eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia › Utrzymanie czysto¶ci basenu krytego wraz z trybunami, saunarium, si³owni i zaplecza socjalno-biurowego Krytej P³ywalni



Og³oszenie z dnia 2022-12-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Utrzymanie czysto¶ci basenu krytego wraz z trybunami, saunarium, si³owni i zaplecza socjalno-biurowego Krytej P³ywalni

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski Zarz±d Nieruchomo¶ci Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273745843

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Matejki 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 6122353

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzn@mzn-trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mzn-trzebinia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Zarz±dzanie nieruchomo¶ciami wykonywanymi na zlecenie, wynajem i zarz±dzanie nieruchomo¶ciami w³asnymi lub dzier¿awionymi, dzia³alno¶æ obiektów sportowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czysto¶ci basenu krytego wraz z trybunami, saunarium, si³owni i zaplecza socjalno-biurowego Krytej P³ywalni

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d4c65f9c-5f61-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00494629

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4c65f9c-5f61-11ed-8832-4e4740e186ac

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± na platformie e-Zamówienia za
po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem
„Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie
odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj
za³±cznik”).
3) Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: mzn@mzn-trzebinia.pl oraz za pomoc±
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP), dostêpnej pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, za
po¶rednictwem do formularza do komunikacji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Sposób sporz±dzenia dokumentów
elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe
odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. (Dz. U. 2020 poz. 2452).
2) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarz±d Nieruchomo¶ci Sp. z o.o. w Trzebini, ul. Matejki 1, 32-540
Trzebinia.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: nedzaodo@interia.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18-19 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (dalej Ustawa).
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian±
postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 Ustawy Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach, o których
mowa w art. 19 ust. 2 i 3 Ustawy:
− zgodnie z art. 19 ust. 2 Ustawy skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani
zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Ustaw±;
− na mocy art. 19 ust. 3 Ustawy wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18
ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ / KP / PP - 2 / 22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi w zakresie utrzymania czysto¶ci basenu krytego wraz z trybunami, saunarium, si³owni i zaplecza socjalno-biurowego Krytej P³ywalni Miejskiego Zarz±du Nieruchomo¶ci Sp. z o.o. w Trzebini, zgodnie z wymogami okre¶lonymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 7 do SWZ. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ.
Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV:
CPV: 90910000-9 – Us³ugi sprz±tania
CPV: 90911200-8 – Us³ugi sprz±tania budynków
CPV: 90911300-9 – Us³ugi czyszczenia okien
CPV: 90919200-4 – Us³ugi sprz±tania biur
CPV: 90920000-2 – Us³ugi w zakresie odka¿ania urz±dzeñ
CPV: 90921000-9 – Us³ugi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
7.2 Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien stosowaæ wy³±cznie profesjonalne produkty chemiczne z kartami charakterystyki oraz zgodnie z przyporz±dkowaniem do pomieszczeñ/urz±dzeñ zawartym w technologii - z rozbiciem na:
1) Sprz±tanie bie¿±ce;
2) Dezynfekcja;
3) Konserwacja;
4) Sprz±tanie gruntowne.
7.3. Wykonawca zobowi±zuje siê zapewniæ niezbêdne ¶rodki czysto¶ci oraz narzêdzia gwarantuj±ce w³a¶ciw± jako¶æ realizacji us³ug objêtych przedmiotem zamówienia.
1) ¶rodki myj±ce, czyszcz±ce, konserwuj±ce posiadaj±ce w swym sk³adzie substancje niebezpieczne powinny posiadaæ: kartê charakterystyki;
2) preparaty dezynfekcyjne, bêd±ce wyrobami medycznymi powinny posiadaæ: deklaracjê zgodno¶ci i certyfikat CE;
3) preparaty dezynfekcyjne bêd±ce produktami biobójczymi powinny posiadaæ: pozwolenie na obrót produktami biobójczymi;
4) kosmetyki/produkty kosmetyczne powinny posiadaæ zg³oszenie do CPNP (internetowy Portal Zg³aszania Produktów Kosmetycznych);
5) W przypadku stosowanych preparatów nale¿y pamiêtaæ, by nie stosowaæ ¶rodków powszechnie stosowanych w gospodarstwie domowym. W kontakcie z woda basenow± preparaty specjalistyczne nie mog± zmieniaæ struktury wody. Zaleca siê stosowanie systemu dozuj±cego ¶rodki chemiczne.
6) Zmiana wszelkich ¶rodków mo¿e nast±piæ tylko za zgod± lub na polecenie Managera ds. technicznych obiektu.
7.4. Wykonawca zobowi±zany jest sporz±dziæ plan higieny dla obiektu objêtego zamówieniem wraz z technologi± i kolejno¶ci± sprz±tania poszczególnych pomieszczeñ/urz±dzeñ oraz godzinami przerw pracowników – dopuszcza siê zmiany przerw w przypadku du¿ej ilo¶ci klientów na obiekcie.
1) Przy sporz±dzaniu planu pod uwagê nale¿y wzi±æ kolejno¶æ sprz±tania ze wzglêdu na wy³±czanie ¶wiate³ na obiekcie przez konserwatorów.
2) Wykonawca sporz±dzi tygodniowy (szczegó³owy) harmonogram czynno¶ci sprz±tania na podstawie za³±czonego wzoru, uwzglêdniaj±cy wymagana czêstotliwo¶æ ich wykonywania wraz ze specyfikacj± wykorzystanych ¶rodków czyszcz±cych i dezynfekuj±cych. W przypadku czynno¶ci wykonywanych w okresach d³u¿szych ni¿ tygodniowe wska¿e miesi±c oraz tydzieñ, w którym te czynno¶ci zostan± wykonane. Wzór harmonogramu czysto¶ci stanowi za³±cznik. nr 2 do projektu umowy.
7.5. Stosownie do art. 95 ustawy Pzp, zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy, osób wykonuj±cych okre¶lone w za³±czniku nr 7 do SWZ czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, polegaj±ce na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510).
7.6. Wymóg zatrudnienia na umowê o pracê, o którym mowa w pkt. 7.5. SWZ, nie obowi±zuje w przypadku, gdy czynno¶ci zostan± powierzone osobom fizycznym prowadz±cym dzia³alno¶æ gospodarcz±, które czynno¶ci bêd± wykonywaæ osobi¶cie na podstawie ³±cz±cego je z wykonawc± stosunku cywilnoprawnego.
7.7. Zamawiaj±cy nie narzuca wymiaru etatu, na jaki ma lub maj± byæ zatrudnione osoby wykonuj±ce czynno¶ci wskazane w pkt. 7.5. SWZ.
7.8. Najpó¼niej w dniu rozpoczêcia realizacji umowy, wykonawca lub podwykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ o¶wiadczenie o spe³nieniu obowi±zku, o którym mowa w pkt 7.5.
7.9. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt.7.5. SWZ czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczenia zatrudnionego pracownika;
2) ¿±dania o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracê;
3) ¿±dania po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii umowy o pracê zatrudnionego pracownika.
7.10. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu wskazane w wezwaniu dowody, w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 7.5. czynno¶ci.
7.11. Dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 7.9 oraz 7.10. powinny zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia oraz informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika, a tak¿e podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
7.12. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów, w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. 7.5. SWZ czynno¶ci.
7.13. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. 7.5. SWZ czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w § 10 ust. 1 pkt. 1) ppkt b) projektu umowy (za³±cznik nr 8 do SWZ).
7.14. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zamówieñ z wolnej rêki na us³ugi, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
7.15. Zamawiaj±cy w drodze odrêbnej umowy najmu, mo¿e udostêpniæ pomieszczenie o powierzchni ok. 6,7 m ² w celu przechowywania urz±dzeñ, ¶rodków czysto¶ci oraz wszelkich niezbêdnych dla realizacji przedmiotu zamówienia materia³ów. Pomieszczenie do zagospodarowania przez Wykonawcê we w³asnym zakresie.
1) koszt najmu: 200,00 z³ netto miesiêcznie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Us³ugi sprz±tania budynków

