eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BASENU



Ogłoszenie z dnia 2023-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BASENU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Skarb Państwa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BASENU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ad7694f-82d7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492358

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121732/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Konserwacja i obsługa technologiczna basenu na lata 2024-2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=56341534

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zmiany ogłoszenia, wyjaśnienia treści SWZ, składanie ofert oraz komunikacja między Wykonawcą, a Zamawiającym odbywać się będzie poprzez platformę. Przeglądanie
i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta
w Systemie, ani logowania do Systemu. Uczestnictwo w postepowaniu wymaga założenia konta użytkownika w sposób określony w „Instrukcji użytkownika Wykonawcy”, dostępnym pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/elearning (zakładka E-LEARNING zawiera również filmy instruktażowe dotyczące funkcjonalności oprogramowania). Korzystanie z platformy jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub ich cyfrowego odwzorowania musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415). Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
W przypadku pytań natury technicznej, wątpliwości lub problemów w zakresie korzystania z systemu SmartPZP, Wykonawcy mogą skorzystać z pomocy Centrum Wsparcia Kompetencyjnego SmartPZP, za pośrednictwem:
Infolinii technicznej tel. +48 22 123 77 97 (godziny pracy infolinii: Pon. - Pt godz.7:00-19:00); Komunikacji mailowej: pomoc@portalpzp.pl
Zakładki E-learning, w której znajdują się filmy instruktażowe oraz instrukcje z zakresu obsługi platformy SmartPZP.
17. Oferta czyli formularz ofertowy – stanowiące załączniki do SWZ oraz oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik do SWZ składane są pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (certyfikat zainstalowany w e-dowodzie) osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy. Inne dokumenty mogą zostać przesłane w postaci cyfrowego odwzorowania (np. skan, zdjęcie, itp.) potwierdzonego „za zgodność z oryginałem” kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (certyfikat zainstalowany w e-dowodzie).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 10/TP1/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowej obsłudze basenu, zapewniającej prawidłowe funkcjonowanie obiektu sportowo – kondycyjnym zlokalizowanego na terenie siedziby 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Łasku (Gucin 58a,
98-113 Buczek).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia zawierają załączniki do SWZ: opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie urządzeń. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy wraz z załącznikami.
3. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień: CPV
50710000-5.
4. Zamawiający zgodnie z art. 31 ust. 2 przewiduje wznowienie zamówienia będące wykonywaniem po raz kolejny tych samych usług przewidzianych w pierwotnej umowie, które na podstawie decyzji zamawiającego podlegają przedłużaniu na kolejny okres, w cenie tożsamej z ceną zamówienia w roku 2024.
5. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę realizacji tożsamego zamówienia w okresie wykraczającym poza zamówienie podstawowe, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa do wznowienia zamówienia na warunkach wskazanych w umowie w tym także w zakresie wynagrodzenia wg stawki obowiązującej w zakresie zamówienia podstawowego. W przypadku zastosowania prawa wznowienia zamówienia umowa zostanie przedłużona najpóźniej do 31.12.2025 r. Możliwość zastosowania prawa wznowienia przysługującego Zamawiającemu została przewidziana we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
6. Realizacja prawa wznowienia może, ale nie musi nastąpić na skutek wyłącznej dyspozycji Zamawiającego. Prawo to może zostać zrealizowane w części (w skróconym okresie) lub w całości według wyboru Zamawiającego. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający zgodnie z art. 31 ust. 2 przewiduje wznowienie zamówienia będące wykonywaniem po raz kolejny tych samych usług przewidzianych w pierwotnej umowie, które na podstawie decyzji zamawiającego podlegają przedłużaniu na kolejny okres, w cenie tożsamej z ceną zamówienia w roku 2024.
Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę realizacji tożsamego zamówienia w okresie wykraczającym poza zamówienie podstawowe, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa do wznowienia zamówienia na warunkach wskazanych w umowie w tym także w zakresie wynagrodzenia wg stawki obowiązującej w zakresie zamówienia podstawowego. W przypadku zastosowania prawa wznowienia zamówienia umowa zostanie przedłużona najpóźniej do 31.12.2025 r. Możliwość zastosowania prawa wznowienia przysługującego Zamawiającemu została przewidziana we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Realizacja prawa wznowienia może, ale nie musi nastąpić na skutek wyłącznej dyspozycji Zamawiającego. Prawo to może zostać zrealizowane w części (w skróconym okresie) lub w całości według wyboru Zamawiającego. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa.
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi w zakresie obsługi technologicznej basenu o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda.
2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi dysponować narzędziami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj.:
2.1. min. 1 odkurzacz podwodny do czyszczenia niecki basenu,
2.2. min. 1 fotometr pomiarowy.
3. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje min. 2 osobami posiadającymi następujące uprawnienia:
4. Świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do obsługi instalacji elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV lub wyższym;
5. Świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do obsługi urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz inne urządzenia energetyczne w zakresie aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji;
6. Przeszkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji stacji uzdatniania wody basenowej, w szczególności obsługi i konserwacji urządzeń stacji uzdatniania wody i pompek dozujących oraz urządzeń kontrolo-pomiarowych i lamp UV wymienionych w wykazie urządzeń będącym załącznikiem do SWZ;
7. Aktualna książeczka zdrowia dla celów sanitarno–epidemiologicznych wymagana przez sanepid.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada wymagane kwalifikacje zawodowe.
8. Zamawiający wymaga, aby osoby bezpośrednio uczestniczące w realizacji zamówienia były zatrudnione na podstawie umów o pracę, o czym mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). Wymóg ten dotyczy osób, które będą brały udział w czynnościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz wymaganiach jakościowych odnoszących się do głównych elementów zamówienia, stanowiące załączniki do SWZ: opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie urządzeń. Warunki zatrudnienia i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy wraz z załącznikami.
Spełnienie tego warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia Wykonawcy, które Wykonawca składa wraz z ofertą – załącznik do SWZ. Ponadto, Zamawiający może żądać dokumentów potwierdzających zatrudnienie pracowników na każdym etapie realizacji umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o braku podstaw wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z załącznikiem do SWZ.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta będzie najkorzystniejsza, do złożenia podmiotowych środków dowodowych w postaci:
2.1. wykaz usług – załącznik do SWZ zawierający informacje dotyczące rodzaju i wartości wykonanych lub wykonywanych usług, daty i miejsca realizacji wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje potwierdzające ich prawidłowe i terminowe wykonanie, protokoły odbioru, itp.);
2.2. wykaz narzędzi – załącznik do SWZ zawierający spis narzędzi, które będą wykorzystane przy realizacji zamówienia, z uwzględnieniem wymagań określonych w SWZ;
2.3. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, wymaganych przez Zamawiającego w SWZ, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzony wg wzoru − załącznik do SWZ;
2.4. zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik do SWZ (jeśli dotyczy);
2.5. dokumenty dotyczące podwykonawcy wskazanego w ofercie (jeśli dotyczy).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedstawienia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy zgodnie z § 10 wzoru umowy pt. ZMIANY W UMOWIE pkt. 1 - 11, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy SmartPzp dostępnej na stronie internetowej przedmiotowego postępowania w zakładce prowadzonego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-22 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.