Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00409969/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie usunięcia usterek w lokalu mieszkalnym nr 14 przy ul. Kłobuckiej 16 w Warszawie, będącym w administrowaniu Wydziału Zasobów Lokalowych Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usunięcia usterek w lokalu mieszkalnym nr 14 przy ul. Kłobuckiej 16 w Warszawie, będącym w administrowaniu Wydziału Zasobów Lokalowych Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86b6c6ac-5913-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017058/42/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.54 Remont lokalu mieszkalnego, będącego w administrowaniu Wydziału Zasobów Lokalowych Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00409969
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 85/WZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 29887,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usunięcia usterek w lokalu mieszkalnym nr 14 przy ul. Kłobuckiej 16 w Warszawie, będącym w administrowaniu Wydziału Zasobów Lokalowych Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
Dotyczy remontu lokalu mieszkalnego nr 14 w budynku przy ul. Kłobuckiej 16 o powierzchni użytkowej 59,09 m2 w Warszawie, który nie jest pustostanem.
Z uwagi na fakt, że w powyższym lokalu na co dzień przebywają Najemcy, Wykonawca zobowiązany jest podzielić roboty na poszczególne etapy, aby umożliwić Najemcom użytkowanie lokalu.
Wykonawca przed przystąpieniem do robót przedstawi Zamawiającemu harmonogram prac,
w podziale na poszczególne pomieszczenia lokalu mieszkalnego.
Stan lokalu po remoncie musi umożliwiać jego natychmiastowe użytkowanie.
7. Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej, ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz dotyczące dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
7.1. Klauzula społeczna
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3) Warunek, o którym mowa w pkt 2) zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności tj. prace z zakresu robót ogólnobudowlanych, takich jak roboty demontażowe i rozbiórkowe, murarskie, malarskie, wykończeniowe, instalacyjne, sanitarne, elektryczne.
4) Szczegółowy opis obowiązków wynikających z klauzuli społecznej znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
7.2. Obowiązki wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych
Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu określonego w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 908). W związku z tym, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu, na każde żądanie Zamawiającego pisemnego oświadczenia o jego spełnieniu. Brak złożenia pisemnego oświadczenia w wyznaczonym terminie będzie traktowane przez Zamawiającego jako niespełnienie wymogu przedmiotowej ustawy. Przedłożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej, nie wyłącza uprawnienia Zamawiającego do weryfikacji spełnienia ww. wymogu w sposób wybrany przez Zamawiającego, w szczególności poprzez żądanie okazania pojazdów lub dokumentów dotyczących pojazdów.
7.3. Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia określa wymagania w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia
19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2022.1062 t. j.) oraz zgodnie ze „Standardami Dostępności” dla m. st. Warszawy-Zarządzenie nr 1682/2017 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 23 października 2017 r. (z późn. zm.) w sprawie tworzenia na terenie miasta st. Warszawy dostępnych przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji, o ile przepisy te mają zastosowanie.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia – stanowiąca załącznik nr 6a do SWZ;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiąca załącznik nr 6b do SWZ;
4) Przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 6c do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33745,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33745,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33745,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI WIELOBRANŻOWE REMONTOWO-BUDOWLANE RYSZARD MAJEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611002600
7.3.3) Ulica: ul. dr. Łuszcza 7
7.3.4) Miejscowość: Nowa Słupia
7.3.5) Kod pocztowy: 26-006
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI WIELOBRANŻOWE REMONTOWO-BUDOWLANE RYSZARD MAJEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI WIELOBRANŻOWE REMONTOWO-BUDOWLANE RYSZARD MAJEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33745,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - Części 1-38
- Zakup i dostawa samochodów osobowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Wykonanie centralnego, zintegrowanego systemu zarządzania energią w budynku Starego BUW w Warszawie
- Remont elewacji z płyt kamiennych na budynku przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego dla Warszawy - Śródmieścia w Warszawie.
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Dostawa urządzeń sieciowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.