eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wi¶niowo E³ckie › Zakup i dostawa lekkiego oleju opa³owego do kot³owni Szko³y Podstawowej w Wi¶niowie E³ckim



Og³oszenie z dnia 2022-12-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa lekkiego oleju opa³owego do kot³owni Szko³y
Podstawowej w Wi¶niowie E³ckim

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. Ks. Bpa Edwarda Samsela w Wi¶niowie E³ckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001144994

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wi¶niowo E³ckie 40A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wi¶niowo E³ckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-335

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - E³cki

1.5.7.) Numer telefonu: 876111523

1.5.8.) Numer faksu: 876111523

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zswisniowo@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spwisniowo.szkolna.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa lekkiego oleju opa³owego do kot³owni Szko³y
Podstawowej w Wi¶niowie E³ckim

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e91ddc81-7ade-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00493263

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00492759/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Zakup i dostawa lekkiego oleju opa³owego do kot³owni Szko³y Podstawowej w Wi¶niowie E³ckim

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_prostki

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_prostki

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 6. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania
i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
7. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
8. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
9. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
10. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
11. Zamawiaj±cy jest obowi±zany udzieliæ wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania odpowiednio ofert, pod warunkiem ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania odpowiednio ofert.
12. Je¿eli zamawiaj±cy nie udzieli wyja¶nieñ w terminie, o którym mowa w ust. 11, przed³u¿a termin sk³adania ofert o czas niezbêdny do zapoznania siê wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyja¶nieniami niezbêdnymi do nale¿ytego przygotowania i z³o¿enia ofert. W przypadku gdy wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ nie wp³yn±³ w terminie, o którym mowa w ust. 11, zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ SWZ oraz obowi±zku przed³u¿enia terminu sk³adania ofert.
Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert, o których mowa w ust. 12, nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_prostki

