eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › Us³uga odbioru, transportu i przechowywania zw³ok osób zmar³ych w szpitalach prowadzonych przez Mazowieckie Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. o.o.



Og³oszenie z dnia 2023-11-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³uga odbioru, transportu i przechowywania zw³ok osób zmar³ych w szpitalach prowadzonych przez Mazowieckie Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Mazowieckie Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142013120

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wierzejewskiego 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Konstancin-Jeziorna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-510

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: handlowy@stocer.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.stocer.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Us³uga odbioru, transportu i przechowywania zw³ok osób zmar³ych w szpitalach prowadzonych przez Mazowieckie Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. o.o.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-31ea4758-82db-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00492508

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00000866/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.5 Us³uga odbioru, transportu i przechowywania zw³ok osób zmar³ych w szpitalach prowadzonych przez Mazowieckie Centrum Rehabilitacji „STOCER” Sp. z o.o.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/stocer/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stocer/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System, który gwarantuje obs³ugê procesu udzielania zamówieñ publicznych za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.
2. System jest dostêpny pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/stocer
3. Niniejsze postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
4. Wszelka komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami i Wykonawcami a Zamawiaj±cym, w tym wszelkie o¶wiadczenia (takie jak: odwo³ania, odpowiedzi, wyja¶nienia i uzupe³nienia), wnioski, zawiadomienia, itp., przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ” znajduj±cego siê na stronie niniejszego postêpowania. Za datê przekazania (wp³ywu) w/w informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „wy¶lij wiadomo¶æ” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, awaryjnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: handlowy@stocer.pl
5. Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ oferty w sposób, o jakim mowa w Rozdziale VIII. pkt 4 Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, wyja¶nienia, odwo³ania i odpowiedzi na nie, zmiany SWZ takie jak np. zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert, itp., Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”.
6. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy do tego konkretnego Wykonawcy.
7. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 rozporz±dzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, Dz.U. 2020, poz. 2452, zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje.
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf.
8. Zalecane formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 150 MB. - Zalecany format: .pdf.
9. Zalecany format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES;
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ .pdf, wtedy zaleca siê u¿yæ formatu XAdES.
10. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy.
11. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, pobrania dokumentacji, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy Zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja dla Wykonawców dotycz±ca RODO wraz z wzorem O¶wiadczenia

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
a) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L 2016 r., 119.1 z dnia 04.05.2016), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
b) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Mazowieckie Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o., ul. Wierzejewskiego 12, 05-510 Konstancin-Jeziorna.
c) we wszystkich sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mo¿e Pani/Pan kontaktowaæ siê z wyznaczonym przez Administratora danych Inspektorem Ochrony Danych (pod adresem iod@stocer.pl);
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego TP-87/2023 na ¶wiadczenie us³ug odbioru, transportu i przechowywania zw³ok osób zmar³ych w szpitalach prowadzonych przez Mazowieckie Centrum Rehabilitacji „STOCER” Sp. z o.o.
prowadzonym w trybie podstawowym ,
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2023, poz. 1605) dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
g) konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
h) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
i) administrator danych nie ma zamiaru przekazywaæ danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej;
j) posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP 87/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Us³uga odbioru, transportu i przechowywania zw³ok

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33942000-5 - ¦rodki transportu zw³ok

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy nie podlegaj±cy wykluczeniu w oparciu o przes³anki wskazane w SWZ przez Zamawiaj±cego w oparciu o przepisy z art. 112 – art. 117 p.z.p. oraz nie podlegaj±cy wykluczeniu w zwi±zku z tre¶ci± art. 7 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
2. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielnie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy z Zamawiaj±cym.
4. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy przed³o¿enia mu kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców (...)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca jest obowi±zany do z³o¿enia wraz z ofert±: a/ o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. oraz b/ o¶wiadczenia wynikaj±cego z art. 7 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, t.j. Dz.U. 2023, poz. 1497. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniami, o których mowa w pkt 1, tak¿e o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
4. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

A/ zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
B/ uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
C/ sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
D/ zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.

Ad. A. Zamawiaj±cy nie ustanawia szczególnych wymagañ w tym zakresie.

Ad. B. Zamawiaj±cy nie ustanawia szczególnych wymagañ w tym zakresie.

Ad. C. W zakresie znajdowania siê Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej lub finansowej za¬pewniaj±cej wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wynosz±c± co najmniej 370.000,00 z³.

