eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › "Druk materiałów do działań promocyjnych i edukacyjnych Zamku w Pieskowej Skale w ramach projektu "Wielokulturowa Rzeczpospolita".



Ogłoszenie z dnia 2023-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Druk materiałów do działań promocyjnych i edukacyjnych Zamku w Pieskowej Skale w ramach projektu „Wielokulturowa Rzeczpospolita”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAMEK KRÓLEWSKI NA WAWELU - PAŃSTWOWE ZBIORY SZTUKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wawel 5

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-001

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamek@wawelzamek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawel.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zamekkrolewskinawawelu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Druk materiałów do działań promocyjnych i edukacyjnych Zamku w Pieskowej Skale w ramach projektu „Wielokulturowa Rzeczpospolita”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0879fd0d-14e6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493509

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00097840/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Druk plakatów, ulotek i folderów wraz z usługą plakatowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278377

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-28/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa materiałów promocyjnych, w okresie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy:
Przedmiotu zamówienia obejmuje druk i dostawę następujących materiałów promocyjnych :
a. Plakaty w formacie B1
b. Zaproszenia
c. Karty pracy
Szczegółowe informacje i wytyczne dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Załącznikach nr 1 do niniejszej Specyfikacji oraz we Wzorze Umowy stanowiących Załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji. Informacje te należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.
Zamawiający zastrzega możliwość niezrealizowania całości zamówienia w wyniku zmniejszenia ilości nakładów poszczególnych pozycji lub rezygnację z pozycji wskazanych w zał. nr 1 do umowy. W okresie trwania umowy ww. zmniejszenia ilościowe lub rezygnacja z pozycji nie będzie większe niż 30% zakresu przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę wraz z wniesieniem gotowych materiałów promocyjnych, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, według wyboru Zamawiającego do siedziby Zamawiającego (adres: Wawel 5, 31-001 Kraków) lub Wykonawcy świadczącego usługi plakatowania w następujących miastach Polski: Kraków, Wrocław, Częstochowa, Katowice, Łódź, Kielce, Sosnowiec na własny koszt i ryzyko nie później niż w terminach określonych w Rozdziale 5 niniejszej Specyfikacji. Materiały promocyjne muszą być zapakowane w opisane paczki. Opis ma zawierać: nazwę materiałów, liczbę sztuk, datę. Wykonawca zapewni wyładunek przedmiotu zamówienia oraz złożenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbędzie się w dni robocze (od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00 – 15:30). Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia przedmiotu zamówienia powstałe podczas realizacji dostawy i rozładunku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22000000-0 - Druki i produkty podobne

22462000-6 - Materiały reklamowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11650,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87949,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11650,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810061291

7.3.3) Ulica: Piastów

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-062

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11650,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.