Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00325245/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
- 2023/BZP 00344750/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie ekspertyz dendr. na podst. przepr. badań instr., inspekcji z poziomu gruntu lub inspekcji z poziomu korony drzew wraz z wprowadzeniem danych do aplikacji GREENSPACES (w podziale na części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.zadernowska@zuk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie ekspertyz dendr. na podst. przepr. badań instr., inspekcji z poziomu gruntu lub inspekcji z poziomu korony drzew wraz z wprowadzeniem danych do aplikacji GREENSPACES (w podziale na części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21707879-2b79-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488668
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325245
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: C/25/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 480600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyz dendrologicznych na podstawie przeprowadzonych badań instrumentalnych, inspekcji z poziomu gruntu lub inspekcji z poziomu korony drzew wraz z wprowadzeniem danych do aplikacji GREENSPACES, dla 137 drzew zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Szczecin,.Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90713000-8 Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska
2. Zakres przedmiotu umowy został szczegółowo opisany w załączniku nr 5, nr 6, nr 7, nr 8 /I i 9/I do SWZ i obejmuje m. in.:
1) część I:
a) wykonanie ekspertyz dendrologicznych z inspekcją oraz badaniem instrumentalnym drzew wyszczególnionych w załączniku nr 8/I do SWZ (zgodnie z załącznikiem
nr 5 do SWZ), obejmujących swym zakresem:
przeprowadzenie badań tomografem akustycznym 137 drzew,
przeprowadzenie inspekcji z poziomu korony drzew wraz z kontrolą wiązań
i wzmocnień 43 drzew,
specjalistyczną konsultację przyrodniczą (mikrobiologiczną i entomologiczną)
39 drzew,
inwentaryzację drzew z naniesieniem na mapy w systemie GREENSPACES
73 drzew,
b) ocenę i określenie zaleceń:
sformułowanie jednoznacznej oceny dotyczącej tego, czy każde z drzew stwarza zagrożenie dla otoczenia,
określenie niezbędnych i indywidualnych dla każdego z drzew zaleceń opisujących wykonanie specjalistycznych zabiegów mających na celu poprawę ich warunków siedliskowych, kondycji, statyki oraz bezpieczeństwa w ich otoczeniu lub zalecenia wycinki drzewa w przypadku braku innych metod zminimalizowania ryzyka w otoczeniu drzewa,
określenie niezbędnych i indywidualnych dla każdego z drzew zaleceń opisujących wykonanie kolejnych specjalistycznych badań, jeśli analiza zgromadzonych danych wskazuje na taką potrzebę,
c) wprowadzenie danych do aplikacji GREENSPACES, zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku nr 6 i nr 7 do SWZ, tj.:
wypełnienie zakładki „Ocena drzewa” dla każdego drzewa,
dla etapu I – Wykonawca ma obowiązek wykonania inwentaryzacji drzew wyszczególnionych w załączniku 8/I do SWZ i wprowadzenia ich danych do aplikacji GREENSPACES,
załączenie treści ekspertyzy wraz z wynikiem i opisem badania do zakładki „Dokumenty” w karcie drzewa (w formacie pliku pdf) oraz dodatkowo części opisowej w postaci pliku edytowalnego,
3. Wymagania dotyczące zawartości ekspertyzy dendrologicznej:
1) karta inspekcji drzewa,
2) wyniki badania z programu dedykowanego do wykonywania obliczeń badań dla danego drzewa (dla badań, które zostały wykonywane dla danego drzewa),
3) wnioski z inspekcji oraz badań diagnostycznych (opis wniosków z przeprowadzonej inspekcji oraz zleconych badań drzewa, które będą w sposób jednoznaczny określać jego obecną kondycję),
4) zalecane zabiegi (opisy i rysunki wszystkich zalecanych zabiegów i rozwiązań powinny być wykonane w taki sposób, by na ich podstawie możliwe było sporządzenie umowy dotyczącej właściwej realizacji i odbioru prac opisanych w ekspertyzach i ocenach dendrologicznych),
5) dokumentacja fotograficzna,
6) mapa z zaznaczoną lokalizacją i numerem drzewa z aplikacji GREENSPACES.