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa im. Ks. Bpa. Edwarda Samsela w Wi¶niowie E³ckim
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod1@prostki.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. w tym upowa¿nieni pracownicy firmy Open Nexus Sp. z o.o. ul. Boles³awa Krzywoustego 3, 61-144 Poznañ , jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Prostki prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystanie danych osobowych przez platformazakupowa.pl zosta³y okre¶lone pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/2-polityka-prywatnosci
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni Szko³y Podstawowej w Wi¶niowie E³ckim w okresie od
dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2023 r. w ilo¶ci oko³o 30 000 litrów. Pojedyncza dostawa wynosiæ bêdzie max. 6 000 litrów. Faktyczna ilo¶æ zamawianego oleju zale¿na bêdzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego (spowodowanych np. warunkami atmosferycznymi). W takim przypadku Wykonawcy przys³ugiwaæ bêdzie wynagrodzenie odpowiadaj±ce warto¶ci faktycznie dostarczonego przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o ¿adne roszczenie wzglêdem Zamawiaj±cego z tytu³u niewykorzystania pe³nej ilo¶ci oleju.
Olej opa³owy lekki (CPV 09135100-5) powinien spe³niaæ nw. wymagania okre¶lone
w normie PN – C96024: 2020-12-wersja polska.
− warto¶æ opa³owa – min. 42,6 MJ/kg;
− temperatura zap³onu – min. + 56°C;
− zawarto¶æ siarki – max. 0,100% (m/m)
− gêsto¶æ w temperaturze + 15°C – max. 0,86c/cm3
1. W ofercie nale¿y podaæ cenê ofertow± netto i brutto za 1 litr oleju do dwóch miejsc po przecinku przy temperaturze 15°C. Cenê ofertow± nale¿y przyj±æ na podstawie notowanej ceny oleju opa³owego lekkiego zamieszczonej na stronie internetowej producenta oleju aktualnej na dzieñ 22 grudnia 2022 r. uwzglêdniaj±c upust i mar¿ê oferenta. Mar¿a i upust wyra¿one w z³otych, nie mog± ulec zmianie w ci±gu ca³ego okresu realizacji umowy.
2. Olej opa³owy lekki dostarczony do wskazanego miejsca w ust. 1 w ilo¶ci wskazanej przez Zamawiaj±cego w zale¿no¶ci od potrzeb tj. w zale¿no¶ci od faktycznego zu¿ycia w czasie mro¼nej lub mniej mro¼nej zimy.
3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy
w pe³nej ilo¶ci zapotrzebowania okre¶lonego w SWZ.
4. Sposoby realizacji zamówienia oraz odpowiedzialno¶æ Wykonawcy.
1. Wykonawca zobowi±zany bêdzie dostarczyæ przedmiot umowy sukcesywnie, przez okres trwania umowy po cenach jednostkowych, zgodnie z formularzem ofertowym.
2. Dostawa odbywaæ siê bêdzie w czasie okre¶lonym przez oferenta w formularzu ofertowym (ilo¶æ dni od momentu zg³oszenia zapotrzebowania) od poniedzia³ku
do pi±tku w godzinach od 800 do 1500 od otrzymania dyspozycji telefonicznej lub drog± elektroniczn± za po¶rednictwem poczty elektronicznej o dostawie od upowa¿nionego pracownika Zamawiaj±cego.
3. Dostawa oleju opa³owego nastêpowaæ bêdzie transportem Wykonawcy (autocystern± z pomp± dostosowan± do transportu), na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4. Wielko¶æ ka¿dorazowej dostawy okre¶li Zamawiaj±cy wed³ug bie¿±cych potrzeb, sk³adaj±c Wykonawcy zamówienie.
5. Zamówienie Zamawiaj±cy bêdzie sk³ada³ telefonicznie lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej.
6. W nag³ych przypadkach korekta zamówienia bêdzie dokonywana telefonicznie.
7. Miernikiem ilo¶ci dostarczonego oleju opa³owego lekkiego bêd± wskazania zalegalizowanego licznika paliwa, zainstalowanego na autocysternie dowo¿±cej olej,
odczytane w obecno¶ci Zamawiaj±cego lub upowa¿nionego przez niego pracownika.
8. Dowodem zrealizowania ka¿dorazowej dostawy bêdzie pisemne potwierdzenie przyjêcia oleju opa³owego.
9. W przypadku stwierdzenia braków lub wad w dostarczonym towarze Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do dokonania przez Wykonawcê uzupe³nienia, lub wymiany towaru na wolny od wad.
10. Do ka¿dej dostawy Wykonawca do³±czy ¶wiadectwo jako¶ci lub równowa¿ny dokument przedstawiaj±cy parametry dostarczanego oleju, wystawiane przez producenta.
