eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach



Ogłoszenie z dnia 2023-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 886 31 63

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e390881-5095-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494181

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090039/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.64 RDW w Puławach Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390412

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R6.ST.372.40.2023.ak

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:

Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach
2. Zakres usług obejmuje ustawienie i zdejmowanie zasłon wyłącznie w miejscach zagrożonych
powstawaniem zasp śnieżnych zgodnie z wykazem i lokalizacją ustawienia zasłon przeciwśnieżnych:

1. W ciągu dróg wojewódzkich Nr 824, 826, 874 na terenie OD w Puławach w ilości 5,059 km, w tym:
a) pobranie siatki przeciwśnieżnej oraz pali z placów składowych w Puławach, Kurowie, Żyrzynie (w zależności od lokalizacji miejsc ustawienia zasłon), wskazanych przez Zamawiającego i ustawienie zgodnie ze Specyfikacją Techniczną oraz z załączonym wykazem i lokalizacją ustawienia zasłon przeciwśnieżnych, stanowiącymi załączniki do SWZ i umowy, w sposób gwarantujący należytą jakość.
b) zdjęcie zasłon przeciwśnieżnych oraz demontaż pali zgodnie ze Specyfikacją Techniczną oraz wykazem i lokalizacją ustawienia zasłon przeciwśnieżnych i odwiezienie na teren placów składowych w Puławach, Kurowie, Żyrzynie (w zależności od lokalizacji miejsc zdejmowania zasłon), wskazanych przez Zamawiającego wraz z rozliczeniem jakościowym i ilościowym.

2. W ciągu dróg wojewódzkich Nr 747, 824, 855, 878 (dawna DK19) na terenie OD w Annopolu w ilości 7,525 km, w tym:
a) pobranie siatki przeciwśnieżnej oraz pali z placów składowych w Annopolu, Opolu Lubelskim (w zależności od lokalizacji miejsc ustawienia zasłon), wskazanych przez Zamawiającego i ustawienie zgodnie ze Specyfikacją Techniczną oraz z załączonym wykazem i lokalizacją ustawienia zasłon przeciwśnieżnych, stanowiącymi załączniki do SWZ i umowy, w sposób gwarantujący należytą jakość.
b) zdjęcie zasłon przeciwśnieżnych oraz demontaż pali zgodnie ze Specyfikacją Techniczną oraz wykazem i lokalizacją ustawienia zasłon przeciwśnieżnych i odwiezienie na teren placów składowych w Annopolu, Opolu Lubelskim (w zależności od lokalizacji miejsc zdejmowania zasłon), wskazanych przez Zamawiającego wraz z rozliczeniem jakościowym i ilościowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83118,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111443,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83118,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VOLMAAKT Agata Kozak - Pel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131392116

7.3.4) Miejscowość: Panieńszczyzna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83118,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.