eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Dostawa pod³o¿y do posiewów krwi i p³ynów z miejsc fizjologicznie ja³owych kompatybilnych z aparatem BD BACTEC FX40 na okres 24 mcy.



Og³oszenie z dnia 2022-12-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pod³o¿y do posiewów krwi i p³ynów z miejsc fizjologicznie ja³owych kompatybilnych z aparatem BD BACTEC FX40 na okres 24 mcy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. ADAMA GRUCY CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTA£CENIA PODYPLOMOWEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290156

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spskgruca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://spskgrucy.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pod³o¿y do posiewów krwi i p³ynów z miejsc fizjologicznie ja³owych kompatybilnych z aparatem BD BACTEC FX40 na okres 24 mcy.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d797328a-7a17-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00490341

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://spskgruca.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spskgruca.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy eZamawiajacy
2. System jest dostêpny pod adresem: https://spskgruca.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa SPSK tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Prof. A. Grucy CMKP, adres: ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@spskgruca.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.26.161.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa pod³o¿y do posiewów krwi i p³ynów z miejsc fizjologicznie ja³owych kompatybilnych z aparatem BD BACTEC FX40, generatorów do wytwarzania atmosfery beztlenowej, mikroareofilnej i wzbogaconej CO2 oraz pojemniki do inkubacji do wytwarzania atmosfery beztlenowej na okres 24 miesiêcy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

16. Prawo opcji:
a) Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do zrealizowania zamówienia na poziomie minimum 20 % warto¶ci umowy
b) Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji w zakresie przedmiotu zamówienia opisanego w formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 1A do swz, poprzez zwiêkszenie ka¿dej z pozycji o maksimum 50%, z zastrze¿eniem, ¿e ³±czna warto¶æ umowy nie mo¿e zostaæ przekroczona

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa pod³o¿y do posiewów krwi i p³ynów z miejsc fizjologicznie ja³owych kompatybilnych z aparatem BD BACTEC FX40, generatorów do wytwarzania atmosfery beztlenowej, mikroareofilnej i wzbogaconej CO2 oraz pojemniki do inkubacji do wytwarzania atmosfery beztlenowej na okres 24 miesiêcy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

16. Prawo opcji:
a) Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do zrealizowania zamówienia na poziomie minimum 20 % warto¶ci umowy
b) Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji w zakresie przedmiotu zamówienia opisanego w formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 1A do swz, poprzez zwiêkszenie ka¿dej z pozycji o maksimum 50%, z zastrze¿eniem, ¿e ³±czna warto¶æ umowy nie mo¿e zostaæ przekroczona.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Zamawiaj±cy informuje, ¿e potwierdzeniem braku podstaw do wykluczenia jest o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Zamawiaj±cy informuje, ¿e potwierdzeniem braku podstaw do wykluczenia jest o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1) O¶wiadczenie, ¿e zaoferowany asortyment zosta³ dopuszczony i wprowadzony do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974) oraz posiada aktualne deklaracje zgodno¶ci i certyfikaty jednostki notyfikowanej i zostan± udostêpnione na ka¿de ¿±danie zamawiaj±cego po podpisaniu umowy - tre¶æ o¶wiadczenia wpisana w formularz ofertowy stanowi±cy za³±cznik nr 1 do swz

2) Instrukcja suplementacji dla pod³o¿y do posiewów p³ynów pozwalaj±c± na ocenê ilo¶ci materia³ów koniecznych do suplementacji oraz ich przydatno¶ci po otwarciu opakowania jednostkowego.

2. Dotyczy pkt VIII.1 ppkt 1)
Zamawiaj±cy nie przewiduje uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych wskazanych w pkt VIII.1 ppkt 1) . Oferty, które nie bêd± zawiera³y ww. dokumentów zostan± odrzucone na podstawie art. 226 ust. 5 ustawy PZP.

3. Dotyczy pkt VIII.1 ppkt 2)
W sytuacji, gdy Wykonawca nie z³o¿y wraz z ofert± dokumentów wskazanych w pkt VIII.1 ppkt 2) lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

3. Dotyczy pkt VIII.1 ppkt 2)
W sytuacji, gdy Wykonawca nie z³o¿y wraz z ofert± dokumentów wskazanych w pkt VIII.1 ppkt 2) lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

. Wykaz o¶wiadczeñ sk³adanych wraz z ofert±:
1) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz wykazaniu braku podstaw do wykluczenia z postêpowaniu - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ.

a) O¶wiadczenie stanowi wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu w postêpowaniu odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert
b) O¶wiadczenie, sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienie.
O¶wiadczenie ma potwierdzaæ brak podstaw do wykluczenia ka¿dego z wykonawców.

