eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przygotowywanie wydanie oraz dostarczanie dwudaniowych obiadów dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r..



Ogłoszenie z dnia 2022-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie wydanie oraz dostarczanie dwudaniowych obiadów dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r..

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010227032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r Nr 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 277 34 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops-ursus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-ursus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowywanie wydanie oraz dostarczanie dwudaniowych obiadów dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r..

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8756828-5ec8-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00491164

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00050763/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i wydanie obiadów dla klientów OPS oraz dowóz posiłków do dziennego domu pobytu seniora

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425747/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 446537,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przygotowywanie oraz dostarczanie dwudaniowych obiadów dla świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy

A Usługa polegająca na przygotowaniu i wydaniu nie więcej niż 7586 obiadów rocznie w lokalu Wykonawcy
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres usług:
a) przygotowanie gorącego posiłku (temperatura min. 85st C.) składającego się z dwóch dań – zupy oraz drugiego dania
b) w miarę potrzeb przygotowanie ciepłego posiłku dietetycznego wg wskazań lekarza dla osób będących na diecie
c) wydanie obiadu podopiecznym OPS-u w lokalu Wykonawcy
d) wydanie opiekunkom świadczącym usługi opiekuńcze na rzecz podopiecznych OPS, obiadów na wynos przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych i starszych – korzystających z pomocy Ośrodka;
e) rozliczenie miesięczne wydanych obiadów na podstawie list osób korzystających z tej formy pomocy sporządzonych przez OPS i potwierdzonych przez Wykonawcę
f) przedkładanie Zamawiającemu tygodniowego planu jadłospisu z uwzględnieniem zasad określonych w pkt. 8 zasad żywienia i komponowania zestawów obiadowych;
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji jadłospisu oraz przeprowadzenia kontroli jakości posiłków przez wytypowanych pracowników Zamawiającego.
4. Za prowadzenie dokumentacji stanowiącej podstawę rozliczenia Zamawiający nie przewiduje dodatkowej opłaty, stanowi to koszt Wykonawcy.
5.Rozliczenie za przedmiotową usługę odbywać się będzie raz w miesiącu na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Podstawę do rozliczenia za dany miesiąc będą stanowiły listy klientów OPS korzystających z tej formy wsparcia z podziałem na rodzaj przyznanego posiłku.
B. Realizacja usługi przygotowania i dowozu nie więcej niż 5800 szt. obiadów rocznie pod wskazany adres placówki OPSu

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie obiadów dwudaniowych w liczbie do 30 sztuk dziennie od poniedziałku do piątku do punktu przy ul. Walerego Sławka 2.
Przedmiotowe zamówienie obejmuje:
a) przygotowanie gorącego posiłku składającego się z dwóch dań – zupy i drugiego dania
b) dostarczenie gorących obiadów do punktu przy ul. Walerego Sławka 2 we właściwym opakowaniu biodegradowalnym (gwarantującym utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłku oraz zasad higieny) zgodnie z normami prawa obowiązującymi w tym zakresie.
Realizacja usługi przygotowania i dowozu nie więcej niż 5304 obiadów rocznie do miejsca zamieszkania świadczeniobiorców OPS

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie obiadów dwudaniowych dla nie więcej niż 17 klientów OPS objętych usługami opiekuńczymi. Usługa będzie polegała na dostarczeniu obiadu w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym przed utratą ciepła codziennie w godzinach 12-14 przez ok. 26 dni w miesiącu. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia dziennej liczby dowożonych obiadów z powodu absencji klientów (choroba, wyjazd, zdarzenia losowe).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 446501,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 446501,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 446501,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Kto rano wstaje

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272702701

7.3.3) Ulica: ul. Sosnkowskiego 29

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 446501,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.