eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie w 2023 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351621397

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 37

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-978

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 68 32 101

1.5.8.) Numer faksu: 12 68 32 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oke@oke.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oke.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daf386fe-7a18-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490702

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00090959/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz OKE w Krakowie w 2023 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym. a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy znajdującej się pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl oraz poczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy https://miniportal.uzp.gov.pl
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do niej) w szczególności składanie pytań, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów, zawiadomień oraz przekazywania informacji odbywa się elektronicznie za pomocą poczty elektronicznej, e-mail anita.zabaglo@oke.krakow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz w Regulaminie ePUAP.
Maksymalny rozmiar przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz komunikacji wynosi 150MB.
Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty, o których mowa w SWZ oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby i pełnomocnictwa sporządza w postaci elektronicznej w formatach danych: .doc, .docx, .pdf, . jpg., .zip opatrzone kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
Administratorem pozyskanych w toku prowadzonego postępowania danych osobowych Wykonawcy jest Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie, adres: os. Szkolne 37, 31-978 Kraków, NIP 677-210-86-05, Regon 351621397, telefon: 12 68 32 101, email: oke@oke.krakow.pl. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez OKE można kontaktować się z
inspektorem ochrony danych Zamawiającego pod adresem e-mail: iod@oke.krakow.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Wykonawcy:
­w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
­ -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
­ -prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych pozyskanych od Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WOA.260.3.2022 Usługi pocztowe i kurierskie 2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz ich ewentualnych zwrotów, które będą realizowane na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w Ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2022 r. poz. 896) wraz z usługą odbioru tych przesyłek z siedziby Zamawiającego w 2023 roku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia usługi do 20% każdej części z zakresu wysyłania ilości paczek, przesyłek objętego przedmiotem zamówienia; w przypadku gdy rozmiar prac ulegnie zwiększeniu wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie proporcjonalnej zmianie w stosunku do ilości zakresu umowy. Cena netto każdej przesyłki podana przez Wykonawcę w ofercie jest stała i obowiązuje przez cały okres realizacji umowy.
W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie woli. Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji na podstawie oświadczenia. Kwota wynagrodzenia Wykonawcy zostanie wyliczona na podstawie ilości usługi wykonanej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z punktem 18.1 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość elektronicznego monitorowania przesyłek rejestrowanych w obrocie krajowym

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług kurierskich na obszarze kraju i za granicą ze szczególnym uwzględnieniem województw lubelskiego, małopolskiego i podkarpackiego, których obszar obejmuje swoją działalnością Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie, polegających na odbiorze i dostawach przesyłek od i do Zamawiającego w 2023 roku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64120000-3 - Usługi kurierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia usługi do 20% każdej części z zakresu wysyłania ilości paczek, przesyłek objętego przedmiotem zamówienia; w przypadku gdy rozmiar prac ulegnie zwiększeniu wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie proporcjonalnej zmianie w stosunku do ilości zakresu umowy. Cena netto każdej przesyłki podana przez Wykonawcę w ofercie jest stała i obowiązuje przez cały okres realizacji umowy.
W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie woli. Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji na podstawie oświadczenia. Kwota wynagrodzenia Wykonawcy zostanie wyliczona na podstawie ilości usługi wykonanej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z punktem 18.2 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość elektronicznego monitorowania przesyłek rejestrowanych w obrocie krajowym

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykorzystanie samochodów o napędzie elektrycznym lub hybrydowym do transportu przesyłek realizowanych podczas świadczenia usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
a) część I zamówienia:
- w tym zakresie Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał uprawnienia do świadczenia usług pocztowych na całym obszarze Rzeczpospolitej Polskiej tj. był wpisany do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust .1 ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r. poz. 896 z późn.zm).
b) część II zamówienia:
- w tym zakresie Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał uprawnienia do świadczenia usług pocztowych na całym obszarze Rzeczpospolitej Polskiej tj. był wpisany do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust .1 ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r. poz. 896 z późn.zm).
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł
4. zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
a) część I zamówienia:
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający, wymaga by Wykonawca:
• wykazał, że należycie wykonał, lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 usługi pocztowe o wartości minimum 100 000 zł brutto każda na rzecz jednego zleceniodawcy. Dowody potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie usług załącznik nr 6a zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inny dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie
3 miesięcy.
b) część II zamówienia:
- Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający, wymaga by Wykonawca:
• wykazał, że należycie wykonał, lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 usługi kurierskie o wartości minimum 400 000 zł brutto każda na rzecz jednego zleceniodawcy. Dowody potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie usług załącznik nr 6b zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inny dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie
3 miesięcy.
• określił liczbę pojazdów dostępnych Wykonawcy do przewozu przesyłek, przy czym wymaga się, by Wykonawca dysponował samochodami o ładowności:
- powyżej 5,5 t – minimum 2 szt.
- od 2,5 do 5,5 t – minimum 3 szt.
- do 2,5 t – minimum 30 szt.;
• określił liczbę pomieszczeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował na obszarze 3 województw objętych działaniem OKE w Krakowie, wystarczających do przeładunku, składowania i sortowania przesyłek o łącznej wadze minimum 9 ton jednorazowo ze wskazaniem ich powierzchni (wymagane jest posiadanie minimum 1 pomieszczenia w każdym z 3 województw lub jednej sortowni na terenie kraju odpowiedniej do realizacji zamówienia na wskazanym obszarze);
• określił wielkość średniego rocznego zatrudnienia w każdym z 3 wskazanych województw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wymaga się wykazania tego zatrudnienia po minimum 10 osób w każdym województwie);
• określił swoją zdolność do równoczesnego odbioru przesyłek z obszaru 3 województw w okresie przypadającym bezpośrednio po egzaminach organizowanych i przeprowadzanych przez OKE w Krakowie (mierzoną liczbą przesyłek możliwych do odebrania w okresie 4 godzin roboczych – wymagane przez Zamawiającego minimum to 1000 szt.), w celu potwierdzenia, że jest zdolny zrealizować zamówienie w wymaganym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) wypełniony załącznik nr 7 do SWZ - Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej – dotyczy I i II części zamówienia.,
c) wpis z rejestru operatorów pocztowych (kopia dokumentu), zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r. poz. 896) – dotyczy I i II części zamówienia.
d) dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł
e) wypełniony Wykaz informacji (załącznik nr 6a do SWZ) wykaz należycie wykonanych usług (dotyczy I części zamówienia). Dowody potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie usług załącznik nr 6a zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inny dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie 3 miesięcy.
f) wypełniony Wykaz informacji (załącznik nr 6b do SWZ) zawierający opis posiadanego potencjału technicznego i posiadanych zasobów ludzkich oraz wykaz należycie wykonanych usług, a także liczbę przesyłek, które Wykonawca jest zdolny odebrać równocześnie na obszarze 3 wskazanych województw. Informacje zawarte w Wykazie jw. wymagane są dla potwierdzenia zdolności do wykonania zamówienia (dotyczy II części zamówienia). Dowody potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie usług załącznik nr 6b zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inny dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie 3 miesięcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia wg opisu SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia:
w przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki:
– Przedstawiciel (wiodący partner) winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu – do oferty należy załączyć pełnomocnictwo,
– dla spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane,
– dla spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli co najmniej jeden Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi do których realizacji te usługi są wymagane,
– do oferty każdy z Wykonawców składa oświadczenie załącznik nr 5a do SWZ na potwierdzenie braku wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie , w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, oraz oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 10 do SWZ.
– podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-21 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.