eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › ZP/75/2023 - Usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego, usługi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZP/75/2023 - Usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego, usługi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska 32

1.5.2.) Miejscowość: Świdwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blt.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/75/2023 - Usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego, usługi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a059b016-82f3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101529/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa prania wodnego i czyszczenia chemicznego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

portal.smartpzp.pl/21blt

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.portal.smartpzp.pl/21blt

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Kontakt pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym odbywać się będzie za pośrednictwem dedykowanej Platformy pod adresem: www.portal.smartpzp.pl/21blt. Szczegółowe informacje zawiera rozdział 10 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/75/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pranie wodne z pełnym wykończeniem, czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem oraz dezynfekcja obuwia dla 21. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie - m. Świdwin.
Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadań, zawiera załącznik nr 2 - formularz ofertowy do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 101000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji ilościowej,
o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Prawo opcji
będzie realizowane w ilości i terminie wg potrzeb Zamawiającego do wysokości przydzielonego limitu finansowego - w ilości szczegółowo określonej w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ).
Zamawiający zastrzega sobie, że zamówienie określane jako „prawo opcji” dla zamówienia jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem zamawiającego. Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji uzależnione jest od faktycznych potrzeb zamawiającego i jego możliwości finansowych. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi żadnych roszczeń ze strony wykonawcy.
Zamawiający poinformuje w sposób określony w projekcie umowy Wykonawcę o potrzebie skorzystania z prawa opcji.
Pranie wodne z pełnym wykończeniem, w skład którego wchodzi: pranie, suszenie, usługi krawieckie (drobne naprawy krawieckie, tj. zszycie rozdarć, przyszywanie guzików, obszycie poszarpanych brzegów w zakresie naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego), maglowanie oraz częściowe prasowanie – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Świdwin w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 20 800,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi prania wodnego z pełnym wykończeniem w ilości 10 400,00 kg.
Czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem, w skład którego wchodzi: czyszczenie, usługi krawieckie (drobne naprawy krawieckie, tj. zszycie rozdarć, przyszywanie guzików, obszycie poszarpanych brzegów w zakresie naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego) oraz częściowe prasowanie – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Świdwin w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 10 000,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi czyszczenia chemicznego z pełnym wykończeniem w ilości 5 000,00 kg.
Dezynfekcja obuwia – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Świdwin w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 1 000 par. Zamawiający gwarantuje realizację usługi dezynfekcji obuwia w ilości 500 par.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pranie wodne z pełnym wykończeniem i czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem dla 21. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie - m. Mirosławiec.
Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadań, zawiera załącznik nr 2 - formularz ofertowy do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji ilościowej,
o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Prawo opcji będzie realizowane w ilości i terminie wg potrzeb Zamawiającego do wysokości przydzielonego limitu finansowego - w ilości szczegółowo określonej w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ).
Zamawiający zastrzega sobie, że zamówienie określane jako „prawo opcji” dla zamówienia jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem zamawiającego. Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji uzależnione jest od faktycznych potrzeb zamawiającego i jego możliwości finansowych. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający poinformuje w sposób określony w projekcie umowy Wykonawcę o potrzebie skorzystania z prawa opcji.
Pranie wodne z pełnym wykończeniem, w skład którego wchodzi: pranie, suszenie, usługi krawieckie (drobne naprawy krawieckie, tj. zszycie rozdarć, przyszywanie guzików, obszycie poszarpanych brzegów w zakresie naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego), maglowanie oraz częściowe prasowanie – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Mirosławiec w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 5 100,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi prania wodnego z pełnym wykończeniem w ilości 2 600,00 kg.
Czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem, w skład którego wchodzi: czyszczenie, usługi krawieckie (drobne naprawy krawieckie, tj. zszycie rozdarć, przyszywanie guzików, obszycie poszarpanych brzegów w zakresie naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego) oraz częściowe prasowanie – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Mirosławiec w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 1 000,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi czyszczenia chemicznego z pełnym wykończeniem w ilości 500,00 kg.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pranie wodne z pełnym wykończeniem, czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem dla 21. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie - m. Mrzeżyno.
Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 3 do SWZ – Projekt umowy.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadań, zawiera załącznik nr 2 - formularz ofertowy do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 57000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji ilościowej,
o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Prawo opcji
będzie realizowane w ilości i terminie wg potrzeb Zamawiającego do wysokości przydzielonego limitu finansowego - w ilości szczegółowo określonej w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ).
Zamawiający zastrzega sobie, że zamówienie określane jako „prawo opcji” dla zamówienia jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem zamawiającego. Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji uzależnione jest od faktycznych potrzeb zamawiającego i jego możliwości finansowych. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
Zamawiający poinformuje w sposób określony w projekcie umowy Pranie wodne z pełnym wykończeniem, w skład którego wchodzi: pranie, suszenie, usługi krawieckie (drobne naprawy krawieckie, tj. zszycie rozdarć, przyszywanie guzików, obszycie poszarpanych brzegów w zakresie naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego), maglowanie oraz częściowe prasowanie – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Mrzeżyno w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 6 000,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi prania wodnego z pełnym wykończeniem w ilości 3 100,00 kg.
Czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem, w skład którego wchodzi: czyszczenie, usługi krawieckie (drobne naprawy krawieckie, tj. zszycie rozdarć, przyszywanie guzików, obszycie poszarpanych brzegów w zakresie naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego) oraz częściowe prasowanie – odbiór/dostawa przedmiotów do m. Mrzeżyno w szacunkowej ilości obejmującej prawo opcji 2 600,00 kg. Zamawiający gwarantuje realizację usługi czyszczenia chemicznego z pełnym wykończeniem w ilości 1 300,00 kg.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
Wszelką korespondencję w postępowaniu Zamawiający kierować będzie
do wskazanego pełnomocnika.
Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach i na warunkach określonych w § 10 projektu umowy.
Wszystkie postanowienia wymienione w § 10 projektu umowy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa https://portal.smartpzp.pl/21blt

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-24 11:45

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.