eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Zimowe utrzymanie dróg gminnych publicznych, wewnętrznych, chodników, parkingów i placów na terenie gminy Kolbuszowa w sezonie 2023/2024 - sołectwa: Widełka i Kupno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych publicznych, wewnętrznych, chodników, parkingów i placów na terenie gminy Kolbuszowa w sezonie 2023/2024 - sołectwa: Widełka i Kupno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych publicznych, wewnętrznych, chodników, parkingów i placów na terenie gminy Kolbuszowa w sezonie 2023/2024 - sołectwa: Widełka i Kupno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c46e496-6e73-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494230

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032724/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.24 Zimowe utrzymanie dróg gminnych publicznych, wewnętrznych, chodników, parkingów i palców na terenie Gminy Kolbuszowa w sezonie 2023/2024 - sołectwa Widełka i Kupno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454417

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.56.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg dalej zwane ZUD którego celem jest zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych takimi zjawiskami jak opady śniegu i deszczu ze śniegiem.
2. Przybliżona ilość dni odśnieżania w sezonie wynosi 55.
3. Przedmiotem umowy będzie zimowe utrzymanie dróg, placów, chodników poprzez odśnieżanie
i posypywanie mieszanką piasku z solą przy użyciu własnego transportu, sprzętu i materiałów. Usługa ma na celu usunięcie śniegu z jezdni i oraz obiektów towarzyszących jakimi są zatoki autobusowe, parkingi, place i chodniki.
4. W gestii Wykonawcy ZUD szczególnie w porze rannej jest zapewnienie ciągłej przejezdności na tych drogach gdzie następuje codzienny ruch pojazdów dowożących dzieci i młodzież do placówek oświatowych.
5. Usługi będą świadczone w oparciu o potrzeby wynikające z odśnieżania, posypywania w zależności od panujących warunków atmosferycznych z wymaganym czasem reakcji załącznik nr 1 kolejność odśnieżania 1 oraz utrzymanie chodników i parkingów do godz. 6 rano, pozostałe rejony do godziny 8 rano.
6. Świadczenie usług sprzętem odśnieżającym tj. drogi asfaltowe na szerokości jezdni, a w przypadku dróg o nawierzchni tłuczniowej lub gruntowej na szerokości pozwalającej na bezpieczny przejazd.
7. Usuwanie śliskości przy wykorzystaniu odpowiedniego sprzętu na przejazdach, wzniesieniach, skrzyżowaniach, zatokach autobusowych oraz na chodnikach, ścieżkach rowerowych w ustalonej kolejności poprzez mechaniczne lub ręczne posypywanie odśnieżonych powierzchni o szerokości| 1,00 – 1,50 m (wielkość pługa chodnikowego).
8. Usuwanie i wywożenie śniegu z ulic, skrzyżowań, chodników, ścieżek rowerowych, przejść dla pieszych, ciągów pieszo – jezdnych w wypadku wystąpienia znacznych opadów śniegu, kiedy samo zgarnianie śniegu przy pomocy pługów nie gwarantuje zachowania przejezdności (przejścia) na polecenie Zamawiającego.
9. Przy wykonywaniu odśnieżania niedopuszczalne jest zasypywanie śniegu na drogi boczne i wjazdy, przed skrzyżowaniami z drogami, śnieg powinien być usunięty na pobocze.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane zaniechaniem prac lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonania prac przy zimowym utrzymaniu dróg.
11. Wymagania w stosunku do sprzętu: pojazd wykonujący na drodze prace związane z zimowym
utrzymanie dróg zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku prawo o ruchu drogowym
( Dz. U.2023 poz. 1047 z późń. zm) powinien być wyposażony i wysyłać żółty sygnał błyskowy. Pług powinien być wyposażony w lemiesz gumowy sterowany z kabiny kierowcy. W czasie awarii Wykonawca jest zobowiązany podstawić sprzęt zastępczy.
12. Miesięczne rozliczenie za zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów odbywać się będzie na podstawie rzeczywistej ilości przepracowanych godzin pracy sprzętu i ludzi z uwzględnieniem rzeczywistej ilości przejechanych kilometrów i metrów. Rozliczenie za wykonanie zamówienia następować będzie fakturami częściowymi do których należy dołączyć karty pracy sprzętu stanowiące potwierdzenie ilość godzin, kilometrów i metrów, a tym samym wartość faktury.
