eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przebudowa części pomieszczeń w budynku RCKiK w Białymstoku.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części pomieszczeń w budynku RCKiK w Białymstoku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W BIAŁYMSTOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293829

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M. Curie-Skłodowskiej 23

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 744 70 02

1.5.8.) Numer faksu: 85 744 71 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa części pomieszczeń w budynku RCKiK w Białymstoku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2556b207-3a70-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490797

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018678/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń w budynku RCKiK w Białymstoku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Unowocześnienie infrastruktury w celu zwiększenia efektywności w obszarze krwiodawstwa i krwiolecznictwa w ramach POIŚ 2014 – 2020 – oś XI REACT EU.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361362/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP-25/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2216942,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części pomieszczeń w budynku RCKiK w Białymstoku przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 23 w ramach projektu „Unowocześnienie infrastruktury w celu zwiększenia efektywności w obszarze krwiodawstwa i krwiolecznictwa” realizowanego w ramach POIŚ 2014 – 2020 – oś XI REACT EU.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1 wykonanie wszystkich robót budowlanych wynikających z Dokumentacji projektowej w zakresie:
1) przebudowy pomieszczeń strefy przyjęć krwiodawców na parterze wraz ze zamianą wentylacji grawitacyjnej na wentylację mechaniczną wywiewną w gabinetach lekarskich;
2) przebudowy pomieszczeń strefy pobierania krwi na I. piętrze wraz z budową wentylacji mechanicznej i wymianą okien;
3) remontu klatki schodowej przy wejściu głównym do budynku na wszystkich kondygnacjach;
4) połączenia trzech istniejących central wentylacyjnych z modułem CT w węźle cieplnym w celu wymiany czynnika grzewczego z elektrycznego na wodny;
5) budowy wentylacji mechanicznej w pracowni laboratoryjnej w piwnicy;
6) wymiany systemu kolejkowego na dwuczęściowy:
a) do obsługi dawców krwi
b) do obsługi pacjentów laboratorium;
7) aranżacji wnętrz;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ, Opis wybranych elementów przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1A do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 12 do SWZ.
2.2 wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia;
2.3 sprawowanie nadzoru inżynierskiego nad wykonywaniem robót budowlanych przez Kierownika budowy oraz Kierowników robót branżowych;
2.4 dokumentowanie przebiegu procesu inwestycyjnego;
2.5 uzyskanie w imieniu i z upoważnienia Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie dla elementów robót podlegających decyzji określonej pozwoleniem na budowę, w tym prowadzenie uzgodnień i dopełnienie formalności związanych z wydaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie przez Grodzki Nadzór Budowlany;
2.6 przekazanie wykonanego przedmiotu zamówienia Zamawiającemu wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą, decyzjami administracyjnymi, kartami gwarancyjnymi, instrukcjami obsługi urządzeń i systemów, atestami i aprobatami technicznymi, planem bezpieczeństwa pożarowego, itp. dokumentami;
2.7 udzielenie gwarancji i świadczenie usług gwarancyjnych.
3. Zamawiający posiada Decyzję pozwolenia na budowę w zakresie zabudowy stropu nad parterem i wyburzenia wewnętrznej klatki schodowej oraz zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń, w tym wyburzenia komina wentylacji grawitacyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

30144200-2 - Maszyny do wydawania biletów

79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3400000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3400000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3400000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Remontdom s.c. Marek Żukowski, Marek Grynczel - Remontdom Marek Jerzy Grynczel - pełnomocnik

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Remontdom Marek Żukowski wspólnik spółki cywilnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423054744

7.3.3) Ulica: Władysława Reymonta 1A

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-717

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Branża sanitarna - Paweł Danilczuk Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Remontowe FELIX 2.
2. Branża elektryczna - ELEKTRO KAROL KLESZCZEWSKI.
3. Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemu kolejkowego - QMS Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3400000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.