eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Remont dachu wraz z wymianą pokrycia dachowego, obróbkami blacharskimi, kominami, i robotami towarzyszącymi w budynku przy ul. Jedności Narodowej 89 w Kołobrzegu



Ogłoszenie z dnia 2022-12-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu wraz z wymianą pokrycia dachowego, obróbkami blacharskimi, kominami, i robotami towarzyszącymi w budynku przy ul. Jedności Narodowej 89 w Kołobrzegu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOŁOBRZESKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Artyleryjska 3

1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 35 474 71

1.5.8.) Numer faksu: 94 35 425 74

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ktbs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ktbs.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ktbs.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu wraz z wymianą pokrycia dachowego, obróbkami blacharskimi, kominami, i robotami towarzyszącymi w budynku przy ul. Jedności Narodowej 89 w Kołobrzegu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dab79584-7a20-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490692

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt. 2 ustawy PZP - w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym na nie wpłynęła żadna oferta. Postępowanie uprzednio było prowadzone w oparciu o art. 275 ust. 1 i zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy PZP.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: DOZ/03/2022/REMONT DACHU JEDNOŚCI NARODOWEJ 89

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOIZ/1/11/2022/REMONTDACHU J.NARODOWEJ 89-WR.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 555555,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu związany z wymianą pokrycia i robotami towarzyszącymi budynku przy ul. Jedności Narodowej 89 w Kołobrzegu.
2. Zakres robót do wykonania:
• Ustawienie rusztowania
• Rozbiórka pokrycia z blacho-dachówki i obróbek blacharskich
• Rozbiórka ołacenia i płyt OSB
• Rozbiórka rynien i rur spustowych.
• Demontaż daszków kominowych
• Przedłużenie kominów wentylacyjnych
• Wykonanie struktury na kominach
• Montaż nowych daszków kominowych
• Ołacenie połaci dachowych
• Mocowanie na krokwiach membrany dachowej wysokoparoprzepuszczalnej
• Wykonanie obróbek blacharskich
• Montaż nowych rynien dachowych i rur spustowych
• Wymiana części stolarki okiennej dachowej oraz montaż 1 wyłazu dachowego
• Wykonanie pokrycia dachu z blacho- dachówki.
• Montaż gąsiorów.
• Demontaż i montaż nowych stopni kominiarskich i ław kominiarskich
• zatopienie siatki elewacyjnej, wykonanie struktury i malowanie lukarn
• Rozbiórka rusztowania
• Uporządkowanie terenu
2. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7. W odniesieniu do zakresu robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, przedmiary robót mają charaktery pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia i stanowią załącznik nr 6 do zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 587155,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 587155,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 555555,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO GROUP Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552502626

7.3.3) Ulica: Igancego Łysakowskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-641

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 600000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.