Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00351863/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
- 2022/BZP 00362421/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-23
- 2022/BZP 00378759/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA BUDYNKÓW OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ
W SZKLARACH GÓRNYCH I KRZECZYNIE WIELKIM.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768403100
1.5.8.) Numer faksu: 768403140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ug-lubin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA BUDYNKÓW OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJW SZKLARACH GÓRNYCH I KRZECZYNIE WIELKIM.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2199c56b-3598-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024922/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Budowa budynków Ochotniczej Straży Pozarnej w Szklarach Górnych i Krzeczynie Wielkim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351863/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.34.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach następujących zadań:
Zadanie nr 1: Budowa świetlicy wiejskiej wraz z pomieszczeniami OSP w Krzeczynie Wielkim – ETAP IV, które swoim zakresem obejmuje między innymi:
• wykonanie ścianek działowych,
• dostawę i montaż drzwi wewnętrznych,
• wykonanie okładzin i malowanie ścian,
• wykonanie tynków wewnętrznych, gładzi, sufitów podwieszanych,
• wykonanie podkładów betonowych i posadzek z płytek ceramicznych i gresowych,
• wykonanie instalacji wewnętrznych (wodociągowej i p.poż., kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, gazowej, wentylacyjnej, elektrycznej),
• dostawę i montaż wyposażenia kotłowni,
• dostawę i montaż opraw oświetleniowych,
• dostawę i montaż wewnętrznej sceny z gotowych prefabrykatów wraz ze schodami,
• wykonanie instalacji odgromowej,
• wykonanie instalacji systemu alarmowo-przeciwpożarowego,
• wykonanie elewacji,
• wykonanie zagospodarowania terenu działki, w tym wykonanie wiaty rekreacyjnej.
W poprzednich etapach inwestycji pn.: „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z pomieszczeniami OSP
w Krzeczynie Wielkim” wykonano stan surowy zamknięty budynku świetlicy i remizy OSP oraz przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej.
Zadanie nr 2: Budowa budynku OSP w Szklarach Górnych – ETAP II, które swoim zakresem obejmuje między innymi:
• wykonanie murowanych ścian konstrukcyjnych,
• wykonanie robót konstrukcyjnych: stropy, belki, wieńce żelbetowe,
• wykonanie konstrukcji stalowej dachu z wiązarów dachowych,
• wykonanie kompletnego pokrycia dachu blachą stalową, wraz z montażem włazu dachowego,
• wykonanie paroizolacji, izolacji termicznej z wełny mineralnej oraz izolacji wiatroszczelnej dachu,
• dostawę i montaż rynien i rur spustowych z blachy z tytan-cyku,
• wykonanie podłoży pod posadzki,
• wykonanie ścian działowych,
• dostawę i montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
• wykonanie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
• wykonanie instalacji wewnętrznych (wodociągowej i kanalizacyjnej, wentylacyjnej, grzewczej – grzejniki elektryczne, instalacji odsysania spalin, elektrycznej, alarmowej, logicznej i teletechnicznej),
• dostawę i montaż oświetlenia,
• dostawę i montaż urządzeń p. poż.,
• wykonanie wewnętrznej linii zasilającej pompownię ścieków,
• wykonanie systemu monitoringu,
• wykonanie uziemienia i odgromówki,
• wykonanie elewacji,
• wykonanie wycinki istniejących krzewów oraz wykonanie nasadzeń zastępczych,
• wykonanie zagospodarowania terenu działki.
W poprzednim etapie inwestycji wykonano fundamenty obiektu OSP, przyłącze wodne i kanalizacji sanitarnej, przyłącze i WLZ energii elektrycznej do w/w obiektu, zamontowano przepompownię ścieków oraz tymczasowe ogrodzenie terenu budowy.
UWAGA: Z uwagi na fakt, iż przedmiotowe dokumentacje projektowe udostępnione Wykonawcom obejmują wykonanie całego zadania, Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie obejmuje swoim zakresem elementy opisane w powyższej części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla powyższych zadań stanowi udostępniona ze SWZ dokumentacja techniczna, w szczególności projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6248477,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6248477,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6412702,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RUKA PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5020102947
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 1/5
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6412702,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Pielęgnacja drzew, usunięcie wiatrołomów, wycinka drzew wraz z frezowaniem korzeni, rosnących w pasach dróg powiatowych na terenie powiatu lubińskiego
- "Modernizacja budynku przy al. KEN w Lubinie"(2)
- Odnowienie oznakowania poziomego jezdni
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1052L na terenie Gminy Piszczac
- Naprawa dachu oraz kominów i gzymsów na budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
- Budowa drogi pożarowej (dojazdu pożarowego) nr 14 w leśnictwie Sianów
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Remont pokrycia dachu budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.