eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › "Dostawa wraz z montażem Systemu Kontroli Dostępu w holu głównym na parterze budynku biurowego przy ul. Gen. H. Dąbrowskiego 23 w Katowicach".



Ogłoszenie z dnia 2023-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wraz z montażem Systemu Kontroli Dostępu w holu głównym
na parterze budynku biurowego przy ul. Gen. H. Dąbrowskiego 23 w Katowicach”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240305185

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grabowa 1 A

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-172

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sznslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-slaskie.pl/sznkat/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sznkat/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie nieruchomościami znajdującymi się w zasobie województwa śląskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa wraz z montażem Systemu Kontroli Dostępu w holu głównym
na parterze budynku biurowego przy ul. Gen. H. Dąbrowskiego 23 w Katowicach”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68fa4010-6741-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494403

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00069930/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 „Dostawa wraz z montażem Systemu Kontroli Dostępu w holu głównym na parterze budynku biurowego przy ul. Gen. H. Dąbrowskiego 23 w Katowicach”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436940

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Tp.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 400000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe zamówienie przewiduje wykonanie Systemu Kontroli Dostępu w ww. holu wejściowym
na parterze budynku biurowego.
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, dostawę, montaż oraz uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu (zwanego dalszej części SKD) wraz z obsługą gwarancyjną w okresie gwarancji i utrzymaniem systemu w budynku, w którym swoją siedzibę ma Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego. Przeglądy serwisowe przeprowadzane będą zgodnie z zaleceniami producentów urządzeń. Projekt Systemu Kontroli Dostępu musi być uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego i Użytkownika.
Zakres zamówienia przewiduje instalację bramek kontroli dostępu służących do kontroli ruchu osobowego w miejscach strzeżonych i kontrolowanych. Bramki wchodzące w skład SKD muszą zapewniać możliwość pracy w różnych trybach oraz zdolność automatycznego opadania ramienia lub zwolnienia blokady w razie awarii prądu.
System kontroli dostępu musi zapewniać pełną dwustronną kontrolę nad nadzorowanymi przejściami oraz mieć zapewnione zasilanie awaryjne dla urządzeń podczas zaniku napięcia zasilania 230V. Wszystkie elementy systemu muszą pochodzić od jednego producenta. Kontrolery dodatkowo muszą być połączone i zarządzane przez zainstalowaną centralę rozszerzającą funkcjonalność istniejącego systemu kontroli dostępu.
Dla obiektu przewidziano system kontroli dostępu dla 6 przejść (bramki sensoryczne), 2 przejścia dla osób poruszających się na wózkach (bramki uchylne), 2 przejścia przy ladzie recepcyjnej (bramki uchylne) oraz 4 przejścia na podwyższeni (bramki uchylne), dwustronny
z obsługą kart zbliżeniowych, również tych będących już na wyposażeniu Zamawiającego i Użytkownika.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

51212000-1 - Usługi instalowania urządzeń do rejestrowania obecności

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 729128,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRBIS Company Sp. z o.o. Sp.k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7272808613

7.3.3) Ulica: ul. Obywatelska 126

7.3.4) Miejscowość: Łodź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-104

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.