sześciennych w terminie 10 miesięcy od podpisania umowy.

4.13. Zadanie należy realizować zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. 2021r. poz. 110 ze zm.) tj. zadanie objęte zamówieniem winno być realizowane przez Wykonawców, których łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt. 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254508,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265987,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254508,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STACJA PALIW DEPTUŁĄ SP Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581831159

7.3.4) Miejscowość: KADZIDŁO

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254508,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.