eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska Poręba › Przebudowa wraz z rozbudową ulicy Górnej w Szklarskie Porębie na odcinku od drogi wojewódzkiej Nr 358 do ulicy Piastowskiej



Ogłoszenie z dnia 2022-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa wraz z rozbudową ulicy Górnej w Szklarskie Porębie
na odcinku od drogi wojewódzkiej Nr 358 do ulicy Piastowskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SZKLARSKA PORĘBA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821641

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Granitowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Szklarska Poręba

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-580

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 754 77 08

1.5.8.) Numer faksu: 75 754 77 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szklarskaporeba.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szklarskaporeba.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wraz z rozbudową ulicy Górnej w Szklarskie Porębie
na odcinku od drogi wojewódzkiej Nr 358 do ulicy Piastowskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04fd1657-7a2f-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00491022

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04fd1657-7a2f-11ed-94da-6ae0fe5e7159

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia („Platforma”), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Szklarska Poręba z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Szklarskiej Porębie przy ulicy Granitowa 2; 58-580 Szklarska Poręba. Z administratorem mogą się Państwo skontaktować przez adres e-mail: sekretariat@szklarskaporeba.pl bądź pod wskazanym adresem siedziby. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, jest nim Pani Kinga Milczarek, z którym można się kontaktować poprzez adres e-mail: iod@bodo24.pl.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.7011.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja zamówienia obejmuje obszar dla ulicy Górnej w Szklarskiej Porębie. Teren objęty zamówieniem zlokalizowany jest w mieście Szklarska Poręba. Jest to teren o charakterze usługowo-mieszkalnym. Wzdłuż ulicy Górnej zlokalizowane są głownie pensjonaty oraz jedno i wielorodzinne domy mieszkalne.
Na całej ulicy brak jest kanalizacji deszczowej. Wzdłuż całego odcinka, na którym projektuje się ulicę występuje uzbrojenie podziemne, tj.: sieć kanalizacji sanitarnej, gazowej, sieć wodociągowa, energetyczna oraz naziemna sieć energetyczna i teletechniczna.
W chwili obecnej ul. Górna posiada następujące parametry techniczne:
- klasa drogi – „Z”,
- ruch – dwukierunkowy,
- szerokość istniejąca jezdni – od 4,70 m do 6,00 m,
- nawierzchnia jezdni – mieszanka mineralno-asfaltowa,
- szerokość dodatkowych pasów ruchu – nie posiada,
- szerokość chodnika – do 2,0 m,
- szerokość pasa zieleni – nie posiada.

Obecnie w obrębie projektowanej inwestycji, tj. w pasie drogowym w Szklarskiej Porębie przy
ul. Górnej są istniejące słupy energetyczne stalowe na których zamontowane są oprawy oświetleniowe, które należy zdemontować. Istniejące słupy energetyczne na których zawieszone są oprawy oświetleniowe są własnością Miasta Szklarska Poręba. Ponadto w obrębie projektowanej inwestycji występują istniejące sieci uzbrojenia terenu, które pozostają w dalszej eksploatacji. Projektowane oświetlenie drogowe ma na celu poprawę bezpieczeństwa użytkowania drogi oraz ciągów pieszo jezdnych i chodników. Dodatkowo na ulicy Górnej znajduję się kolizyjne słupy telekomunikacyjne i elektroenergetyczne, które podlegać będą przestawieniu.

Projekt zakłada wykonanie jedni o szerokości 6,00 m, która obramowana będzie
− długości 20 m i szerokości 3,0 m z kostki kamiennej rzędowej,
− długości 25 m i szerokości 3,0 m z kostki kamiennej rzędowej,
− dodatkowo projektuje się dwa perony autobusowe ,
Wszystkie przystanki i perony wyposażone będą w wiaty przystankowe (4 szt.) o parametrach podanych w projekcie arch.-budowlanym.

Wzdłuż projektowanego odcinka projektuje się stanowiska postojowe z kostki betonowej i spadku poprzecznym 2% w kierunku jezdni:
− prostopadłe do osi jezdni o wymiarach 2,50 x 5,00 m,
− równoległe do osi jezdni o szerokości 3,00 m.
Projektowane stanowiska wykonane będą z kostki betonowej szarej, natomiast oddzielone będą kostką betonową lub kamienną innego koloru. Projekt zakłada wykonanie jednostronnego chodnika z kostki betonowej o szerokości 2,00 m oraz lokalnie w rejonie stanowisk postojowych 1,50 m i spadku
poprzecznym 2% w kierunku jezdni.
Na całym odcinku ul. Górnej projektuje się zjazdy o szerokości 4,00 m i skosach 1:1 wykonane z krawężnika najazdowego oddzielającego kostkę betonową od MMA (dopuszcza się alternatywnie opornik drogowy). Wszystkie znaki pionowe istniejące (w tym również SIM) należy przestawić w planie dostosowując je do projektowanego poszerzenia ulicy. Dodatkowo z uwagi na zły
stan techniczny znaków pionowych projekt zakłada wymianę tarcz i słupków na nowe. Wymiana na nowe nie dotyczy SIM. W zakresie docelowej organizacji ruchu z uwagi na projektowany chodnik wprowadza się nowe przejścia dla pieszych. Pozostałe elementy organizacji ruchu pozostają bez zmian.

