eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › OPRAC. WIELOBRANŻOWEJ DOK PROJ.-KOSZT. DLA ZAD. pn "BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SĄDU WRAZ Z UZYSKANIEM DEC. O POZWOLENIU NA BUDOWĘ"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OPRAC. WIELOBRANŻOWEJ DOK PROJ.–KOSZT. DLA ZAD. pn „BUDOWA BUDYNKU
DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SĄDU WRAZ Z UZYSKANIEM DEC. O POZWOLENIU NA BUDOWĘ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD APELACYJNY W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812734021

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 163

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-165

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szczecin.sa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szczecin.sa.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-541c19fb-2c69-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OPRAC. WIELOBRANŻOWEJ DOK PROJ.–KOSZT. DLA ZAD. pn „BUDOWA BUDYNKU
DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SĄDU WRAZ Z UZYSKANIEM DEC. O POZWOLENIU NA BUDOWĘ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-541c19fb-2c69-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493713

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00150020/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Oprac. wielobranżowej dok proj.–koszt. dla zad. pn „Budowa budynku dla Sądu Apelacyjnego wraz z łącznikiem oraz przebudowa istniejącego budynku sądu wraz z uzyskaniem dec. o pozwoleniu na budowę”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331653

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PAI 2701/4/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 606800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania „Budowa budynku dla Sądu Apelacyjnego wraz
z łącznikiem oraz przebudowa istniejącego budynku sądu w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 163 wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę" w granicach działek nr 1/30, 1/14, 1/15, 1/17 z obrębu 2060 .

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341940 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1768371 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 353625 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3XA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8982204233

7.3.3) Ulica: AL. KASPROWICZA 63/1

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 51-610

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 353625 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wymagany termin realizacji: 10 miesięcy od dnia podpisania Umowy wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, z tym że przekazanie przedmiotu zamówienia nastąpi w częściach,
w następujących terminach:
1) opracowanie inwentaryzacji i koncepcji architektonicznej (w dwóch wariantach)
w terminie 1,5 miesiąca od dnia zawarcia Umowy,
2) wykonanie wieloaspektowej analizy dostępnych rozwiązań z zakresu źródeł ogrzewania i klimatyzacji pod kątem wykorzystania ich w projektowanym budynku w terminie do 3 miesiące od dnia zawarcia umowy
3) kompletny projekt architektoniczno-budowlany wymagany do uzyskania pozwolenia na budowę (1 egz.) wraz z kopią złożonego wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę– w terminie 4 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, lecz nie później niż do dnia 15.12.2023 r,
4) pozostały zakres przedmiotu zamówienia, tj. m.in.: projekty wykonawcze, techniczne, przedmiary, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt zieleni, zagospodarowania terenu, dróg i parkingów, projekt aranżacji i wyposażenia wnętrz, oraz pozostała dokumentacja wymieniona w projektowanych postanowieniach umowy w tym również uzyskanie pozwolenia na budowę w terminie 10 miesięcy od dnia zawarcia Umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.