2) Zamawiaj±cy informuje, ¿e Wykonawca mo¿e wykorzystaæ dokument z³o¿ony w odrêbnym postêpowaniu o udzielenie zamówienia, je¿eli potwierdzi, ¿e informacje w nim zawarte pozostaj± prawid³owe.
1) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania osoby dzia³aj±cej w imieniu odpowiednio: wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – chyba ¿e umocowanie do reprezentowania okre¶lonego podmiotu wynika z informacji ujawnionych w Krajowym Rejestrze S±dowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innym w³a¶ciwym rejestrze

2) Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w przypadku dokumentu w postaci papierowej - w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawcê lub notariusza

3) W zakresie nieuregulowanym SWZ, zastosowanie maj± przepisy Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415) oraz Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (D.Z. z 2020 poz. 2452)
1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ na dzieñ sk³adania ofert:
a) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ
b) Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1A do SWZ.
c) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ
d) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w rozdz. VIII SWZ pkt 1 ppkt 2
e) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w rozdz. VIII SWZ pkt 1 ppkt 1
O¶wiadczenie, ¿e zaoferowany asortyment zosta³ dopuszczony i wprowadzony do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974) oraz posiada aktualne deklaracje zgodno¶ci i certyfikaty jednostki notyfikowanej i zostan± udostêpnione na ka¿de ¿±danie zamawiaj±cego po podpisaniu umowy - tre¶æ o¶wiadczenia wpisana w formularz ofertowy stanowi±cy za³±cznik nr 1 do swz.
f) Pe³nomocnictwo ( o ile dotyczy)

UWAGA!!!
Dokumenty wymienione w pkt XII. 1a)b)e) stanowi± tre¶æ oferty i w zwi±zku z tym nie podlegaj± uzupe³nieniu. Brak tych dokumentów stanowi o niewa¿no¶ci z³o¿onej oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
2) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych.
4) Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5) Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-20 09:45

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Oferty nale¿y sk³adaæ za po¶rednictwem Platformy eZamawiajacy dostêpnej pod adresem https://spskgruca.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-20 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-18

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa pod³o¿y do posiewów krwi i p³ynów z miejsc fizjologicznie ja³owych kompatybilnych z aparatem BD BACTEC FX40, generatorów do wytwarzania atmosfery beztlenowej, mikroareofilnej i wzbogaconej CO2 oraz pojemniki do inkubacji do wytwarzania atmosfery beztlenowej na okres 24 miesiêcy.
2. Zamówienie zosta³o podzielone na 2 zadania.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zwiera formularz cenowy stanowi±cy za³±cznik nr 1A do SWZ
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:

1) Nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie:

a) art. 108 ust. 1 ustawy PZP
b) art. 109 ust. 1pkt. 4, 5, 6,7,8,9,10 ustawy PZP:
c) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego zw. Ustaw± sankcyjn±

(W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ka¿dy z Wykonawców musi wykazaæ brak podstaw do wykluczenia)

2) Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1,2, i 5 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 7-10 ustawy PZP, je¿eli udowodni Zamawiaj±cemu, ¿e spe³ni³ ³±cznie nastêpuj±ce przes³anki
a) naprawi³ lub zobowi±za³ siê do naprawienia szkody wyrz±dzonej przestêpstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawid³owym postêpowaniem, w tym poprzez zado¶æuczynienie pieniê¿ne;
b) wyczerpuj±co wyja¶ni³ fakty i okoliczno¶ci zwi±zane z przestêpstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawid³owym postêpowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie wspó³pracuj±c odpowiednio z w³a¶ciwymi organami, w tym organami ¶cigania, lub zamawiaj±cym;
c) podj±³ konkretne ¶rodki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestêpstwom, wykroczeniom lub nieprawid³owemu postêpowaniu, w szczególno¶ci:
 zerwa³ wszelkie powi±zania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawid³owe postêpowanie wykonawcy,
 zreorganizowa³ personel,
 wdro¿y³ system sprawozdawczo¶ci i kontroli,
 utworzy³ struktury audytu wewnêtrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnêtrznych regulacji lub standardów,
 wprowadzi³ wewnêtrzne regulacje dotycz±ce odpowiedzialno¶ci i odszkodowañ za nieprzestrzeganie przepisów, wewnêtrznych regulacji lub standardów.
3) Zamawiaj±cy dokona oceny, czy podjête przez wykonawcê czynno¶ci, o których mowa w ust. 2, s± wy-starczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, uwzglêdniaj±c wagê i szczególne okoliczno¶ci czynu wykonawcy. Je¿eli podjête przez wykonawcê czynno¶ci, o których mowa w ust. 2, nie s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, zamawiaj±cy wykluczy wykonawcê z postêpowania.
4) Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ aktualne o¶wiadczenia lub dokumenty, potwierdzaj±ce okoliczno¶ci, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, na zasadach okre¶lonych w rozdziale VII, XII SWZ.
5) Wykluczenie, o którym mowa w pkt V.1.1) c) SWZ nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci, o których mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy sankcyjnej
6) W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy sankcyjnej Zamawiaj±cy odrzuci ofertê takiego wykonawcy art. podstawie art. 226 pkt 2 lit. a) ustawy PZP

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.