eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla dzieci przedszkolnych oraz Przygotowanie i dostarczenie posiłków: zupa z pieczywem w ramach wieloletniego programu Posiłek w szkole i domu - catering



Ogłoszenie z dnia 2023-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla dzieci przedszkolnych oraz Przygotowanie i dostarczenie posiłków: zupa z pieczywem w ramach wieloletniego programu Posiłek w szkole i domu - catering

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Oleśnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386734384

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kleeberga 4

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp6.zosolesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp6.zosolesnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e4c94735-1bc4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla dzieci przedszkolnych oraz Przygotowanie i dostarczenie posiłków: zupa z pieczywem w ramach wieloletniego programu Posiłek w szkole i domu - catering

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4c94735-1bc4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491130

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294855

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla dzieci przedszkolnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Oleśnicy, ul. Kleeberga 4, w ilości szacunkowej 226 szt. dziennie”
2.Przygotowane posiłki winny składać się ze śniadania, obiadu (zupy, II dania i napoju) oraz podwieczorku. Przewidywana dzienna szacunkowa ilość posiłków wynosi ok. 226 porcji. Podana przez Zamawiającego szacunkowa dzienna liczba posiłków może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od bieżących rzeczywistych potrzeb Zamawiającego). Szacunkowa łączna ilość wydawanych porcji w trakcie trwania zamówienia wynosi ok. 18 756 posiłków.
3. Posiłki będą wydawane w okresie od 01.09.2022 r. do końca 31.12.2023 r. w pomieszczeniach wskazanych przez Dyrektora szkoły. Cena ofertowa usługi ma obejmować w szczególności zakup produktów, przygotowanie posiłków (śniadanie+obiad+podwieczorek) i transport do placówki przez przygotowującego posiłki, wydawanie posiłków, zapewnienie zastawy stołowej, mycie naczyń, sztućców poza terenem szkoły /zamawiający nie posiada swojego sprzętu/ w warunkach sanitarnych zapewniających bezpieczeństwo zdrowotne przygotowywanych i wydawanych posiłków oraz wywóz resztek pokarmowych.
4. Wykonawca jest bezpośrednio odpowiedzialny za stan higieniczno–sanitarny sprzętu wykorzystanego do wykonania zamówienia.
5. Ilość posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków wg zamówień Zamawiającego – nie stanowi to zmiany umowy i nie wymaga aneksu. Informację o przewidzianej liczbie śniadań, obiadów i podwieczorków na dany dzień Zamawiający przekaże Wykonawcy telefonicznie lub mailem poprzedniego dnia, do godz. 12:00
6.Wynagrodzenie Wykonawcy będzie określane na podstawie ilościowego rozliczenia rzeczywiście wydanych posiłków.
7. Posiłki dostarczane będą codziennie od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i innych dni wolnych od zajęć edukacyjnych. Posiłki będą wydawane w godzinach ustalonych z Dyrektorem szkoły, z tym, że :
- śniadania do godz. 8.30
-obiad do godz. 12.30
-podwieczorek do godz. 13.00
Po uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się dostarczanie obiadu razem z podwieczorkiem, jeśli składa się on z produktów, które umożliwiają wydanie go w późniejszej godzinie.
W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy przedszkola, dostawa posiłków odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.5.) Wartość części: 328230 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie posiłków: zupa z pieczywem w ramach wieloletniego programu „Posiłek w szkole i domu” w formie usługi cateringowej do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Oleśnicy w okresie wrzesień 2023 r.– grudzień 2023 r., co stanowi około 78 dni żywieniowych.
2. Miejsce świadczenia usługi: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Oleśnicy, ul. Kleeberga 4, 56-400 Oleśnica.
3. Ilość zamawianych posiłków dziennie szacuje się na ok. 200, łącznie w okresie zamówienia około 15 600,00 posiłków
4. Ogółem planowana liczba dzieci objętych dożywianiem: 200 uczniów. Podana liczba uczniów korzystających z dożywiania jest liczbą orientacyjną, ponieważ będzie uzależniona od liczby złożonych wniosków.
5. Zastrzega się możliwość zwiększenia ilości dostarczanych posiłków. Minimalna ilość dostarczanych posiłków to jeden.
6. W sytuacji zmniejszenia liczby dzieci objętej dożywianiem (np. rezygnacja ucznia z dożywiania) Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę stanowiącą różnicę między liczbą wskazaną w zapytaniu ofertowym, a liczbą rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę.
7. Zwiększenie bądź zmniejszenie liczby dożywianych uczniów nie będzie powodować zmiany ceny jednostkowej posiłku. Wykonawca o powyższych zmianach zostanie powiadomiony z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. Zmiany te nie wymagają aneksu do umowy.
8. Usługa świadczona będzie w dni nauki szkolnej przewidzianej organizacją roku szkolnego określonego przez Ministra Edukacji i Nauki oraz zmianami ustalonymi stosownymi przepisami prawa w tym zakresie, decyzjami dyrektorów szkół.
9. W sytuacji zmniejszenia liczby dni świadczenia usługi z tytułu zmiany organizacji pracy placówek oświatowych Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za gotowość świadczenia usługi.
10. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa.
11. Posiłki muszą posiadać wartość odżywczą i energetyczną zgodną z wymogami i normami żywienia dzieci i młodzieży zgodnie Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U z 2016 r. poz. 1154) i być sporządzane zgodnie z zasadami sztuki kulinarnej oraz przepisami dotyczącymi żywienia zbiorowego zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 ze zm.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.5.) Wartość części: 62400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328230 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364616,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328230 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smaczek - Usługi Cateringowe Ada Krzesińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368272012

7.3.3) Ulica: Sokolowice 100d

7.3.4) Miejscowość: Sokołowice

7.3.5) Kod pocztowy: 56-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328230 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101088,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smaczek - Usługi Cateringowe Ada Krzesińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368272012

7.3.3) Ulica: Sokolowice 100d

7.3.4) Miejscowość: Sokołowice

7.3.5) Kod pocztowy: 56-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.