11. W przypadku dostarczenia oleju grzewczego lekkiego bez dokumentu, o którym mowa w ust. 10 lub towaru niezgodnego z obowi±zuj±c± norm±, lub z³o¿on± ofert±, Zamawiaj±cemu przys³ugiwaæ bêdzie prawo do odmowy przyjêcia towaru. Ewentualne szkody powsta³e z tego tytu³u pokryje Wykonawca.
12. W przypadku zastrze¿eñ, co, do jako¶ci dostarczonego oleju Zamawiaj±cy powiadomi o powy¿szym fakcie Wykonawcê i w obecno¶ci jego przedstawiciela pobrane zostan± próbki zakwestionowanej dostawy oleju, w celu poddania ich badaniom w niezale¿nym laboratorium badawczym.
13. W przypadku potwierdzenia przez laboratorium badawcze zastrze¿eñ Zamawiaj±cego, co, do jako¶ci oleju opa³owego lekkiego, Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia o w³a¶ciwych parametrach technicznych w ilo¶ci, która zosta³a zakwestionowana. Dodatkowo Wykonawca obci±¿ony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii urz±dzeñ lub kosztami ich wymiany, je¿eli zastosowany olej, niespe³niaj±cy wymogów jako¶ciowych, spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie.
14. Podstawow± do obci±¿enia Wykonawcy kosztami napraw bêdzie protokó³ oglêdzin (napraw) przez podmiot nadzoruj±cy pracê kot³owni.
15. Pozosta³e warunki zosta³y przedstawione w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 5 do SWZ.
16. Zamawiaj±cy zobowi±zuje Wykonawcê do uzyskania wszelkich niezbêdnych informacji, które mog± byæ konieczne do przygotowania ofert oraz zawarcia umowy.
5. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W ofercie nale¿y podaæ cenê ofertow± netto i brutto za 1 litr oleju do czterech miejsc po przecinku przy temperaturze 15°C. Cenê ofertow± nale¿y przyj±æ na podstawie notowanej ceny oleju opa³owego lekkiego zamieszczonej na stronie internetowej producenta oleju aktualnej na dzieñ 22 grudnia 2022 r. uwzglêdniaj±c upust i mar¿ê oferenta. Mar¿a i upust wyra¿one w z³otych, nie mog± ulec zmianie w ci±gu ca³ego okresu realizacji zamówienia.
2.Cena podana w ofercie powinna obejmowaæ wszystkie koszty i sk³adniki zwi±zane z wykonaniem zamówienia.
3.Wykonawca wpisuje cenê hurtow± za 1 litr oleju przy temperaturze 15°C publikowan± w dniu 22 grudnia 2022 r. na stronie internetowej producenta oleju zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku uwzglêdniaj±c upust i mar¿ê oferenta. Wykonawca pomniejsza o upust lub zwiêksza o mar¿ê cenê hurtow±.
4.Cenê oraz warto¶ci netto i brutto Wykonawca podaje do dwóch miejsc po przecinku.
5.W przypadku podania przez Wykonawcê w ofercie dwóch miejsc po przecinku Zamawiaj±cy przyjmuje pozosta³e miejsca, jako zero.
6.Cena oraz warto¶ci, w których podana jest cena do czterech miejsc po przecinku
s± wykorzystane wy³±cznie do obliczenia oceny ofert.
7.Cena podana w umowie oraz na fakturach bêdzie wyra¿ona w polskich z³otych oraz
zaokr±glana do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie ze z³o¿on± ofert± przez Wykonawcê.
8.Cena musi byæ wyra¿ona w polskich z³otych.
9.Cenê po upu¶cie lub mar¿y nale¿y pomno¿yæ przez ilo¶æ szacunkow±, co daje nam warto¶æ netto za ca³o¶æ.
10.W formularzu cenowym wykonawca wpisuje stawkê podatku Vat (w %) w³a¶ciw± dla przedmiotu zamówienia.
11.Cenê za 1 litr brutto pomno¿yæ przez ilo¶æ szacunkow±, co daje nam warto¶æ brutto za ca³o¶æ.
12.Mar¿a/upust wyra¿one w z³otych, nie mog± ulec zmianie w ci±gu ca³ego okresu realizacji zamówienia.
13.Wybór ofert odbêdzie siê w oparciu o nastêpuj±ce kryteria:
a)nazwa kryterium: cena brutto za 1 litr uwzglêdniaj±ca zaproponowany upust/mar¿e (c),
b)nazwa kryterium: termin dostawy (t),
c)waga kryterium:
cena (c) – 60%,
termin dostawy (t) – 40 %,
14.Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom okre¶lony w niniejszej specyfikacji i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza (otrzyma maksymaln± liczbê punktów w oparciu o podane kryteria)
a) Najni¿sza cena brutto za 1 litr po uwzglêdnieniu upustu/mar¿y.

