eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mały Płock › Budowa gminnej oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacyjnej o długości ok. 8km.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa gminnej oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacyjnej o długości ok. 8km.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mały Płock

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Mały Płock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669878

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Kochanowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Mały Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-516

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 862791312

1.5.8.) Numer faksu: 862791250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmplock@malyplock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malyplock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa gminnej oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacyjnej o długości ok. 8km.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a43320f-2dc5-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489477

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030788/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa gminnej oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacyjnej o długości ok. 8km.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335077/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OGPŚ.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Budowa gminnej oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacyjnej o długości ok. 8km.
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-ciśnieniowym umożliwiającym odprowadzenie ścieków z zabudowy mieszkalno-usługowej i budowy nowej oczyszczalni ścieków w Małym Płocku na podstawie aktualnego zagospodarowania terenu.
Realizacja zamówienia wymaga wykonania następujących elementów:
a) budowa sieci kanalizacji ciśnieniowej z rur PE o śr. 90 mm ( długość 2105 m ),
b) budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC o śr. 200 mm ( długość 6464,0 m ),
c) budowa strefowej pompowni ścieków – 8 szt.
d) budowa oczyszczalni ścieków komunalnych – 2000 RLM.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
a) Projektowanie.
Wykonawca opracuje i zatwierdzi u Zamawiającego dokumenty obejmujące co najmniej:
 Wniosek o decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia wraz z kartą informacyjną przedsięwzięcia, oraz w przypadku gdy organ właściwy do wydania decyzji nałoży taki obowiązek, raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko,
 wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego,
 Projekt budowlany (projekty zagospodarowania, architektoniczno-budowlane i techniczne ) obejmujący(e) wykonanie wszystkich robót objętych niniejszym zamówieniem opracowany zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z 7. lipca 1994r, (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn.zm.) oraz zgodnie z warunkami określonymi decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach oraz decyzją lokalizacyjną celu publicznego;
 Operat wodnoprawny dla uzyskania wymaganych pozwoleń wodnoprawnych;
 Pozostałe opracowania niezbędne do uzyskania Pozwolenia na Budowę;
 Projekty wykonawczo-montażowe, techniczne w poszczególnych branżach będące uszczegółowieniem dla potrzeb wykonawstwa Projektu Budowlanego;
 Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia;
 Dokumentację Powykonawczą, na której będą naniesione wszystkie zmiany powstałe w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów i sieci;
 Instrukcje bhp, p.poż, pierwszej pomocy, instrukcje stanowiskowe;
 Dokumentację niezbędną do uzyskania wymaganych przez przepisy pozwoleń na eksploatację wszystkich urządzeń i instalacji przed pozwoleniem na użytkowanie, wykonaną zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2021 r. poz. 1973, z późn. zm.);
 Wykonawca uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, wymagane zgodnie z prawem polskim, niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania do eksploatacji.
 Akceptacja wszystkich Dokumentów Wykonawcy przez Inspektora Nadzoru oraz Zamawiającego jest warunkiem koniecznym realizacji Kontraktu, ale nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej z Kontraktu.
 Sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały czas realizacji zadań inwestycyjnych, na potrzeby których opracowana będzie niniejsza dokumentacja projektowa. oraz dokumenty porealizacyjne obejmujące co najmniej:
• Dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą,
• Protokoły sprawdzeń i badań.
Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania przygotowane przez Zamawiającego oraz wykona na własny koszt wszystkie badania i analizy uzupełniające niezbędne dla prawidłowego wykonania Dokumentów Wykonawcy, a w szczególności Projektu Budowlanego.
Jeżeli prawo lub względy praktyczne wymagają, aby niektóre Dokumenty Wykonawcy były poddane weryfikacji przez osoby uprawnione lub uzgodnione przez odpowiednie władze, to przeprowadzenie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt przed przedłożeniem tej dokumentacji do zatwierdzenia przez Inżyniera. Dokonanie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień nie przesądza o zatwierdzeniu przez Inżyniera, który odmówi zatwierdzenia w każdym przypadku, kiedy stwierdzi, że Dokument Wykonawcy nie spełnia wymagań Umowy.
W szczególności Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania sieci kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków oraz uzyska pozwolenia na użytkowanie.
Zatwierdzenie jakiegokolwiek dokumentu przez Inspektora nadzoru inwestorskiego nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej z Umowy.
b) Roboty budowlane
Należy wykonać prace niezbędne do wykonania sieci kanalizacji sanitarnej i budowy oczyszczalni. Przewiduje się, że zostaną wykonane co najmniej następujące prace:
 Prace przygotowawcze i rozbiórkowe:
• Usunięcie roślinności;
• Rozbiórka istniejących nawierzchni dróg i chodników wraz z warstwami konstrukcyjnymi (ok. 14020 m2);
• Odtworzenie rozebranych nawierzchni dróg i chodników wraz z warstwami konstrukcyjnymi (ok. 14020 m2).
 Roboty budowlano-montażowe:
• Budowa sieci kanalizacji ciśnieniowej z rur PE o śr. 90 mm (długość 2105 m);
• Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC o śr. 200 mm ( długość 6464,0 m);
• Budowa strefowej pompowni ścieków – 8 szt.;
• Budowa oczyszczalni ścieków komunalnych – 2000 RLM.
 Wszystkie inne niezbędne elementy.
c) Przejęcie robót od Wykonawcy.
Roboty będą przejęte przez Zamawiającego, kiedy zostaną ukończone zgodnie z Umową. Warunkiem przyjęcia robót jest dokonanie przez Zamawiającego odbioru końcowego robót polegającego na ocenie rzeczywistego wykonania Robót w odniesieniu do ich ilości, wartości oraz osiągniecia wymaganego celu i założonych efektów.
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno – Użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 13 297 524,00 zł. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie może tej kwoty zwiększyć.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16851000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21700000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.