eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łużna › Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łużna.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łużna.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łużna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892469

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łużna 634

1.5.2.) Miejscowość: Łużna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-322

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@luzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugluzna

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/luzna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łużna.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09d8dde8-3f04-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00494462

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024974/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa oświetlenia dróg na terenie Gminy Łużna.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367979/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łużna.

Etap I
-Budowa sieci elektroenergetycznej nN ziemnej oświetlenia w ramach zadania: Wykonanie dokumentacji technicznej oświetlenia drogi gminnej Łużna - Centrum na odcinku od kościoła do drogi powiatowej Łużna - Staszkówka oraz odcinek łączący drogę z cmentarzem komunalnym w Łużnej.
Przedmiotem inwestycji jest budowa linii elektroenergetycznej ziemnej niskiego napięcia do zasilenia opraw oświetlenia ulicznego drogi gminnej Łużna - Centrum na odcinku od kościoła do drogi powiatowej Łużna -Staszkówka oraz na odcinku łączącym drogę z cmentarzem komunalnym w Łużnej.

- Budowa sieci podziemnej oświetlenia ulicznego w ramach zadania pn.: "Wykonanie dokumentacji technicznej na budowę oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi powiatowej Bystra-Wola Łużańska - Łużna o długości ok. 800m."
Przedmiotem inwestycji jest budowa sieci oświetlenia podziemnego (niskiego napięcia) drogi powiatowej Bystra Wola Łużańska – Łużna

Etap II
- Budowa sieci oświetlenia w ciągu drogi wojewódzkiej DW977 odc. 160 w km 000+617 - odc. 161 km 001+500 oraz odc. 170 km 000+000 - odc. 170 km 000+211, odc. 170 km 000+250 - odc. 170 km 000+843, w ramach zadania pn.:" Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę oświetlenia ulicznego przy drodze wojewódzkiej 977 na odcinku od istniejącego oświetlenia Łużna - Słomianka do granicy Gminy."
Przedmiotem inwestycji jest budowa sieci oświetlenia (niskiego napięcia) w ciągu drogi wojewódzkiej DW977 odc. 160 w km 000+617 - odc. 161 km 001+500 oraz odc. 170 km 000+000 - odc. 170 km 000+211, odc. 170 km 000+250 - odc. 170 km 000+843.

- Budowa sieci oświetlenia w ramach zadania pn.: "Wykonanie dokumentacji technicznej na budowę oświetlenia ulicznego wzdłuż chodnika przy drodze wojewódzkiej 977 w miejscowości Mszanka."
Zakres przedmiotowej inwestycji w zakresie oświetlenia ulicznego obejmuje:
- budowę odcinka oświetlenia ulicznego (budowę linii kablowej oświetleniowej nN
wraz z budową instalacji oświetlenia ulicznego) w ciągu drogi wojewódzkiej nr 977
odc. 210 w km 000+891 - odc. 220 km 001+463
- budowę odcinka oświetlenia ulicznego (budowę linii kablowej oświetleniowej nN
wraz z budową instalacji oświetlenia ulicznego) w ciągu drogi wojewódzkiej nr 977
odc. 220 km 001+481 - odc. 220 km 001+124

Etap III
- Wymiana opraw sodowych i rtęciowych na nowe wykonane w technologii LED wraz z dogęszczeniem opraw brakujących na terenie Gminy Łużna.
Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje:
Demontaż starych opraw wraz z wysięgnikami wraz z ich utylizacją, montaż nowych opraw, wysięgników, wymiana przewodów zasilających, zabudowa opraw bezpiecznikowych, pomiary elektryczne, wykonanie obliczeń fotometrycznych.

- „Budowa oświetlenia drogi gminnej Mszanka – Kozica IV etap”
Wykonanie sieci zasilającej napowietrznej przewodem AsXSn 2 x 35 i odcinka sieci kablowej pomiędzy słupami L2/11 i L2/16, montaż słupów betonowych wirowanych wraz z osprzętem, montaż lamp typu LED 56W w ilości 6 sztuk.


Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem Etapów I-III związanych z opracowaniem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uzyskaniem zgód na prowadzenie tychże robót pasie drogowym dróg wojewódzkich, powiatowych, gminnych leży po stronie Wykonawcy.
Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia dokona wszelkich niezbędnych uzgodnień zgodnie z obowiązującym prawem w zakresie niezbędnym do późniejszej prawidłowej realizacji inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.5.5.) Wartość części: 2493117,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla realizowanych w ramach części I zadań.
Dla Etapu I ,II, III
1) Nadzór inwestorski nad realizacją robót zgodnie z zakresem umowy dotyczącej wykonania robót budowlanych, polegający na podejmowaniu decyzji i odpowiedzialności za nie, we wszystkich sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości materiałów i postępem robót, a ponadto związanych z interpretacją dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz dotyczących akceptacji wypełniania warunków umowy przez Wykonawcę robót budowlanych.
2) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
3) Sprawdzanie jakość wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych,
a w szczególności zapobiega zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
4) Sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych wchodzących w skład wykonywanego przedmiotu umowy i przekazywanie ich do użytkowania.
5) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia stwierdzonych wad,
a także kontrolowanie rozliczenia budowy.
6) Zawiadamianie Zamawiającego o konieczności wykonania dodatkowych nieprzewidzianych niniejszą umową robót celem prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
7) Uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach dotyczących budowy, na każde wezwanie Zamawiającego, odbywanych w siedzibie Zamawiającego lub na placu budowy.
8) Kontrola terenu budowy podczas wykonywania robót budowlanych w razie konieczności, sytuacjach wymagających obecności inspektora nadzoru w celu zapewnienia poprawnego przebiegu robót budowlanych.
9) Sprawdzenie i akceptowanie kosztorysu powykonawczego, zatwierdzenie faktur wystawionych przez Wykonawcę, wypełnianie i podpisywanie dokumentów rozliczeniowych.
10) Udział w odbiorze końcowym (w tym: sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej: min. certyfikaty, badania, zgodność map poinwentaryzacyjnych z dokumentacją techniczną), Inspektor Nadzoru powinien również złożyć pisemne oświadczenie o kompletności dokumentacji związanej z zakończonym odbiorem robót.
11) Inspektor nadzoru nie może powierzać swych zadań innym osobom.
12) Liczba pobytów Wykonawcy w miejscu prowadzanie prac musi zapewnić prawidłowy nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb.
13) Wykonawca, po uzgodnieniu z Zamawiającym wykona wszystkie inne czynności w zakresie realizacji przedmiotowej umowy, nie wymienione w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania.
14) Obsługa okresu gwarancyjnego:
a) Egzekwowanie i nadzór nad usunięciem wad stwierdzonych w trakcie odbioru końcowego i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia,
b) Udział w odbiorze pogwarancyjnym, który odbędzie się w ostatnim miesiącu okresu gwarancyjnego. Komisja dokona oceny stanu technicznego oraz wskaże ewentualne usterki i wyznaczy termin na ich usunięcie.
15) Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo:
a) Wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
b) Żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
c) Egzekwować w uzgodnieniu z Zamawiającym wątpliwości przyjętych rozwiązań na etapie realizacji inwestycji.
d) Jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych umową z Wykonawcą, zamiennych lub niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo , Inspektor powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego celem uzgodnienia tych spraw i podjęcia decyzji przez Zamawiającego, na podstawie protokołu konieczności. Bez zgody Zamawiającego Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydania Wykonawcy polecenia wykonania tych robót.
16) Wykonawca, po uzgodnieniu z Zamawiającym wykona wszystkie inne czynności w zakresie realizacji przedmiotowej umowy, nie wymienione w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania.
17) Wykonawca będzie aktywne wspierał działania Zamawiającego w szczególności uczestniczył przy sporządzaniu sprawozdań i raportów oraz wniosków o płatność.
Inspektor nadzoru inwestorskiego nie może pozostawać z wykonawcą robót, nad którym ma być sprawowany nadzór, w takim stosunku prawnym i faktycznym, który mógłby tworzyć wzajemne zależności, a tym samym budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności takiej osoby.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

4.5.5.) Wartość części: 39889,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2698764,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2698764,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2698764,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. "HEAN" spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 490018374

7.3.3) Ulica: Biecka 23c

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2698764,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części II przedmiotu zamówienia tj; : Pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla realizowanych w ramach części I zadań – nie złożono żadnych ofert.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie dla II części przedmiotu zamówienia na podstawie art. 255 pkt. 1 Pzp. - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.