C = najni¿sza cena brutto za 1 litr spo¶ród badanych ofert/ cena brutto za 1 litr z oferty badanej x 60 (waga kryterium)

b) Termin dostawy
Sposób oceny:
1 dzieñ roboczy – 40 pkt
2 dni robocze 35 pkt
3 dni robocze 30 pkt
4 dni robocze 25 pkt
5 dni roboczych 0 pkt
W przypadku braku wskazania terminu realizacji dostawy, braku wype³nienia w formularzu oferty pozycji dotycz±cej kryterium lub wpisanie „0” bêdzie równoznaczne z zadeklarowaniem przez Wykonawcê maksymalnego terminu dostawy (5 dni roboczych), a oferta Wykonawcy w tym kryterium otrzyma 0 pkt. W przypadku wyboru takiej oferty, jako najkorzystniejszej Zamawiaj±cy w umowie zapisze „termin realizacji dostawy wynosi 5 dni roboczych”.
15.Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± liczb± punktów (przedstawiaj±c± najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny oferty wed³ug wzoru):
S = C+T, gdzie:
S – suma punktów uzyskanych przez ofertê
C – ilo¶æ punktów uzyskanych przez ofertê w kryterium cena
T – ilo¶æ punktów uzyskanych przez ofertê w kryterium termin realizacji dostawy
16.Oferta, która przedstawia najlepszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) oraz nie zostanie odrzucona, zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 punktów. Pozosta³e oferty zostan± zakwalifikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Zamawiaj±cy powiadomi o wynikach wszystkich Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1977 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z pó¼n. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ z³o¿enia, sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu na wezwanie Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ - O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu;
3) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia
o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - Za³±cznik nr 6 do SWZ - O¶wiadczenie dotycz±ce przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ z³o¿enia, sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu na wezwanie Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ - O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu;
4. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 2 pkt 1), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1), zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
6. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
7. W zakresie nieuregulowanym ustaw± p.z.p. lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii
z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415) oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
8. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
1) mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych,
w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r.
o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
2) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy
z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia
z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w Projekcie Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ – Projekt Umowy.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym
w Projekcie Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ – Projekt Umowy.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian umowy w nastêpuj±cym zakresie i na okre¶lonych poni¿ej warunkach:
1) Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy, wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. Zamawiaj±cy poza mo¿liwo¶ci± zmiany na podstawie art. 455 ustawy Pzp, przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
2) zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawnych, je¿eli w wyniku tych zmian konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego
3) zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzy³ podwykonawcom, a które okre¶lone s± w z³o¿onej ofercie umowy stanowi za³±cznik Nr 5 do niniejszej SWZ.
4) wprowadzenia do realizacji czê¶ci zamówienia przez podwykonawcê pomimo, ¿e Wykonawca nie dopu¶ci³ takiej mo¿liwo¶ci w tre¶ci oferty, za zgod± Zamawiaj±cego i z zachowaniem zasad dotycz±cych podwykonawców.
5) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeñ losowych miêdzy innymi takich jak: ¶mieræ, choroba, ustanie stosunku pracy, utrata uprawnieñ, inne uzasadnione okoliczno¶ci niepozwalaj±ce wykonywaæ wskazanej osobie powierzonych czynno¶ci .
6) zaprzestania produkcji lub wstrzymania w obrocie i stosowaniu odpowiedniego towaru objêtego przedmiotem umowy - zast±pienie tego towaru przez Wykonawcê innym o identycznych w³a¶ciwo¶ciach lub lepszych
7) zmiany wielko¶ci opakowania wprowadzonej przez producenta - zmianê cen jednostkowych produktów objêtych umow± z zachowaniem zasady proporcjonalno¶ci w stosunku do ceny objêtej umow±,
8) zmian± ilo¶ci zamawianego asortymentu w trakcie obowi±zywania umowy w przypadku zmiany ilo¶ci dzieci z tym, ¿e zmniejszenie nie wymaga aneksu do umowy.
9) Konieczno¶ci zamówienia asortymentu nie objêtego przedmiotem zamówienia zgodnie z art. 455 ust. 2

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-22 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_prostki

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-22 11:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-20

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

3) Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835) z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
a) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych
b) w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
d) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.