Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00421696/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę pelletu drzewnego do celów grzewczych Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Świdnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020546373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: B. Głowackiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.maslyk@goksir.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goksir.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę pelletu drzewnego do celów grzewczych Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Świdnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-957c0008-5b56-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00494166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013205/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 dostawa pelletu drzewnego do celów grzewczych Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Świdnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00421696/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.261.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W związku z utrudnionym dojazdem i rozładunkiem Zamawiający dołącza mapkę z lokalizacją wjazdu w celu sprawdzenia warunków związanych z dojazdem i rozładunkiem do dostarczenia przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa drzewnego - pelletu spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus „lub równoważny” wraz z załadunkiem, transportem przy użyciu samochodu przystosowanego do transportu pelletu i rozładunkiem pelletu bezpośrednio do zewnętrznych wsypów do magazynów , wymiary wsypów 2 m -2,9 m, dla potrzeb grzewczych Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Świdnicy w Centrum Sportowo- Rekreacyjnym w Witoszowie Dolnym w ilości szacunkowej około 360 ton, w okresie do 31 stycznia 2024 r. Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu zamówienia mniejszej ilości pelletu przez Zamawiającego.
2. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:
1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
2) Dostarczany pellet drzewny musi posiadać normę jakościową DIN plus lub równoważne (zgodnie z art. 105 ustawy Pzp). Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość dostarczanego pelletu w okresie wykonywania umowy.
Pellet musi charakteryzować się następującymi parametrami:
• wartość opałowa nie niższa niż 18 000 kJ/kg,
• wilgotność nie większa niż 10 %,
• zawartość popiołu nie większa niż 0,7 %,
• zawartości siarki nie większa niż 0,03 % ,
• gęstość nasypowa nie mniejsza niż 600 kg/m³,
• długość od 10 mm do 40 mm,
• średnica od 6 mm do 8 mm.
3) Faktyczna ilość pelletu, którą Zamawiający zamówi będzie wynikać z jego bieżących potrzeb. Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub drogą elektroniczną.
4) Dostawa pelletu na podstawie zamówienia złożonego w trybie elektronicznym lub telefonicznym będzie realizowana przez Dostawcę jedynie w dni robocze.
5) Ilość jednorazowej dostawy to około 15 ton pelletu.
6) Wykonawca dostarczy i rozładuje przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do kotłowni Centrum Sportowo-Rekreacyjnego w Witoszowie Dolnym.
7) Dostawy muszą być dokonywane przy użyciu samochodu przystosowanego do transportu pelletu, z rozładunkiem do magazynów.
8) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
9) Dowodem przyjęcia dostawy pelletu będą faktury VAT oraz dokument WZ z wydrukiem ilości dostarczonego pelletu.
10) Wykonawca zapewnia, iż dostarczany pellet będzie należytej jakości i będzie spełniał parametry normy jakościowej DIN plus. W przypadku zastrzeżeń zgłoszonych przez Zamawiającego w zakresie wymaganych parametrów wyszczególnionych w normie jakościowej DIN plus, Zamawiający może zlecić wykonanie badań dostarczonego pelletu dotyczących spełniania wymaganych norm jakościowych. Jeżeli badania wykażą niespełnienie w/w norm jakościowych, kosztami przeprowadzonych badań Zamawiający obciąży Wykonawcę. Ponadto Wykonawca opróżni na własny koszt magazyny z dostarczonego nieodpowiadającego wymaganiom pelletu i dostarczy nowy pellet posiadający normę jakościową DIN plus.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 972000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1098144 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 972000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU HUZAR Piotr Huzar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842469032
7.3.3) Ulica: Nadbrzeżna 10
7.3.4) Miejscowość: Pszenno
7.3.5) Kod pocztowy: 58-125
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 972000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2024-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Dostawa urządzeń medycznych",
- I Etap prac konserwatorskich - zabezpieczenie i przygotowanie kamieniarki szczytu elewacji głównej budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu.
- "Budowa trzech kwater grzebalnych wraz z wykonaniem alejek oraz sieci kanalizacji deszczowej na cmentarzu komunalnym przy ulicy Słowiańskiej w Świdnicy".
- Dostawy rękawic medycznych.
- Materiały do zabiegów usuwania zaćmy i witrektomii przedniej - do aparatu CENTURION VISION SYSTEM.
- Wykonywanie usług przechowywania zwłok, udostępnienia sali sekcyjnej i pomocy technicznej przy sekcji zwłok z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku oraz Bystrzycy Kłodzkiej
więcej: przetargi w Świdnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.