90911300-9 - Us³ugi czyszczenia okien

90919200-4 - Us³ugi sprz±tania biur

90920000-2 - Us³ugi w zakresie odka¿ania urz±dzeñ

90921000-9 - Us³ugi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-02-01 do 2024-01-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni oferty bior±c pod uwagê kryteria i ich znaczenie okre¶lone w SWZ. Zamawiaj±cy
udzieli zamówienia wykonawcy, który otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów, liczon± jako suma punktów otrzymanych w wyniku obliczeñ
dokonanych wg wzorów okre¶lonych w SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe mycie okien

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: pranie wyk³adziny

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

9.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
9.1.1. nie podlegaj± wykluczeniu;
9.1.2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:

9.1.2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.

9.1.2.2. kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
- Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.

9.1.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn±, nie ni¿sz± ni¿ 100 000,00 z³.
Podmioty wystêpuj±ce wspólnie ww. warunek mog± spe³niaæ ³±cznie

9.1.2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) posiada niezbêdne do¶wiadczenie i zrealizowa³ (a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych realizuje) co najmniej jedn± us³ugê (umowê), polegaj±cych na ¶wiadczeniu us³ug utrzymania czysto¶ci na obiektach o zaostrzonym rygorze higienicznym tj. np. kryte p³ywalnie, Aquaparki, szpitale/sanatoria posiadaj±ce baseny rehabilitacyjne, kompleksy sportowo - edukacyjne posiadaj±ce baseny, o powierzchni obiektu nie mniejszej ni¿ 1 400 m2, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie.
Podmioty wystêpuj±ce wspólnie ww. warunek mog± spe³niaæ ³±cznie, pod warunkiem, ¿e us³uga/umowa zosta³a w ca³o¶ci wykonana przez jeden z podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia (chyba ¿e podmioty te realizowa³y us³ugê/umowê wspólnie).
W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych, warto¶æ dotychczas zrealizowanej umowy (us³ugi) nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 200 000,00 z³ brutto.

