eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7276fdd-43b5-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00491824

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00151340/45/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377137/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 63/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2960452,90 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1154639,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP/KMP w: Grójcu, obejmujące:
a) wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów,
b) wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
c) uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
d) przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
e) wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi
i uprzywilejowanymi,
f) wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
g) wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
h) wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 112692,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP/KMP w: Kozienicach obejmujące:
a) wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów,
b) wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
c) uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
d) przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
e) wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi
i uprzywilejowanymi,
f) wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
g) wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
h) wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 45103,64 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP/KMP w: Łosicach obejmujące:
a) wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów,
b) wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
c) uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
d) przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
e) wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi
i uprzywilejowanymi,
f) wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
g) wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
h) wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 39096,04 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP/KMP w: Makowie Mazowieckim, obejmujące:
a) wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów,
b) wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
c) uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
d) przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
e) wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi
i uprzywilejowanymi,
f) wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
g) wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
h) wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 86178,35 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP/KMP w: Mławie, obejmujące:
a) wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów,
b) wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
c) uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
d) przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
e) wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi
i uprzywilejowanymi,
f) wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
g) wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
h) wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 38117,94 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP/KMP w: Przysusze, obejmujące:
a) wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów,
b) wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
c) uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
d) przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
e) wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi
i uprzywilejowanymi,
f) wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
g) wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
h) wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 26422,97 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP/KMP w: Płocku, obejmujące:
a) wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów,
b) wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
c) uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
d) przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
e) wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi
i uprzywilejowanymi,
f) wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
g) wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
h) wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 365551,50 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP/KMP w: Pułtusku obejmujące:
a) wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów,
b) wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
c) uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
d) przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
e) wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi
i uprzywilejowanymi,
f) wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
g) wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
h) wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 130922,42 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie działania KPP/KMP w: Sierpcu, obejmujące:
a) wykonywanie badań okresowych i kontrolnych policjantów,
b) wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji, wydawanie orzeczeń/zaświadczeń o braku lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,
c) uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,
d) przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,
e) wykonanie badań lekarskich kierowcom lub osobom kierującym pojazdami służbowymi
i uprzywilejowanymi,
f) wykonywanie badań policjantom i pracownikom wyjeżdzającym na misję lub powracającym do kraju po zakończeniu służby lub pracy w kontyngencie policyjnym,
g) wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych wraz z wydawaniem orzeczeń,
h) wykonywanie badań osobom kierującym statkami żeglugi śródlądowej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 108038,97 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP/KMP w: Ciechanowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 25040,27 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP/KMP w: Garwolinie,

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 18168,66 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP/KMP w: Grójcu

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 21022,73 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP/KMP w: Łosicach,

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 13377,35 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP/KMP w: Makowie Mazowieckim

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 8202,02 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP/KMP w: Mławie

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 5523,47 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP/KMP w: Płońsku

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 10815,51 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP/KMP w: Pułtusku,

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 12654,25 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP/KMP w: Siedlcach,

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 45162,76 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP/KMP w: Wyszkowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 3202,30 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP/KMP w: Żurominie

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 11971,75 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP/KMP w: Żyrardowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 27374,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121074,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121074,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121074,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A/PZU Zdrowie S.A Oddział Centra Medyczne w Radomiu, ul. Rondo Daszyńskiego 4, 00-843 Warszawa,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527 266 38 52

7.3.3) Ulica: adres oddziału ul. Graniczna 24

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121074,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48062,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48062,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48062,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A/PZU Zdrowie S.A Oddział Centra Medyczne w Radomiu, ul. Rondo Daszyńskiego 4, 00-843 Warszawa,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527 266 38 52

7.3.3) Ulica: adres oddziału ul. Graniczna 24

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48062,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28304,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28304,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28304,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A/PZU Zdrowie S.A Oddział Centra Medyczne w Radomiu, ul. Rondo Daszyńskiego 4, 00-843 Warszawa,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527 266 38 52

7.3.3) Ulica: adres oddziału ul. Graniczna 24

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28304,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29401,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29401,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29401,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Zdrowie S.A/PZU Zdrowie S.A Oddział Centra Medyczne w Radomiu, ul. Rondo Daszyńskiego 4, 00-843 Warszawa,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527 266 38 52

7.3.3) Ulica: Adres Oddziału ul. Graniczna 24

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29401,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

dla zadania nr 1,2,4,6,7,9,12,14,17,19 - Termin realizacji zamówienia wynosi: 24 miesiące od dnia zawarcia Umowy, dla Zadania nr 8 Termin realizacji umowy 24 miesiące od dnia 03.01.2023.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.