eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › Rozbudowę Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Rumi o kompleks 9 pracowni zawodowych branży mechanicznej, branży spedycyjno - logistycznej i branży hotelarsko- gastronomiczno- turystycznej



Ogłoszenie z dnia 2023-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowę Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Rumi o kompleks 9 pracowni zawodowych branży mechanicznej, branży spedycyjno – logistycznej i branży hotelarsko- gastronomiczno- turystycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM. HIPOLITA ROSZCZYNIALSKIEGO W RUMI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192773612

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 57

1.5.2.) Miejscowość: Rumia

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@hipolit.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hipolit.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b668a5a5-4b37-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowę Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Rumi o kompleks 9 pracowni zawodowych branży mechanicznej, branży spedycyjno – logistycznej i branży hotelarsko- gastronomiczno- turystycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b668a5a5-4b37-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491527

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380626

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZS.2.271.2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Rumi o kompleks 9 pracowni zawodowych branży mechanicznej, branży spedycyjno – logistycznej i branży hotelarsko- gastronomiczno- turystycznej.
2. Zamawiający informuje, że skrzydło „C” będzie wyłączone z użytkowania na czas prowadzenia robót związanych z zadaszeniem z wyjątkiem pomieszczenia serwerowni, które jest rdzeniem sieci komputerowej Zamawiającego. Zabezpieczenie wszystkich pomieszczeń wraz z wyposażeniem parteru i piwnicy obiektu C leży po stronie Wykonawcy. Za wszystkie szkody wynikłe podczas realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
3. Roboty związane z zadaszeniem powinny być zakończone do końca sierpnia 2023 r. ze względu na rozpoczęcie zajęć lekcyjnych 01.09.2023 r. na parterze obiektu C.
4. Szczegółowy zakres prac oraz sposób ich wykonania określają następujące dokumenty: dokumentacja projektowa, składająca się z:
1) projekt zagospodarowania terenu,
2) projekt architektoniczno-budowlany,
3) projekt techniczny architektoniczny,
4) projekt techniczny konstrukcyjny,
5) projekt techniczny sanitarny,
6) projekt techniczny elektryczny i teletechniczny
7) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB),
8) przedmiary robót.
5. Wartość przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie: SWZ, projektów, STWIORB oraz innych danych.
6. Przekazanie terenu (placu) budowy w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania umowy. Za termin zakończenia prac, uważać się będzie datę sporządzenia i podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Zmiana umownego terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia jest możliwa wyłącznie w przypadkach i okolicznościach określonych w umowie.
7. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
8. Materiały, które dostarcza Wykonawca muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art.10 ustawy Prawo budowlane oraz wymogom określonym w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
9. Na każde żądanie inspektora nadzoru, projektanta lub w przypadkach i zakresie określonym w dokumentacji, o której mowa w ust. 2 powyżej, Wykonawca zobowiązany jest okazać, lub dostarczyć na własny koszt, w stosunku do wskazanych materiałów:
1) próbki,
2) certyfikat zgodności z odpowiednią normą, aprobatę techniczną oraz wymagane atesty,
3) karty katalogowe.
10. W przypadku, kiedy dostarczone próbki i inne dokumenty określone w ust. 7 nie będą zgodne z dokumentacją określoną w ust. 2 lub nie zostaną zaakceptowane przez inspektora nadzoru lub projektanta, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt, kolejne próbki, z uwzględnieniem uwag zgłoszonych przez inspektora nadzoru i projektanta.
11. Jeżeli wykonane elementy robót będą odbiegały jakością od zaakceptowanych próbek, Zamawiający ma prawo odmówić odbioru i żądać ponownego wykonania zakwestionowanych elementów robót.
12. Inspektor nadzoru może polecić Wykonawcy niezwłocznie usunięcie z terenu budowy materiałów, niespełniających wymagań określonych w niniejszym ustępie. Roboty wykonane z użyciem materiałów, które nie zostały zaakceptowane przez Inspektora nadzoru będą wykonane na własne ryzyko Wykonawcy.
13. Wykonawca po ukończeniu robót zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej.
14. Warunki techniczne i organizacyjne prowadzenia prac:
1) Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie prac budowlano-montażowych oraz uwzględni w wynagrodzeniu koszty z tym związane.
2) Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy niezbędny do realizacji zamówienia.
3) Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za:
a) dozór budowy
b) zagospodarowanie placu budowy
c) utrudnienia związane z realizacją zadania.
4) Roboty muszą być wykonywane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej oraz obowiązującymi warunkami technicznymi odbioru robót z zachowaniem warunków bezpieczeństwa pracy oraz bezpieczeństwa użytkowników.
5) Należy przewidzieć konieczność wykonywania prac w systemie zmianowym oraz w dni wolne od pracy.
6) Należy zapewnić stały nadzór robót.
7) W przypadku wystąpienia uszkodzeń obiektów wynikających z niewłaściwego prowadzenia robót konsekwencje z tego tytułu poniesie Wykonawca.
8) Wykonawca zobowiązany jest:
a) odgrodzić strefę roboczą przed dostępem osób trzecich oraz zapewnić oznakowanie,
b) zapewnić bezpieczną organizację ruchu kołowego i pieszego wraz z czytelnym i widocznym oznakowaniem,
c) po zakończeniu robót teren budowy doprowadzić do stanu pierwotnego,
d) zorganizować we własnym zakresie czasowy plac składowy urobku powstałego podczas wykonywania robót,
e) prowadzić roboty zgodnie z przepisami BHP i PPOŻ oraz utrzymać plac budowy w należytym porządku,
f) zapewnić bezpieczne przejścia piesze i dojazd: użytkownikom posesji, służbom komunalnym, pojazdom uprzywilejowanym,
g) zorganizować czasowe zaplecze budowy na terenie przeznaczonym pod realizację zadania,
9) Koszty wynikające z realizacji powyższych zobowiązań Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie.
10) Wykonawca ustali we własnym zakresie i uwzględni koszty z tym związane w wynagrodzeniem ryczałtowym.
11) Na placu budowy nie mogą przebywać pracownicy firm niedziałających na podstawie umów o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zaakceptowanych przez Zamawiającego.
15. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa osobom wykonującym prace oraz innym osobom przebywającym w rejonie prowadzonych prac, w szczególności poprzez:
1) egzekwowanie przestrzegania podstawowych zasad BHP,
2) egzekwowanie przestrzegania instrukcji prowadzenia niezbędnych robót i czynności zawartych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
3) egzekwowanie przestrzegania planu BIOZ,
4) zapoznanie pracowników z zakresem prac,
5) posługiwanie się sprawnym sprzętem ochronnym dopuszczonym do użytkowania.
16. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia.
17. Gwarancja - Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres minimum 60 miesięcy, liczony od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez zastrzeżeń i uwag ze strony Zamawiającego albo po odebraniu przez Zamawiającego wad i usterek zgłoszonych podczas odbioru końcowego.
18. Zamawiający informuje, że nie ustanawia wymogu odbycia wizji lokalnej.
19. Pomimo szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej. Koszty dokonania ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
20. Zamawiający zastrzega możliwość rozpatrzenia wniosków o przeprowadzenie wizji, składanych najpóźniej w ciągu np. 7 dni od dnia wszczęcia postępowania. Termin wizji zostanie wyznaczony w ciągu 3 dni od dnia złożenia wniosku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4750000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7906874,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4750000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XEMAR sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380527276

7.3.4) Miejscowość: Kosakowo

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 475000000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.