Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00160735/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku do Uniwersyteckiego Centrum Onkologii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M. Curie-Skłodowskiej 24A
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-276
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 831 83 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uskwb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uskwb.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku do Uniwersyteckiego Centrum Onkologii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf3f689b-cd36-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489819
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 44/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 213040 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera "Formularz oferty elektronicznej"4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 29850 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera "Formularz oferty elektronicznej"4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 147050 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera "Formularz oferty elektronicznej"4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 36140 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 16.05.2022r. Zamawiający podjął próbę utworzenia i opublikowania ogłoszenia o zamówieniu na platformie e-zamówienia. W wyniku problemów technicznych na platformie e-zamówienia nie udało się opublikować ogłoszenia. Treść ogłoszenia została zatwierdzona, natomiast po wybraniu opcji "opublikuj" pojawił się komunikat o braku dostępu do strony internetowej (błąd 503). Ponowne próby opublikowania ogłoszenia przynosiły ten sam skutek, a więc tego dnia zaniechano dalszych prób. Dnia następnego tj. 17.05.2022r. Zamawiający otrzymał od Wykonawców informację, że po zalogowaniu na swoje konta widzą oni ogłoszenie jako opublikowane w dniu 16.05.2022r. (nadany numer ogłoszenia). Natomiast po stronie Zamawiającego w dalszym ciągu ogłoszenie widniało jako "zatwierdzone", ale nie opublikowane (aktywna opcja opublikuj oraz brak nadanego numeru). Problem został zgłoszony do pomocy technicznej platformy e-zamówienia. Zgodnie z treścią art. 280 ust. 1 ustawy z 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do SWZ - nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia. W związku z tym, że przez problem techniczny nie można ustalić prawidłowej daty zamieszczenia ogłoszenia w BZP zamawiający nie udostępnił treści SWZ na stronie internetowej. Z uwagi na brak możliwości spełnienia zapisów art. 280 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - postepowanie zostaje unieważnione.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 16.05.2022r. Zamawiający podjął próbę utworzenia i opublikowania ogłoszenia o zamówieniu na platformie e-zamówienia. W wyniku problemów technicznych na platformie e-zamówienia nie udało się opublikować ogłoszenia. Treść ogłoszenia została zatwierdzona, natomiast po wybraniu opcji "opublikuj" pojawił się komunikat o braku dostępu do strony internetowej (błąd 503). Ponowne próby opublikowania ogłoszenia przynosiły ten sam skutek, a więc tego dnia zaniechano dalszych prób. Dnia następnego tj. 17.05.2022r. Zamawiający otrzymał od Wykonawców informację, że po zalogowaniu na swoje konta widzą oni ogłoszenie jako opublikowane w dniu 16.05.2022r. (nadany numer ogłoszenia). Natomiast po stronie Zamawiającego w dalszym ciągu ogłoszenie widniało jako "zatwierdzone", ale nie opublikowane (aktywna opcja opublikuj oraz brak nadanego numeru). Problem został zgłoszony do pomocy technicznej platformy e-zamówienia. Zgodnie z treścią art. 280 ust. 1 ustawy z 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do SWZ - nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia. W związku z tym, że przez problem techniczny nie można ustalić prawidłowej daty zamieszczenia ogłoszenia w BZP zamawiający nie udostępnił treści SWZ na stronie internetowej. Z uwagi na brak możliwości spełnienia zapisów art. 280 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - postepowanie zostaje unieważnione.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 16.05.2022r. Zamawiający podjął próbę utworzenia i opublikowania ogłoszenia o zamówieniu na platformie e-zamówienia. W wyniku problemów technicznych na platformie e-zamówienia nie udało się opublikować ogłoszenia. Treść ogłoszenia została zatwierdzona, natomiast po wybraniu opcji "opublikuj" pojawił się komunikat o braku dostępu do strony internetowej (błąd 503). Ponowne próby opublikowania ogłoszenia przynosiły ten sam skutek, a więc tego dnia zaniechano dalszych prób. Dnia następnego tj. 17.05.2022r. Zamawiający otrzymał od Wykonawców informację, że po zalogowaniu na swoje konta widzą oni ogłoszenie jako opublikowane w dniu 16.05.2022r. (nadany numer ogłoszenia). Natomiast po stronie Zamawiającego w dalszym ciągu ogłoszenie widniało jako "zatwierdzone", ale nie opublikowane (aktywna opcja opublikuj oraz brak nadanego numeru). Problem został zgłoszony do pomocy technicznej platformy e-zamówienia. Zgodnie z treścią art. 280 ust. 1 ustawy z 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do SWZ - nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia. W związku z tym, że przez problem techniczny nie można ustalić prawidłowej daty zamieszczenia ogłoszenia w BZP zamawiający nie udostępnił treści SWZ na stronie internetowej. Z uwagi na brak możliwości spełnienia zapisów art. 280 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - postepowanie zostaje unieważnione.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Roboty budowlane polegające na remoncie ogrodzenia, schodów i oświetlenia na terenie zewnętrznym i innych pracach towarzyszących w PT KRUS w Augustowie
- Dostawa dwóch samochodów na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa systemu napadowego w pomieszczeniach kuchni, magazynów, warsztatów, apteki, służby zdrowia oraz innych lokalizacjach w Areszcie Śledczym w Białymstoku oraz Oddziale Zewnętrznym w Białystoku
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów"
- Przeprowadzenie w formie stacjonarnej pięciu 2-dniowych szkoleń z zakresu stosowania metody Dialogu Motywującego w pracy z klientem dla członków GKRPA oraz kuratorów sądowych.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 48/TP/ZP/D/2024 Dostawy drobnego sprzętu medycznego i wyposażenia oddziałów szpitalnych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (maski żelowe,noże harmoniczne, akcesoria do nebulizatorów,pułapki do kardiomonitorów,strzykawki do żywienia) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Dostawa produktów medycznych
- Dostawy asortymentu medycznego wielorazowego użytku na okres 24 miesięcy
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście III
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (zestaw do histeroskopii waginalnej, zestaw do resekcji tarczycy, laparoskopowe) na potrzeby Bloku Operacyjnego WS SP ZOZ w Nowej Soli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.