eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanniki › Dostawa eko-groszku, miału węglowego i węgla kamiennego (sortyment orzech) w sezonie grzewczym 2023/2024 na potrzeby Miasta i Gminy Sanniki"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa eko-groszku, miału węglowego i węgla kamiennego (sortyment orzech) w sezonie grzewczym 2023/2024 na potrzeby Miasta i Gminy Sanniki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Sanniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 169

1.5.2.) Miejscowość: Sanniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-540

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 277 78 10

1.5.8.) Numer faksu: 24 277 78 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sanniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ac946e8-5618-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa eko-groszku, miału węglowego i węgla kamiennego (sortyment orzech) w sezonie grzewczym 2023/2024 na potrzeby Miasta i Gminy Sanniki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ac946e8-5618-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023891/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa eko-groszku, miału węglowego i węgla kamiennego ( asortyment orzech) w sezonie grzewczym 2023/2024 na potrzeby Miasta i Gminy Sanniki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402650

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DG.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 191707,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przedmiotem zamówienia jest dostawa eko-groszku w okresie grzewczym 2023/2024 do następujących placówek:
- Szkoły Podstawowej w Sannikach 29 ton
- Gospodarki mieszkaniowej w Brzezi 22 tony
- Urzędu Miasta i Gminy Sanniki 29 ton
- Remizy OSP na terenie Miasta i Gminy Sanniki ( Czyżew , Sanniki) 12 ton
Wymagane minimalne parametry opału będącego przedmiotem zamówienia:
-węgiel kamienny eko-groszek -oryginalnie workowany, typ 31 lub 32 o uziarnieniu 5-25 mm, udział podziarna nie większy niż 10%, wilgotność nie większa niż 8%, zawartość popiołu nie większa niż 7%, wartość opałowa minimum 27MJ/kg, zawartość części lotnych: 28%-48%, zawartość siarki mniejsza niż 0,8%, temperatura mięknienia popiołu minimum 1200˚C, zdolność spiekania: RJ‹10;
Dostarczany opał musi posiadać certyfikat jakości potwierdzający spełnianie ww. parametrów.
Przewidywane zapotrzebowanie na opał w okresie grzewczym 2023/2024. wynosi 92 tony. W ofercie należy podać cenę brutto za 1 tonę, uwzględniając koszty transportu i rozładunku na miejsce wskazane przez zamawiającego.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w częściach zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem poszczególnych placówek

4.5.3.) Główny kod CPV: 24311800-5 - Węgiel

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.5.) Wartość części: 157073,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa miału węglowego do budynku komunalnego w Nowym Barciku w okresie grzewczym 2023/2024.
Wymagane minimalne parametry opału będącego przedmiotem zamówienia: uziarnienie
0-30mm, wartość opałowa minimum 26MJ/kg, zawartość popiołu nie większa niż 7%, zawartość siarki mniejsza niż 0,8%, wilgotność nie większa niż 12%.
Dostarczany opał musi posiadać certyfikat jakości potwierdzający spełnianie ww. parametrów.
Przewidywane zapotrzebowanie na opał w okresie: grzewczym 2023/2024 wynosi 27 ton.
W ofercie należy podać cenę brutto za 1 tonę, uwzględniając koszty transportu i rozładunku na miejsce wskazane przez zamawiającego.
Miał węglowy należy dostarczać do budynku komunalnego w Nowym Barciku (dostawy będą odbywać się w częściach zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 24311800-5 - Węgiel

4.5.5.) Wartość części: 28536,57 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla kamiennego (sortyment orzech) do OSP Brzezia, OSP Osmolin , OSP Szkarada , OSP Wólka Wysoka, w okresie grzewczym 2023 /2024r.
Wymagane minimalne parametry opału będącego przedmiotem zamówienia: uziarnienie –
25-80 mm, kaloryczność minimum 28 MJ/kg, zawartość popiołu nie większa niż 7%, zawartość siarki mniejsza niż 0,8%, wilgotność nie większa niż 8%;
Dostarczany opał musi posiadać certyfikat jakości potwierdzający spełnianie ww. parametrów.
Przewidywane zapotrzebowanie na opał w okresie grzewczym 2023/2024 r. wynosi 3 tony.
W ofercie należy podać cenę brutto za 1 tonę, uwzględniając koszty transportu i rozładunku na miejsce wskazane przez zamawiającego.
Węgiel należy dostarczyć do świetlic wiejskich na terenie gminy Sanniki (dostawy będą odbywać się w częściach zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 24311800-5 - Węgiel

4.5.5.) Wartość części: 6097,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W specyfikacji warunków zamówienia Zamawiający niejednoznacznie określił całość przedmiotu zamówienia i część zamówienia. Ten sam błąd został powtórzony w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik do specyfikacji warunków zamówienia.
W związku z tym, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnił postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169174,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169740

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W specyfikacji warunków zamówienia Zamawiający niejednoznacznie określił całość przedmiotu zamówienia i część zamówienia. Ten sam błąd został powtórzony w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik do specyfikacji warunków zamówienia.
W związku z tym, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnił postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28228,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29855,79 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W specyfikacji warunków zamówienia Zamawiający niejednoznacznie określił całość przedmiotu zamówienia i część zamówienia. Ten sam błąd został powtórzony w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik do specyfikacji warunków zamówienia.
W związku z tym, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnił postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4428 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5162,31 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.