Ad. D. W zakresie posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca przedstawi wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert oraz powinny potwierdzaæ, ¿e Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ lub jest w trakcie wykonania zamówienia polegaj±cego na ¶wiadczeniu us³ug odbioru, transportu i przechowywania zw³ok o warto¶ci ³±cznej minimum 360 000,00 z³ brutto, którego nale¿yte wykonanie zosta³o potwierdzone przez podmiot, na rzecz którego by³y wykonane, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku dotycz±cego do¶wiadczenia;
2) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje minimum 4 pojazdami przystosowanymi do przewozu zw³ok, spe³niaj±cymi warunki wymagane obowi±zuj±cym prawem, wyposa¿onymi w kapsu³y do transportu zw³ok zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. (...)

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. W postêpowaniu wymagane jest wniesienie wadium.
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. p.z.p.
3. Kwota wadium wynosi: 2.763,00 z³.,
4. Wadium nale¿y wnie¶æ do 22.11.2023 r. do godz. 10:00.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w:

Banku Millenium S.A. 57 1160 2202 0000 0003 1557 0460
z dopiskiem; Wadium- znak sprawy TP 87/2023 oraz podaniem numeru NIP Firmy

6. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa wy¿ej, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
7. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz.U. 2023, poz. 462).
8. Za termin wniesienia wadium uwa¿a siê dzieñ i godzinê wp³ywu ¶rodków na konto Zamawiaj±cego (w pieni±dzu) lub wniesienie wadium przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (w formie niepieniê¿nej).
9. Wadium wnoszone w formie gwarancji i porêczeñ musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymogi:
• byæ wystawione na Zamawiaj±cego - MAZOWIECKIE CENTRUM REHABILITACJI „STOCER” Sp. z o. o.,
• zawieraæ w swojej tre¶ci o¶wiadczenie gwaranta/porêczyciela, w którym zobowi±zuje siê on do nieodwo³alnej i bezwarunkowej wyp³aty kwoty wadium na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿ zasz³a jedna z przes³anek wymienionych w art. 98 ust. 6 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych,
• okres wa¿no¶ci wadium nie mo¿e byæ krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert±, przy czym pierwszym dniem wa¿no¶ci zobowi±zania jest dzieñ sk³adania ofert.
10. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniê¿nej, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia orygina³u dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium. Dokument w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym nale¿y do³±czyæ do oferty i z³o¿yæ przy u¿yciu Systemu Zamawiaj±cego do dnia i godziny sk³adania ofert.
11. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona.
12. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania okre¶la art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych zmian umowy:
1) w zakresie zmian w komparycji umowy (dotycz±cych np: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywo³anych w umowie, osób odpowiedzialnych za realizacjê przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków p³atno¶ci;
2) gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;
3) w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowi±zuj±cych dotycz±cych zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy - je¿eli Wykonawca, wyka¿e, ¿e zmiany te mia³y wp³yw na koszty wykonania przez niego zamówienia. Zmiana jest dopuszczalna, je¿eli Wykonawca udowodni, przedstawiaj±c odpowiednie dokumenty, ¿e w zwi±zku z ww. zmian± i z jej powodu poniesie stratê z tytu³u realizacji umowy (koszty realizacji ca³ej Umowy przekrocz± ustalone w umowie wynagrodzenie). W takiej sytuacji dopuszczalna jest zmiana wysoko¶ci Wynagrodzenia Wykonawcy za jeszcze niewykonany przedmiot umowy, poprzez jego zwiêkszenie w stopniu nie wiêkszym ni¿ koszt realizacji niewykonanej czê¶ci umowy. Zmiana wchodzi w ¿ycie od dnia podpisania aneksu do umowy z moc± obowi±zuj±c± od wej¶cia w ¿ycie nowej stawki podatku VAT;
4) w zakresie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Zmiana wchodzi w ¿ycie od dnia podpisania aneksu do umowy z moc± obowi±zuj±c± od dnia, w którym nast±pi³a zmiana wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracê. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy wynikaj±cego ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia;
5) W zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne. Zmiana wchodzi w ¿ycie od dnia podpisania aneksu do umowy z moc± obowi±zuj±c± od dnia, w którym nast±pi³a zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego;
6) w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Zmiana wchodzi w ¿ycie od dnia podpisania aneksu do umowy z moc± obowi±zuj±c± od dnia, w którym nast±pi³a zmiana zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie o pracowniczych planach kapita³owych;
7) innych zmian, których nie mo¿na przewidzieæ w chwili zawierania Umowy pod warunkiem, ¿e zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego oraz zgodne z obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
2. Warto¶æ niezrealizowanych us³ug Wykonawcy ulegnie zmianie nie wiêcej jednak ni¿ o 10 % warto¶ci okre¶lonej w § 11 ust. 2 i 3 umowy w przypadku zmiany poziomu cen materia³ów lub kosztów o 15 % w stosunku do daty zawarcia umowy (...)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-22 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stocer/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-22 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-21

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.