eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › BUDOWA BUDYNKÓW OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W SZKLARACH GÓRNYCH I KRZECZYNIE WIELKIM.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA BUDYNKÓW OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ
W SZKLARACH GÓRNYCH I KRZECZYNIE WIELKIM.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3

1.5.2.) Miejscowość: Lubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768403100

1.5.8.) Numer faksu: 768403140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ug-lubin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA BUDYNKÓW OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ
W SZKLARACH GÓRNYCH I KRZECZYNIE WIELKIM.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2199c56b-3598-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492552

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024922/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Budowa budynków Ochotniczej Straży Pozarnej w Szklarach Górnych i Krzeczynie Wielkim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351863/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.34.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach następujących zadań:
Zadanie nr 1: Budowa świetlicy wiejskiej wraz z pomieszczeniami OSP w Krzeczynie Wielkim – ETAP IV, które swoim zakresem obejmuje między innymi:
• wykonanie ścianek działowych,
• dostawę i montaż drzwi wewnętrznych,
• wykonanie okładzin i malowanie ścian,
• wykonanie tynków wewnętrznych, gładzi, sufitów podwieszanych,
• wykonanie podkładów betonowych i posadzek z płytek ceramicznych i gresowych,
• wykonanie instalacji wewnętrznych (wodociągowej i p.poż., kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, gazowej, wentylacyjnej, elektrycznej),
• dostawę i montaż wyposażenia kotłowni,
• dostawę i montaż opraw oświetleniowych,
• dostawę i montaż wewnętrznej sceny z gotowych prefabrykatów wraz ze schodami,
• wykonanie instalacji odgromowej,
• wykonanie instalacji systemu alarmowo-przeciwpożarowego,
• wykonanie elewacji,
• wykonanie zagospodarowania terenu działki, w tym wykonanie wiaty rekreacyjnej.
W poprzednich etapach inwestycji pn.: „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z pomieszczeniami OSP
w Krzeczynie Wielkim” wykonano stan surowy zamknięty budynku świetlicy i remizy OSP oraz przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej.

Zadanie nr 2: Budowa budynku OSP w Szklarach Górnych – ETAP II, które swoim zakresem obejmuje między innymi:
• wykonanie murowanych ścian konstrukcyjnych,
• wykonanie robót konstrukcyjnych: stropy, belki, wieńce żelbetowe,
• wykonanie konstrukcji stalowej dachu z wiązarów dachowych,
• wykonanie kompletnego pokrycia dachu blachą stalową, wraz z montażem włazu dachowego,
• wykonanie paroizolacji, izolacji termicznej z wełny mineralnej oraz izolacji wiatroszczelnej dachu,
• dostawę i montaż rynien i rur spustowych z blachy z tytan-cyku,
• wykonanie podłoży pod posadzki,
• wykonanie ścian działowych,
• dostawę i montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
• wykonanie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
• wykonanie instalacji wewnętrznych (wodociągowej i kanalizacyjnej, wentylacyjnej, grzewczej – grzejniki elektryczne, instalacji odsysania spalin, elektrycznej, alarmowej, logicznej i teletechnicznej),
• dostawę i montaż oświetlenia,
• dostawę i montaż urządzeń p. poż.,
• wykonanie wewnętrznej linii zasilającej pompownię ścieków,
• wykonanie systemu monitoringu,
• wykonanie uziemienia i odgromówki,
• wykonanie elewacji,
• wykonanie wycinki istniejących krzewów oraz wykonanie nasadzeń zastępczych,
• wykonanie zagospodarowania terenu działki.
W poprzednim etapie inwestycji wykonano fundamenty obiektu OSP, przyłącze wodne i kanalizacji sanitarnej, przyłącze i WLZ energii elektrycznej do w/w obiektu, zamontowano przepompownię ścieków oraz tymczasowe ogrodzenie terenu budowy.

UWAGA: Z uwagi na fakt, iż przedmiotowe dokumentacje projektowe udostępnione Wykonawcom obejmują wykonanie całego zadania, Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie obejmuje swoim zakresem elementy opisane w powyższej części.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla powyższych zadań stanowi udostępniona ze SWZ dokumentacja techniczna, w szczególności projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6248477,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6248477,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6412702,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RUKA PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5020102947

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 1/5

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6412702,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji - do 270 dni od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.