4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu ekspertyzy dendrologiczne odrębnie dla każdej części zamówienia w wersji papierowej (komplet dokumentów, o których mowa w ust. 3 dla każdego z drzew objętych ekspertyzą) oraz w wersji elektronicznej w 2 egz. na płycie CD (katalogi nazwane numerem drzewa zawierające komplet dokumentów, o których mowa
w ust. 3 dla każdego z drzew objętych ekspertyzą, w formacie pdf. oraz w formie plików edytowalnych).
5. W dniu zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy hasło i login umożliwiający dostęp do aplikacji GREENSPACES.
6. Inspekcje z poziomu korony drzewa Wykonawca może wykonać dowolną techniką dostępową, odpowiednią do celu i lokalizacji drzewa (np. drabina, podnośnik, technika linowa).
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania kolejności wykonania ekspertyz dendrologicznych oraz do wskazania w zamian drzewa wpisanego w wykazie – innego egzemplarza, o podobnych parametrach i zakresie badań.
8. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą
od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki ogrodniczej, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.
9. Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu
zamówienia, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych
gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności
i paliwach alternatywnych.
10. Rękojmia i gwarancja:
1) Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na wykonane ekspertyzy na okres 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego tych prac,
2) W ramach gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad na swój koszt, w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia ich na piśmie. W razie nie usunięcia wad w tym terminie, wady zostaną usunięte przez Zamawiającego we własnym zakresie lub przy pomocy osób trzecich, na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez potrzeby jakichkolwiek dodatkowych wezwań,
3) Okres gwarancji i rękojmi ulega przedłużeniu o czas liczony od dnia stwierdzenia wady do dnia jej usunięcia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska
4.5.5.) Wartość części: 117600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyz dendrologicznych na podstawie przeprowadzonych badań instrumentalnych, inspekcji z poziomu gruntu lub inspekcji z poziomu korony drzew wraz z wprowadzeniem danych do aplikacji GREENSPACES, dla 74 drzew zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Szczecin.Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90713000-8 Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska
2. Zakres przedmiotu umowy został szczegółowo opisany w załączniku nr 5, nr 6, nr 7, nr 8/II do SWZ i obejmuje m. in.:
a) wykonanie ekspertyz dendrologicznych z inspekcją oraz badaniem instrumentalnym drzew wyszczególnionych w załączniku nr 8/II do SWZ (zgodnie z załącznikiem
nr 5 do SWZ), obejmujących swym zakresem:
przeprowadzenie prób obciążeniowych statycznych 69 drzew,
przeprowadzenie prób obciążeniowych dynamicznych 2 drzew,
przeprowadzenie badań tomografem akustycznym 1 drzewa,
przeprowadzenie badań tomografem elektrycznym 1 drzewa,
przeprowadzenie inspekcji z poziomu korony drzewa wraz z kontrolą wiązań
i wzmocnień 2 drzew,
specjalistyczną konsultację przyrodniczą (entomologiczną) 3 drzew,
b) ocena i określenie zaleceń:
sformułowanie jednoznacznej oceny dotyczącej tego, czy każde z drzew stwarza zagrożenie dla otoczenia,
określenie niezbędnych i indywidualnych dla każdego z drzew zaleceń opisujących wykonanie specjalistycznych zabiegów mających na celu poprawę ich warunków siedliskowych, kondycji, statyki oraz bezpieczeństwa w ich otoczeniu lub zalecenia wycinki drzewa w przypadku braku innych metod zminimalizowania ryzyka w otoczeniu drzewa,
określenie niezbędnych i indywidualnych dla każdego z drzew zaleceń opisujących wykonanie kolejnych specjalistycznych badań, jeśli analiza zgromadzonych danych wskazuje na taką potrzebę,
c) wprowadzenie danych do aplikacji GREENSPACES, zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku nr 6 do SWZ, tj.:
wypełnienie zakładki „Ocena drzewa” dla każdego drzewa,
załączenie treści ekspertyzy wraz z wynikiem i opisem badania do zakładki „Dokumenty” w karcie drzewa (w formacie pliku pdf) oraz dodatkowo części opisowej w postaci pliku edytowalnego,
3. Wymagania dotyczące zawartości ekspertyzy dendrologicznej:
1) karta inspekcji drzewa,
2) wyniki badania z programu dedykowanego do wykonywania obliczeń badań dla danego drzewa (dla badań, które zostały wykonywane dla danego drzewa),
3) wnioski z inspekcji oraz badań diagnostycznych (opis wniosków z przeprowadzonej inspekcji oraz zleconych badań drzewa, które będą w sposób jednoznaczny określać jego obecną kondycję),
4) zalecane zabiegi (opisy i rysunki wszystkich zalecanych zabiegów i rozwiązań powinny być wykonane w taki sposób, by na ich podstawie możliwe było sporządzenie umowy dotyczącej właściwej realizacji i odbioru prac opisanych w ekspertyzach i ocenach dendrologicznych),
5) dokumentacja fotograficzna,
6) mapa z zaznaczoną lokalizacją i numerem drzewa z aplikacji GREENSPACES.
