eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Teresin › Zakup paliw płynnych na potrzeby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Teresinie w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw płynnych na potrzeby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Teresinie w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Teresinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750439548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. XX-Lecia 13

1.5.2.) Miejscowość: Teresin

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-515

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 46 861 37 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzgk@gzgkteresin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.teresin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

miniportal.uzp.gov.p

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliw płynnych na potrzeby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Teresinie w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fad31bd-6993-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011814/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup paliw płynnych na potrzeby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Teresinie w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449730/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZGK.251.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 270000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw płynnych tj. oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 – oktanowej do pojazdów, samochodów służbowych oraz innych urządzeń zasilanych paliwami płynnymi, należących do Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Teresinie.
2. Tankowanie będzie odbywać się według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
3. Szacunkowa wielkość zamówienia wynosi: oleju napędowego ON: 30.000,00 litrów oraz benzyny bezołowiowej 95 – oktanowej: 5.000,00 litrów.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale 3 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniu. Została złożona tylko 1 oferta - nie była podpisana, czyli złożono ją niezgodnie z art.63 ust.2 PZP.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253050 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253050 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Złożono 1 ofertę, którą odrzucono, wskutek czego zaszła okoliczność unieważnienia postępowania. Planowane jest ponowienie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.