eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Runowo Krajeńskie › "Równanie i profilowanie dróg w Nadleśnictwie Runowo"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Równanie i profilowanie dróg w Nadleśnictwie Runowo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Runowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Runowo Krajeńskie 55

1.5.2.) Miejscowość: Runowo Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-421

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 389 76 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.runowo@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.runowo.torun.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/47592/summary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Równanie i profilowanie dróg w Nadleśnictwie Runowo”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f6cee4f-5e94-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494664

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00526885/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa równania dróg na terenach Nadleśnictwa Runowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420597

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.3.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 213200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest równanie i profilowanie dróg gruntowych o nawierzchni nieulepszonej i ulepszonej na terenie leśnictw Nadleśnictwa Runowo. Usługa polegać będzie na równaniu i profilowaniu nawierzchni dróg gruntowych (o szerokości od 3 do 5 metrów) równiarką samojezdną wraz z walcem. Zamawiający szacuje, że usługi objęte niniejszym zamówieniem zostaną wykonane łącznie na długości 50 km dróg. Lokalizacje i długości dróg zawiera Harmonogram Usług, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi z należytą starannością przy zachowaniu następujących zasad:
1) Zasady dotyczące równania:
a) profilowanie drogi równiarką,
b) mechaniczne spulchnienie gruntu sprzętem ciągnionym lub samobieżnym (równiarki, pługi, kultywatory, brony),
c) spulchnienie, równanie i profilowanie drogi przy użyciu równiarki z wykonaniem ścieków (płytkich rowów) o głębokości 0,4 m w gruntach ciężkich, 0,3 m w gruntach średnich i 0,2 m w gruntach lekkich,
d) zagęszczenie drogi gruntowej walcem samobieżnym ogumionym lub ciągnionym,
e) zwilżenie wodą w miarę potrzeby,
f) wybranie ze spulchnionego gruntu drogi kamieni i grubych korzeni,
g) sprawdzenie przekroju poprzecznego i profilu podłużnego szablonem i łatą,
h) zabrania się wbudowywania darniny, grubych korzeni i dużych kamieni.
2) Droga wyprofilowana powinna mieć spadki poprzeczne dostosowane do rodzaju gruntu, podłoża:
a) dla gruntów ciężkich (glina) – 6%,
b) dla gruntów średnich (glina piaszczysta, piasek gliniasty, pospółka) – 4-6%,
c) dla gruntów lekkich (piasek, piasek pylasty) – 4%.
3) Nawierzchnia musi być tak zagęszczona, aby przejeżdżający pojazd nie zostawił wyraźnych śladów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144400-2 - Pojazdy utrzymania dróg

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91635,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214020,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91635,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętem Budowlanym MAG-DAR Dariusz Kończal

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340592626

7.3.4) Miejscowość: Samoklęski Duże

7.3.5) Kod pocztowy: 89-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91635,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.