4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu ekspertyzy dendrologiczne odrębnie dla każdej części zamówienia w wersji papierowej (komplet dokumentów, o których mowa w ust. 3 dla każdego z drzew objętych ekspertyzą) oraz w wersji elektronicznej w 2 egz. na płycie CD (katalogi nazwane numerem drzewa zawierające komplet dokumentów, o których mowa
w ust. 3 dla każdego z drzew objętych ekspertyzą, w formacie pdf. oraz w formie plików edytowalnych).
5. W dniu zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy hasło i login umożliwiający dostęp do aplikacji GREENSPACES.
6. Inspekcje z poziomu korony drzewa Wykonawca może wykonać dowolną techniką dostępową, odpowiednią do celu i lokalizacji drzewa (np. drabina, podnośnik, technika linowa).
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania kolejności wykonania ekspertyz dendrologicznych oraz do wskazania w zamian drzewa wpisanego w wykazie – innego egzemplarza, o podobnych parametrach i zakresie badań.
8. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą
od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki ogrodniczej, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.
9. Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu
zamówienia, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych
gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności
i paliwach alternatywnych.
10. Rękojmia i gwarancja:
1) Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na wykonane ekspertyzy na okres 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego tych prac,
2) W ramach gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad na swój koszt, w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia ich na piśmie. W razie nie usunięcia wad w tym terminie, wady zostaną usunięte przez Zamawiającego we własnym zakresie lub przy pomocy osób trzecich, na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez potrzeby jakichkolwiek dodatkowych wezwań,
3) Okres gwarancji i rękojmi ulega przedłużeniu o czas liczony od dnia stwierdzenia wady do dnia jej usunięcia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska
4.5.5.) Wartość części: 259000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyz dendrologicznych na podstawie przeprowadzonych badań instrumentalnych, inspekcji z poziomu gruntu lub inspekcji z poziomu korony drzew wraz z wprowadzeniem danych do aplikacji GREENSPACES, dla 104 drzew zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Szczecin,Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90713000-8 Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska
2. Zakres przedmiotu umowy został szczegółowo opisany w załączniku nr 5, nr 6, nr 7 i nr 8/III do SWZ i obejmuje m. in.:
a) wykonanie ekspertyz dendrologicznych z inspekcją oraz badaniem instrumentalnym drzew wyszczególnionych w załączniku nr 8/III (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ) do SWZ, obejmujących swym zakresem:
przeprowadzenie inspekcji z poziomu korony drzewa wraz z kontrolą wiązań
i wzmocnień 104 drzew,
b) ocena i określenie zaleceń:
sformułowanie jednoznacznej oceny dotyczącej tego, czy każde z drzew stwarza zagrożenie dla otoczenia,
określenie niezbędnych i indywidualnych dla każdego z drzew zaleceń opisujących wykonanie specjalistycznych zabiegów mających na celu poprawę ich warunków siedliskowych, kondycji, statyki oraz bezpieczeństwa w ich otoczeniu lub zalecenia wycinki drzewa w przypadku braku innych metod zminimalizowania ryzyka w otoczeniu drzewa,
określenie niezbędnych i indywidualnych dla każdego z drzew zaleceń opisujących wykonanie kolejnych specjalistycznych badań, jeśli analiza zgromadzonych danych wskazuje na taką potrzebę,
c) wprowadzenie danych do aplikacji GREENSPACES, zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku nr 6 do SWZ, tj.:
wypełnienie zakładki „Ocena drzewa” dla każdego drzewa,
załączenie treści ekspertyzy wraz z wynikiem i opisem badania do zakładki „Dokumenty” w karcie drzewa (w formacie pliku pdf) oraz dodatkowo części opisowej w postaci pliku edytowalnego.
