eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Jarocin"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Jarocin”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jarocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jarocin 159

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-405

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 015 8713141

1.5.8.) Numer faksu: 015 8713138

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gminajarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jarocin.ug.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://jarocin.bip.gmina.pl/index.php?id=200

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Jarocin”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8903a1b9-568c-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031446/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbieranie i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Jarocin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414607/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IŚM.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje odbieranie i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Jarocin. Zakres zamówienia dotyczy wszystkich nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Jarocin oraz z PSZOK, w celu osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.2. Odpady będą odbierane z terenu gminy Jarocin, liczącej na dzień 24.10.2022 r. ok. 5389 zameldowanych mieszkańców, na terenie 10 sołectw: Jarocin, Majdan Golczański, Golce, Mostki, Domostawa, Szwedy, Katy, Kutyły, Zdziary, Szyperki.. Liczba złożonych deklaracji (gospodarstw) na dzień 20.10.2022 r. to: 1277 . Liczba osób objętych systemem gospodarowania odpadami według złożonych deklaracji: 3687. 4. Worki do gromadzenia odpadów komunalnych posiadać będą następujące kolory oraz oznaczenia :
1) odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury - worek niebieski;
2) odpady ze szkła ( białe i kolorowe), w tym odpady opakowaniowe ze szkła – worek zielony;
3) odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe – worek żółty;
4) bioodpady– worek brązowy;
5) odpady komunalne zmieszane –worek czarny;
Wymagana częstotliwość wywozu odpadów z nieruchomości zamieszkałych:
1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne oraz bioodpady stanowiące odpady komunalne –1 raz w miesiącu wg harmonogramu,
2) papier i tektura, opakowania z papieru i tektury -1 raz w miesiącu wg harmonogramu,
3) szkło, opakowania ze szkła -1 raz w miesiącu wg harmonogramu,
4) metale, opakowania z metali, tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe -1 raz w miesiącu wg harmonogramu,
5) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny -1 raz w roku. Termin zbiórki musi być zawarty
w harmonogramie odbioru odpadów,
6) odpady wielkogabarytowe i zużyte opony -1 raz w roku. Termin zbiórki musi być zawarty
w harmonogramie odbioru odpadów,
5. Na Wykonawcy ciąży obowiązek wyposażenia punktu PSZOK w pojemniki na wszystkie dostarczane przez mieszkańców selektywnie zebrane i dostarczone odpady wymienione
w pkt. 6, których wielkość i typ będzie dostosowane do ilości przyjmowanych odpadów.6. Z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wykonawca ma obowiązek odbierać następujące frakcje odpadów:
• papier i tektura, opakowania z papieru i tektury;
• tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych;
• szkło, opakowania ze szkła;
• metale, opakowania z metali;
• odpady opakowaniowe wielomateriałowe;
• bioodpady;
• meble i inne odpady wielkogabarytowe;
• przeterminowane leki i chemikalia;
• odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek;
• odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych;
• zużyte baterie i akumulatory;
• zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny;
• odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne;
• zużyte opony
• odzież i tekstylia;
• popiół z palenisk domowych.

7. Odebranie odpadów będzie następowało w zależności od zapełnienia pojemników po zgłoszeniu (tel., e-mail lub fax) potrzeby odbioru przez Zamawiającego. Odbiór do pięciu dni od zgłoszenia.
8. Worki na odpady segregowane i zmieszane z folii polietylenowej o grubości min.50 mikronów i pojemności 120 l, dostarczy właścicielom nieruchomości Wykonawca jeszcze przed rozpoczęciem odbioru i transportu odpadów komunalnych w ilości koniecznej do zebrania segregowanych odpadów. Szczegółowy wykaz zawierający dane nieruchomości Zamawiający dostarczy Wykonawcy po podpisaniu umowy. Worki do selektywnej zbiorki powinny być odpowiednio opisane. Odbierając odpady segregowane wykonawca zobowiązany jest pozostawić właścicielowi taką ilość worków danego koloru jaką zabrał („WOREK ZA WOREK”).
9. Zebrane odpady komunalne objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w miejscowości Sigiełki, zgodnie z Porozumieniem Międzygminnym Gminy Krzeszów i Gminy Jarocin z dnia 24 listopada 2016 roku w sprawie powierzenia Gminie Krzeszów przez Gminę Jarocin realizacji zadań z zakresu zagospodarowania odpadów komunalnych.
10. Ważenie, stanowiące wskazanie ilości odpadów do rozliczeń, będzie miało miejsce na wadze zlokalizowanej na terenie Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w miejscowości Sigiełki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275130,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293518,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275130,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbiórka i Transport Odpadów Komunalnych Józefa Hausner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651180898

7.3.3) Ulica: ul. sienkiewicza 74

7.3.4) Miejscowość: Wolina

7.3.5) Kod pocztowy: 37-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275130,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.