Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00278377/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Druk materiałów do działań promocyjnych i edukacyjnych Zamku w Pieskowej Skale w ramach projektu „Wielokulturowa Rzeczpospolita”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAMEK KRÓLEWSKI NA WAWELU - PAŃSTWOWE ZBIORY SZTUKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wawel 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-001
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamek@wawelzamek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawel.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zamekkrolewskinawawelu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Druk materiałów do działań promocyjnych i edukacyjnych Zamku w Pieskowej Skale w ramach projektu „Wielokulturowa Rzeczpospolita”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0879fd0d-14e6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00097840/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Druk plakatów, ulotek i folderów wraz z usługą plakatowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278377
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-28/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa materiałów promocyjnych, w okresie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy:
Przedmiotu zamówienia obejmuje druk i dostawę następujących materiałów promocyjnych :
a. Plakaty w formacie B1
b. Zaproszenia
c. Karty pracy
Szczegółowe informacje i wytyczne dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Załącznikach nr 1 do niniejszej Specyfikacji oraz we Wzorze Umowy stanowiących Załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji. Informacje te należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.
Zamawiający zastrzega możliwość niezrealizowania całości zamówienia w wyniku zmniejszenia ilości nakładów poszczególnych pozycji lub rezygnację z pozycji wskazanych w zał. nr 1 do umowy. W okresie trwania umowy ww. zmniejszenia ilościowe lub rezygnacja z pozycji nie będzie większe niż 30% zakresu przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę wraz z wniesieniem gotowych materiałów promocyjnych, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, według wyboru Zamawiającego do siedziby Zamawiającego (adres: Wawel 5, 31-001 Kraków) lub Wykonawcy świadczącego usługi plakatowania w następujących miastach Polski: Kraków, Wrocław, Częstochowa, Katowice, Łódź, Kielce, Sosnowiec na własny koszt i ryzyko nie później niż w terminach określonych w Rozdziale 5 niniejszej Specyfikacji. Materiały promocyjne muszą być zapakowane w opisane paczki. Opis ma zawierać: nazwę materiałów, liczbę sztuk, datę. Wykonawca zapewni wyładunek przedmiotu zamówienia oraz złożenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbędzie się w dni robocze (od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00 – 15:30). Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia przedmiotu zamówienia powstałe podczas realizacji dostawy i rozładunku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22000000-0 - Druki i produkty podobne
22462000-6 - Materiały reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11650,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87949,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11650,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810061291
7.3.3) Ulica: Piastów
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-062
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11650,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług pralniczych dla Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Krynicy Zdroju
- Przeglądy techniczne aparatury medycznej w Wojewódzkim Szpitalu Okulistycznym w Krakowie
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych - ZP-16/24
- Sukcesywne dostawy dodatków do produkcji gastronomicznej i opakowań do kontaktu z żywnością.
- DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ MIKROBIOLOGICZNYCH
- dostawa bezzałogowego statku powietrznego dla WGGiIŚ - DE - dzp.272-203/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów reklamowych z logo Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed
- Dostawa materiałów promocyjnych
- "Dostawa druków offsetowych wydawnictw MNK w okresie: czerwiec - sierpień 2024",
- Promocja zadania realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt. "Budowa obwodnicy miejscowości Bogoria w ciągu drogi wojewódzkiej nr 757"
- Realizacja działań informacyjno-promocyjnych dotyczących Funduszy Europejskich dla Świętokrzyskiego 2021-2027
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.