3. Wymagania dotyczące zawartości ekspertyzy dendrologicznej:
1) karta inspekcji drzewa,
2) wyniki badania z programu dedykowanego do wykonywania obliczeń badań dla danego drzewa (dla badań, które zostały wykonywane dla danego drzewa),
3) wnioski z inspekcji oraz badań diagnostycznych (opis wniosków z przeprowadzonej inspekcji oraz zleconych badań drzewa, które będą w sposób jednoznaczny określać jego obecną kondycję),
4) zalecane zabiegi (opisy i rysunki wszystkich zalecanych zabiegów i rozwiązań powinny być wykonane w taki sposób, by na ich podstawie możliwe było sporządzenie umowy dotyczącej właściwej realizacji i odbioru prac opisanych w ekspertyzach i ocenach dendrologicznych),
5) dokumentacja fotograficzna,
6) mapa z zaznaczoną lokalizacją i numerem drzewa z aplikacji GREENSPACES.
4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu ekspertyzy dendrologiczne odrębnie dla każdej części zamówienia w wersji papierowej (komplet dokumentów, o których mowa w ust. 3 dla każdego z drzew objętych ekspertyzą) oraz w wersji elektronicznej w 2 egz. na płycie CD (katalogi nazwane numerem drzewa zawierające komplet dokumentów, o których mowa w ust. 3 dla każdego z drzew objętych ekspertyzą, w formacie pdf. oraz w formie plików edytowalnych).
5. W dniu zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy hasło i login umożliwiający dostęp do aplikacji GREENSPACES.
6. Inspekcje z poziomu korony drzewa Wykonawca może wykonać dowolną techniką dostępową, odpowiednią do celu i lokalizacji drzewa (np. drabina, podnośnik, technika linowa).
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania kolejności wykonania ekspertyz dendrologicznych oraz do wskazania w zamian drzewa wpisanego w wykazie – innego egzemplarza, o podobnych parametrach i zakresie badań.
8. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki ogrodniczej, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.
9. Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
10. Rękojmia i gwarancja:
1) Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na wykonane ekspertyzy na okres 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego tych prac,
2) W ramach gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad na swój koszt, w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia ich na piśmie. W razie nie usunięcia wad w tym terminie, wady zostaną usunięte przez Zamawiającego we własnym zakresie lub przy pomocy osób trzecich, na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez potrzeby jakichkolwiek dodatkowych wezwań,
3) Okres gwarancji i rękojmi ulega przedłużeniu o czas liczony od dnia stwierdzenia wady do dnia jej usunięcia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska
4.5.5.) Wartość części: 104000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158214,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Drzewa Miejskie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7722432215
7.3.3) Ulica: Sanicka 19
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98043,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Drzewa Miejskie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7722432215
7.3.3) Ulica: Sanicka 19
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71605,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Drzewa Miejskie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7722432215
7.3.3) Ulica: Sanicka 19
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawy wyrobów medycznych do Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Sukcesywne dostawy nabiału dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza w Szczecinie
- Roboty budowlane w zakresie bieżącej konserwacji w pomieszczeniach biurowych oraz na zewnątrz budynku Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie - w podziale na części
- Przewóz zwłok lub szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur z obszaru właściwości Prokuratury Okręgowej w Szczecinie
- Wykonanie robót remontowych i izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnicznych w budynkach użytkowych przy ul. Jagiellońskiej 33 i ul. Ściegiennego 42 w Szczecinie, w podziale na dwie części
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.