Dodatkowo projektuje się pod jezdnią i chodnikiem przepusty o przekroju kołowym wraz z budową ścian czołowych z kamienia formak na których zamontowane będą balustrady U-11a.
Na całym odcinku w jezdni znajdują się skrzynki i zawory urządzeń obcych – podlegają one wymianie na nowe (w przypadku uszkodzonych) oraz regulacji wysokościowej w przypadku pozostałych.
Projekt zakłada następujące parametry techniczne:
− klasa drogi – „Z”,
− ruch – dwukierunkowy,
− szerokość projektowana jezdni – 6,00 m,
− nawierzchnia jezdni – mieszanka mineralno-asfaltowa,
− szerokość dodatkowych pasów ruchu – nie posiada,
− szerokość chodnika – 2,00 m (1,50 m – przy stanowiskach postojowych),
− nawierzchnia chodnika – kostka betonowa brukowa,
− szerokość pasa zieleni – nie posiada.

UWAGA!!!!
W ramach niniejszego postępowania prace z zakresu branży drogowej i elektrycznej będą realizowane na odcinku od 0,00 do 1+080 km.

Z uwagi na uwarunkowania terenowe projekt przewiduje wykonie trzech odcinków kanalizacji deszczowej o długościach: L1==294,8m, L2=767,0m i L3=401,8m, poprzez które będą odprowadzane oczyszczone wody opadowe i roztopowe do rowów za pomocą Wylotów W1, W2, W3. Projekt uwzględnia dodatkowo zabudowę trzech podziemnych zbiorników retencyjnych o średnicy DN 1000mm na każdym z projektowanych odcinków, których zadaniem będzie retencjonowanie ok. 30% napływających wód opadowych i roztopowych.
Zbiorniki zabudować jako tworzywowe/stalowe o średnicy 1000mm SN8 kN/m2 o pojemności całkowitej:
− zbiornik 1 Vc=13,5 m3
każdy i długości Lc=17,00 m
− zbiornik 2 Vc=24,6 m3
każdy i długości Lc=31,50 m
− zbiornik 3 Vc=16,5 m3 każdy i długości Lc=21,50 m.

UWAGA!!!!
W ramach niniejszego postępowania prace z zakresu branży sanitarnej będą realizowane wyłącznie do Wylotu nr 2 zgodnie z PZT 2.3. wraz z odtworzeniem nawierzchni drogi.


Dla oświetlenia drogi wzdłuż ul. Górnej w Szklarskiej Porębie zaprojektowano słupy oświetleniowe drogowe aluminiowe, anodowane w kolorze zielonym CI-75 o wysokości 8m np. SAL-80 posadowione na fundamentach betonowych prefabrykowanych B-60, dedykowanych do rodzaju słupa.

Dodatkowo na odcinku robót drogowych tj. od km 0+000 do km 1+080 należy zinwentaryzować przed złożeniem oferty ilość istniejących szafek gazowych i elektroenergetycznych, które będą do przestawienia w ramach przestawień ogrodzeń na odcinkach poszerzeń pasa drogowego. Należy skalkulować oprócz robót budowlanych również wykonanie uproszczonej dokumentacji projektowej na przestawienie tych szafek wraz z uzgodnieniem z gestorem sieci – dotyczy pozycji 48 przedmiaru.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie
z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w niniejszej SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin udzieonej gwarancji.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej.
Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł brutto.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie uwzględniana wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy), na podstawie jednej lub większej ilości umów, dwa zadania, w tym:
- jedno polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub odbudowie drogi
o wartości brutto min. 2.000.000,00 zł,
- jedno polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub odbudowie drogi, którego przedmiotem łącznie są lub były roboty budowlane z zakresu branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej o wartość brutto min. 4.500.000,00 zł.
b) Zamawiający nie określa warunku w zakresie potencjału technicznego.
c) Warunek ten w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg,
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych,
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych,
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami przy wykonywaniu sieci i infrastruktury telekomunikacyjnej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1.-6.4. oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz
z ofertą (załącznik nr 33 do SWZ) :
a) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 125 ust. 1 Pzp, złożone na formularzu załącznika
nr 32 do SWZ.
b) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia w zakresie, o którym mowa w art. 5k rozporządzenia Rady (UE) Nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) Nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizujących sytuację na Ukrainie – (wzór oświadczenia Wykonawcy dotyczącego przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 stanowi załącznik nr 35 do SWZ), Oświadczenie to powinno zostać sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. SWZ, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, działając na podstawie art. 274 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu robót wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat (wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych robót), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót) i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór wykazu wykonanych robót stanowi Załącznik nr 28 do SWZ).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz, o których mowa wyżej dotyczy robót, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
b) dowodów określających, czy wskazane przez Wykonawcę w wykazie roboty na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert).
c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
d) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 29 do SWZ.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji finansowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, działając na podstawie art. 274 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych określonych w treści pkt. 9.3 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 120.000,00 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w Formularzu Oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenie z art. 125 PZP (sporządzone wg załącznika nr 32 do SWZ) oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 (sporządzone wg Załącznika nr do 35 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3 SWZ obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
8) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W związku z powyższym zgodnie z art. 117 ust. 4 PZP Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia stanowi Załącznik nr 30 do SWZ. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP odnosi się również do Wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.
9.11. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z treścią załącznika nr 31 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Złożenie oferty w postępowaniu prowadzonym na Platformie wymaga, aby Wykonawca posiadał aktywowane konto na Platformie. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-27 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.