eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Modernizacja obiektów oświatowych w gminie Janów Lubelski - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Janowie Lubelskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów oświatowych w gminie Janów Lubelski – Zespół Szkolno - Przedszkolny w Janowie Lubelskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janów Lubelski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Zamoyskiego 59

1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@janowlubelski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1dac66d-5de8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektów oświatowych w gminie Janów Lubelski – Zespół Szkolno - Przedszkolny w Janowie Lubelskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1dac66d-5de8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491366

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00066779/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja obiektów oświatowych w gminie Janów Lubelski - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Janowie Lubelskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422153

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023.ES5

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Modernizacja obiektów oświatowych w gminie Janów Lubelski - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Janowie Lubelskim” przy ul. Ks. Skorupki 11 realizowanego w ramach wniosku pt. „Kompleksowa modernizacja obiektów oświatowych, rekreacyjnych
i sportowych”.
2. Zadanie obejmuje:
1) modernizację węzłów sanitarnych segmentów A i C o powierzchni użytkowej około 181 m2,
2) wymianę płytek podłogowych na korytarzu na parterze segmentu A
o powierzchni użytkowej około 175,0 m2.
Zakres prac:
1) Modernizacja węzłów sanitarnych segmentów A (4 kondygnacje) i C
(3 kondygnacje) obejmuje przebudowę pomieszczeń w zakresie:
- roboty demontażowe i rozbiórkowe: demontaż drzwi, skucie posadzki,
płytek podłogowych i ściennych, rozbiórka ścianek działowych, skucie
tynków,
- budowa ścianek działowych,
- wykonanie tynków, malowanie, ułożenie płytek ściennych i podłogowych wraz z montażem drzwi,
- wykonanie fartuchów z płytek ceramicznych w pom. 4, i 7 w piwnicy
w segmencie A,
- demontaż istniejących instalacji i pionów wod.-kan. i przyborów sanitarnych,
- montaż pionów kanalizacyjnych, podejść, rewizji, zaworów napowietrzają-cych z rur i kształtek z PVC,
- montaż przyborów sanitarnych,
- montaż pionów i instalacji wodociągowej wraz z armaturą sanitarną,
- obudowanie przewodów instalacji kanalizacyjnej płytą GK,
- sprawdzenie drożności i odgruzowanie przewodów wentylacyjnych,
- montaż wentylatorów kanałowych z wyłącznikiem czasowym i wyłączników p/p oraz montaż metalowych kratek wentylacyjnych,
- montaż wyposażenia dodatkowego (lustra, kosze, pojemniki na mydło,
ręcznik i papier toaletowy itp.),
- demontaż istniejącej instalacji elektryczno-oświetleniowej wraz z osprzętem elektrycznym i oprawami oświetleniowymi,
- montaż instalacji elektryczno-oświetleniowej wraz z osprzętem elektrycznym i oprawami oświetleniowymi.
2) Wymiana płytek podłogowych na korytarzu na parterze segmentu A
w zakresie:
- roboty rozbiórkowe posadzki,
- wykonanie posadzki cementowej,
- wykonanie podłogi i cokoliku z płytek ceramicznych wraz z uzupełnieniem uszkodzonego tynku,
- malowanie ścian i sufitów.
Ponadto w trakcie realizacji i po wykonaniu robót z wszystkich branż wykonanie stosownych pomiarów, badań, prób, sprawdzeń niezbędnych do dokonania odbiorów robót częściowych i końcowych. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
Należy właściwe oznakować teren budowy i prowadzić prace z zachowaniem przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych. Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie dlatego należy właściwie zorganizować i zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich. Teren prowadzenia prac budowlanych musi być uporządkowany - wszystkie materiały z rozbiórki, demontowane elementy czy odpady należy na bieżąco usuwać z terenu budowy lub przechowywać w przeznaczonych do tego pojemnikach czy kontenerach. Lokalizacja zaplecza budowy nie powinna kolidować z drogami i ciągami komunikacyjnymi oraz nie powinna zakłócać pracy jednostki edukacyjnej. Koszty organizacji placu budowy, jego utrzymania i koszty mediów niezbędnych do wykonania prac obciążają Wykonawcę. W trakcie prowadzenia prac budowlanych mają być zachowane zasady:
1) zraszania wodą/innego zabezpieczenia przed pyleniem dla miejsca prowadzenia prac rozbiórkowych,
2) zraszania wodą miejsca prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy,
3) stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie),
4) transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów.
Podczas prowadzenia robót budowlanych należy przewidzieć konieczność zapewnienia bezpiecznego dostępu do budynku szkoły oraz fakt, iż obiekt będzie użytkowany, stąd zachodzi konieczność organizacji robót w taki sposób, aby nie kolidowały z prowadzoną działalnością dydaktyczną jednostki. Przed przystąpieniem do wykonania robót szczególnie uciążliwych (hałas, pył) zachodzi konieczność uzgadniania terminów z użytkownikiem obiektu. Nie wyklucza się konieczności wykonania niektórych robót w godzinach popołudniowych oraz w soboty.

UWAGA: Dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres zadania. Przedmiotowe zamówienie jest częścią tego zakresu.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ.
Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)
3) przedmiar robót - ma charakter pomocniczy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 948386,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1155596,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 948386,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łacko Andrzej Usługi Remontowo-Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830303376

7.3.3) Ulica: ul. Wałowa 63

7.3.4) Miejscowość: Janów Lubelski

7.3.5) Kod pocztowy: 23-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 948386,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.