b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ odpowiednim potencja³em technicznym przy realizacji zamówienia, w ilo¶ci minimum:
- szorowarka (akumulatorowa) mechaniczna z automatycznym zbieraniem wody – 1szt.;
- parownica do czyszczenia i dezynfekcji – 1szt.;
- odkurzacz przemys³owy – 1szt.;
- wózek do sprz±tania dwuwiaderkowy – 2szt.;
- myjka ci¶nieniowa – 1szt.;
- wysiêgnik teleskopowy - 1szt.
Podmioty wystêpuj±ce wspólnie ww. warunek mog± spe³niaæ ³±cznie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na wezwanie zamawiaj±cego, wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
a) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, na wezwanie zamawiaj±cego, wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
a) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
b) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych, referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wykaz wykonanych lub wykonywanych us³ug nale¿y sporz±dziæ wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.
c) wykaz urz±dzeñ, dostêpnych wykonawcy w celu wykonania przedmiotu zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami, sporz±dzonego wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, o którym mowa w pkt. 12.1. SWZ tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o tre¶ci zgodnej z za³±cznikiem nr 2 do SWZ (O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 12.1 SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólna oraz podmiot udostêpniaj±cy zasoby – je¿eli dotyczy).
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi, wykonaj± poszczególni wykonawcy.
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny dokument potwierdzaj±cy t± okoliczno¶æ, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 3 do SWZ – je¿eli dotyczy.
4) Potwierdzenie wniesienia wadium w pieni±dzu lub orygina³ wadium w formie elektronicznej.
5) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
6) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.
7) Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - je¿eli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci 5 500,00 z³ /s³ownie: piêæ tysiêcy piêæset z³otych 00/100./
Szczegó³owe wymagania dotycz±ce wadium zosta³y okre¶lone w pkt 15 SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

13.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
13.2. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
13.3. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
13.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z powodów, o których mowa w pkt. 10 SWZ.
13.5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
13.6. W przypadku, o którym mowa w pkt. 13.5. wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za realizacjê umowy.
13.7. Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiaj±cy wymaga przed³o¿enia kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 13 projektu umowy:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty wykonawcy, w nastêpuj±cym zakresie i okoliczno¶ciach:
1) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy wynikaj±cego z za³±cznika nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku:
a) zmian w zakresie funkcjonowania obiektu tj. przestoje technologiczne, remontowe oraz wynikaj±ce z decyzji administracyjnych, z zastrze¿eniem ¿e w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ³±czny czas wszystkich przestojów nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 2 miesi±ce.
2) wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy, w przypadku:
a) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 2 pkt.1 ppkt. a:
- w okresie przestoju, trwaj±cego d³u¿ej ni¿ 2 tygodnie (dot. okresu trwania jednego przestoju), o którym wykonawca zosta³ poinformowany na pi¶mie z 2 tygodniowym wyprzedzeniem, bêdzie przys³ugiwa³o wykonawcy (proporcjonalnie za czas przestoju) wynagrodzenie w wysoko¶ci 50% wynagrodzenia okre¶lonego § 8 ust. 2.
b) zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy, o ile te zmiany bêd± mia³y wp³yw na koszt wykonania przedmiotu umowy. Przez zmianê ceny materia³ów lub kosztów rozumie siê wzrost odpowiednio cen i kosztów, jak i ich obni¿enie, wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.
3. W sytuacji wskazania przez zamawiaj±cego zakresu prac do wykonania w okresie przestoju, postanowienia umowne dotycz±ce zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, o których mowa w ust.2 pkt. 2 ppkt. a nie maj± zastosowania. Wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie w pe³nej wysoko¶ci.
4. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy dokonywana na skutek zmian cen materia³ów lub kosztów, o której mowa w ust. 2 pkt. 2 ppkt b winna byæ analizowana w oparciu o zmianê wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych w porównaniu do wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych z dnia sk³adania ofert, podanego przez GUS.
1) zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ jednokrotnej waloryzacji wynagrodzenia wykonawcy nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 mc obowi±zywania umowy, maksymalnie do 15% wynagrodzenia miesiêcznego, o którym mowa w § 8 ust. 2.
5. Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w ust 2 pkt 2 ppkt. b wymaga wniosku Wykonawcy zawieraj±cego uzasadnienie dla wnioskowanej zmiany wraz ze szczegó³ow± kalkulacj± przedstawiaj±c± realny wp³yw zmian cen lub kosztów na wynagrodzenie Wykonawcy.
4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie 14 dniowy termin do rozpatrzenia zasadno¶ci wniosku Wykonawcy lub ¿±dania dodatkowych wyja¶nieñ lub dokumentów. Zamawiaj±cy mo¿e wyst±piæ do Wykonawcy o podjêcie negocjacji zmiany wynagrodzenia.
5. Zmiana wynagrodzenia ma zastosowanie do wynagrodzenia wynikaj±cego z niezrealizowanej umowy i nastêpuje od miesi±ca nastêpuj±cego po miesi±cu, w którym zaakceptowano przez obie strony wysoko¶æ zmiany wynagrodzenia wykonawcy, potwierdzonej sporz±dzon± i podpisan± przez obie strony notatk±, stanowi±c± podstawê do sporz±dzenia aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-22 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê na platformie eZamówienia, za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-22 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.