eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Wymiana kotła gazowego wraz z osprzętem w Szkole Podstawowej w Trzemeśni



Ogłoszenie z dnia 2022-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana kotła gazowego wraz z osprzętem w Szkole Podstawowej w Trzemeśni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślenice

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Myślenice - Urząd Miasta i Gminy Myślenice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 8/9

1.5.2.) Miejscowość: Myślenice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@myslenice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/25ca88fc-3355-4b85-887c-0b94143f6920

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana kotła gazowego wraz z osprzętem w Szkole Podstawowej w Trzemeśni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-def5a9b8-55d5-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00491443

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP/271/121/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Zakres prac:
- demontaż istniejącej kotłowni, utylizacja,
- dostawa i montaż kaskady 4 kotłów kondensacyjnych wraz z regulatorem i automatyką kotłową oraz wymiennikami ciepła,
- dostawa i montaż neutralizatora kondensatu
- dostawa i montaż wymaganego przepisami i sztuką budowlaną osprzętu i armatury: naczyń przeponowych, stacji uzdatniania wody, zaworów bezpieczeństwa, zaworów zwrotnych, spustowych, odcinających, filtrów, odpowietrzników, manometrów, termometrów itp.
- dostawa i montaż kaskady spalinowo-powietrznej
- dostawa i montaż pomp obiegowych oraz ładującej podgrzewacz cwu
- dostawa i montaż systemu detekcji gazu
- dostawa i montaż podgrzewacza ciepłej wody użytkowej 200l z możliwością podpięcia grzałki, pompy cyrkulacyjnej, osprzętu dodatkowego,
- wykonanie nowej instalacji,
- wykonanie nawiewu powietrza do pomieszczenia kotłowni,
- wykonanie instalacji elektryczną oraz automatyki,
- wykonanie nowych rozdzielaczy centralnego ogrzewania wraz z wymianą pomp obiegów centralnego ogrzewania oraz zaworów mieszających.
- wszelkie prace ogólnobudowlane,
- zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie kotłowni wraz z odbiorami,
- wykonanie i zamontowanie schematu kotłowni w pomieszczeniu,
- posprzątanie miejsca montażu oraz naprawa elementów i uszkodzeń powstałych w trakcie wykonywania prac,
- usuwanie wszelkich wad oraz dokonywania napraw zamontowanych kotłów i urządzeń w okresie gwarancji,
- dokonywanie w okresie gwarancji w ramach wynagrodzenia umownego przeglądów konserwacyjnych zamontowanych urządzeń i instalacji (niepowodujących utraty gwarancji producenta urządzeń) z częstotliwością i na warunkach zgodnymi z wymogami producentów i obowiązującego prawa w miejscu ich zamontowania.
Terminy przeglądów Wykonawca uzgodni z zarządcą obiektu na cały okres gwarancji w dniu odbioru końcowego co zostanie zamieszczone w protokole odbioru prac i potwierdzone przez strony umowy i zarządcę obiektu.
Konieczna wizja w terenie, stan obecny kotłowni przedstawia dokumentacja fotograficzna.
Jeżeli zgodnie z przepisami kotłownia wymaga nadzoru UDT Wykonawca zobowiązany będzie z ramienia Zamawiającego do wszelkich uzgodnień, koniecznych dokumentacji i odbiorów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325950 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325950 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325950 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Pociecha IS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372028576

7.3.3) Ulica: Śledziejowice

7.3.4) Miejscowość: Śledziejowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-020

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325950 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.