Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00439583/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WIW.DA.272.17.2023 - Zakup i dostawa urządzeń laboratoryjnych oraz mebli laboratoryjnych na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej WIW w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000093131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 170
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-836
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wiw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8312091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WIW.DA.272.17.2023 - Zakup i dostawa urządzeń laboratoryjnych oraz mebli laboratoryjnych na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej WIW w Opolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb7836ea-683f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00171943/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 [37] Zakup z dostawą do Zakładu Higieny Weterynaryjnej przy Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Opolu mebli laboratoryjnych.
1.2.4 [36] Zakup z dostawą do Zakładu Higieny Weterynaryjnej przy Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Opolu urządzeń laboratoryjnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439583
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIW.DA.272.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 53473,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest, w części nr 1: Dostawa i montaż chłodziarko-zamrażarki laboratoryjnej (mniejsza) – na potrzeby Pracowni Biologii Molekularnej i Skażeń.2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1.1. do SWZ, zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia/umowy.
3. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela: dwunastu [ 12 ] miesięcy gwarancji.
4. Okres gwarancji wskazany w pkt. 3 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy; pkt. 19.6-19.10 SWZ stosuje się
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do trzydziestu [ 30 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42513000-5 - Urządzenia chłodnicze i mrożące
4.5.5.) Wartość części: 7723,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest, w części nr 2: Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych na salę sekcyjną – na potrzeby Pracowni Patologii.2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1.2. do SWZ, zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia/umowy.
3. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela: dwunastu [ 12 ] miesięcy gwarancji.
4. Okres gwarancji wskazany w pkt. 3 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy; pkt. 19.6-19.10 SWZ stosuje się
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do trzydziestu [ 30 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 45750,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ustawy, Zamawiający zawiadamia, że w przedmiotowym postępowaniu,
w części nr 1 dokonano UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt. 1) ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 19.10.2023r. do godz. 09:00, w niniejszym postępowaniu, w części nr 1, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania, w części nr 1, na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58548,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58548,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58548,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MJ-Lab Jerzy Muchorowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 899-132-76-79
7.3.3) Ulica: ul. Główna 8
7.3.4) Miejscowość: Piława Dolna
7.3.5) Kod pocztowy: 58-203
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58548,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup, dostawa i montaż stołu operacyjnego dla potrzeb Bloku Operacyjnego.
- Zakup i dostawa żywienia medycznego.
- "Usługi przesyłu danych sygnału emitowanego do nadajników"
- Zakup osobowego samochodu hybrydowego dla KOWR OT w Opolu.
- Usługa w zakresie transportu sanitarnego na terenie miasta Opola oraz poza granicami miasta Opola
- TP.U.LN.03.24_Kompleksowe usługi prania, dezynfekcji i reparacji bielizny szpitalnej przez okres 12 m-cy, w tym ...
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.12.2024)
- SZP/242-095/2024_Wykonanie i dostawa mebli laboratoryjnych -wyposażenia pokoju 305c w Budynku A2 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Dostawa mebli laboratoryjnych do NCBJ OR POLATOM w podziale na części
- DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ I SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DO LABORATORIUM KONTROLI JAKOŚCI LEKÓW WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Pożarnictwo przy Centralnej Szkole Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie" - w systemie zaprojektuj i wykonaj
więcej: Meble laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.