13. Wymagania w stosunku do operatorów – Operatorem może być kierowca posiadający odpowiednie uprawnienia tj. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość obsługiwanego sprzętu. W czasie prac Operator powinien wyłącznie wykonywać prace związane z obsługą sprzętu i prowadzeniem nośnika, w sposób ciągły obserwować sprzęt roboczy i zwracać uwagę na bezpieczeństwo osób i pojazdów znajdujących się w pobliżu, przestrzegać przepisy BHP przy zimowym utrzymaniu dróg , przestrzegać obowiązujących zasad Kodeksu Ruchu Drogowego, niezwłocznie usunąć wszelkie uszkodzenia sprzętu zagrażającego bezpieczeństwu użytkowników dróg, wykonywać zakres prac zgodnie technologią robót wynikającą z aktualnie obowiązujących standardów utrzymania.
14. Wykonanie robót czyli faktyczne rozpoczęcie i zakończenie akcji będzie zlecone telefonicznie, a następnie potwierdzone pisemnie w zależności od warunków atmosferycznych po rozpoczęciu ZUD Wykonawca jest zobowiązany do całodobowego pełnienia dyżuru i dostępności telefonicznej. Zakres i technologia prowadzonych prac przy zimowym utrzymaniu dróg wynikają z aktualnie obowiązujących standardów, warunków atmosferycznych oraz aktualnego utrzymaniu nawierzchni.
15. Reagowanie na interwencję Zamawiającego w terminie do 3 godzin od momentu zgłoszenia z wyłączeniem sytuacji wystąpienia siły wyższej. Zamówienie obejmuje wykonanie usługi w zależności od panujących warunków atmosferycznych – na telefoniczne wezwanie Zamawiającego (upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego Referatu GKDiT lub sołtysa po uzyskaniu akceptacji pracownika Referatu GKDiT).
16. Standard utrzymania zimowego :
– jezdnia odśnieżona na całej szerokości i posypywana na całej długości i szerokości. Na jezdni może występować cienka warstwa zajeżdżonego śniegu nieutrudniająca ruchu.
Dopuszczalne odstępstwa do 4h po ustaniu zjawiska intensywnych opadów.
17. Zadanie obejmuje:
1) odśnieżanie dróg o szerokości 4 – 7,0 m własnym sprzętem wg załącznika
2) zwalczanie śliskości na drogach jw. własną mieszanką piaskowo – solną,
3) odśnieżanie i piaskowanie mieszanką piaskowo – solną chodników, placów i parkingów
4) wywóz śniegu w okresie mocnych opadów na wniosek Zamawiającego,
18. Do zwalczania śliskości należy przyjąć mieszankę piaskowo - solną natomiast na odcinkach, gdzie spadki podłużne przekroczą 4% lub występują niebezpieczne skrzyżowania z drogami albo niebezpieczne łuki poziome należy użyć mieszanki z materiałami uszorstniającymi.
19. Technika odśnieżania chodników jest uzależniona od ich długości szerokości oraz rodzaju i ilości śniegu. Do odśnieżania tego typu elementów drogi należy używać sprzętu przede wszystkim specjalistycznego przeznaczonego do tego celu oraz pługów, szczotek mechanicznych i odśnieżarek prowadzonych ręcznie. Niedopuszczalne jest odkładanie śniegu z chodników i ścieżek na jezdnię. Stosowanie dużych nośników jest uzależnione od nośności i szerokości tych dróg.

UWAGA!
W obrębie parkingów gdzie występują nasadzenia należy zwrócić szczególną uwagę na nasadzenia i rozważnie stosować mieszankę piaskowo – solną.
Odśnieżanie dróg należy wykonywać na całej szerokości jezdni, tylko w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu dopuszcza się występowanie luźnego śniegu do 3 godz.
Ceny jednostkowe pracy sprzętu należy ustalić w oparciu o kalkulację własną. Zaoferowane ceny powinny obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do umowy.

20. Powierzchnia terenów do odśnieżania:
1) Sołectwo Widełka
a) drogi 13,34 km,
b) chodniki 5 074 m²
c) drogi wewnętrzne, place, drogi dojazdowe do szkół i innych obiektów użyteczności publicznej ok. 1 928, 00 m².
2) Sołectwo Kupno
a) drogi 1,20 km
b) chodnik 4 020 m²


21. Podane długości oraz powierzchnie są orientacyjne. Zastrzega się że mogą ulec zmianie do 20 %.
22. Wykaz terenów przeznaczonych do odśnieżania i zapobiegania śliskości znajduje się w załączniku nr 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Przybyło Usługi Mini-Koparką

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141461210

7.3.4) Miejscowość: Widełka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.