Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00421066/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
- 2023/BZP 00443087/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-13
- 2023/BZP 00449240/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Korfantów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 4
1.5.2.) Miejscowość: Korfantów
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-317
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4343 820
1.5.8.) Numer faksu: 77 4343 817
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@korfantow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korfantow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8fee5ce-5ded-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8fee5ce-5ded-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027455/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421066
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKI.IV.271.15.2023.ISz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3575131,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów” – Część I. „Budowa punktu odbioru ścieków dowożonych na oczyszczalni ścieków w Korfantowie”
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadania pn. „Budowa punktu odbioru ścieków dowożonych na oczyszczalni ścieków w Korfantowie” w zakresie obejmującym m.in.:
Roboty przygotowawcze i ziemne;
Budowę zbiornika o poj. 90,3 m3, o konstrukcji żelbetowej, posadowionego na płycie fundamentowej wraz z wyposażeniem i orurowaniem;
Wykonanie instalacji dopływu oraz odpływu ścieków - Ø160 PVC ok. 30,00m;
Zabudowę 4 studzienek inspekcyjnych PP 425;
Zabudowa dmuchawy łopatkowej wraz z osprzętem wg specyfikacji projektowej;
Zabudowa układu dystrybucji powietrza;
Doposażenie zbiorników układu nadmiernego;
Wykonanie instalacji elektrycznych
Wytyczenie w terenie, obsługę geodezyjną i pomiar geodezyjny powykonawczy.
Prace należy realizować pod ścisłym nadzorem i na warunkach Administratora sieci tj. Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 8 wg uzgodnionego harmonogramu.
Miejsce realizacji:
Miejscowość: Korfantów
dz. nr 841, 843.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
4.5.5.) Wartość części: 342701,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów” – Część II. „Modernizacja przepompowni ścieków przy ul. Wyzwolenia w Korfantowie”.
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadania pn. „Modernizacja przepompowni ścieków przy ul. Wyzwolenia w Korfantowie” w zakresie obejmującym m.in.:
Wymianę istniejącego zestawu pompowego wraz z osprzętem instalacyjno-montażowym;
Wymiana instalacji tłocznej wraz z armaturą;
Wymianę wyposażenia istniejącego zbiornika przepompowni;
Wymiana urządzenia do wstępnego oczyszczania ścieków z zanieczyszczeń stałych;
Instalacja nowych szaf zasilająco - sterujących z wyposażeniem;
Wykonanie instalacji tymczasowego przetłaczania ścieków na czas modernizacji przepompowni;
Zabudowa wentylacji pomieszczeń;
Wymiana armatury czerpalnej instalacji wodociągowej w części techniczno-socjalnej;
Wymiana miski ustępowej oraz umywalki;
Wymiana zasilania rozdzielni z której zasilane będą urządzenia technologiczne,
Demontaż rozdzielni okapturzonej w pomieszczeniu sterowni,
Modernizacja instalacji elektrycznej (punkt oświetleniowe, zasilanie wentylatorów, wymiana istniejących obwodów elektrycznych);
Wymiana opraw oświetleniowych, włączników i gniazdek;
Zabudowa dwóch lamp zewnętrznych z czujkami ruchu;
Wykonanie dodatkowych gniazd wtykowych;
Docieplenie elewacji budynku od strony wschodniej i południowej;
Wykonanie nowego orynnowania i obróbek blacharski w części obiektu.
Malowanie ścian wewnętrznych wraz z przygotowaniem powierzchni ścian.
Oczyszczenie i pomalowanie istniejącego ogrodzenia.
Prace należy realizować pod ścisłym nadzorem i na warunkach Administratora sieci tj. Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 8 wg uzgodnionego harmonogramu.
Adres realizacji:
Miejscowość: Korfantów
dz. nr 483/8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 980188,61 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów” – Część III. „Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Łąkowej w Korfantowie”;
„Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w kierunku działki nr 185/3 w Korfantowie”.
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadań pn.:
1) „Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Łąkowej w Korfantowie” w zakresie obejmującym m.in.:
roboty przygotowawcze oraz roboty ziemne;
wykonanie rurociągu DN200 (PCV-U Ø200 SN8) – długość ok. 88,50 m
wykonanie rurociągu DN160 (PCV-U Ø160 SN8) – długość ok. 23,00 m
wykonanie rurociągu tłocznego Ø75 PE 100 – długość ok. 108,00 m
zabudowę studni PP Ø600 – 2 szt.
zabudowę studni betonowych Ø1000 – 1 szt.
zabudowa studni rozprężnych Ø1000 – 1 szt.
budowę przepompowni ścieków wraz zagospodarowaniem terenu oraz zasilaniem.
wykonanie drogi oraz zjazdów z kostki betonowej wraz z podbudową – pow. ok. 326 m2.
roboty odtworzeniowe (teren).
wytyczenie w terenie, obsługę geodezyjną i pomiar geodezyjny powykonawczy.
2) „Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w kierunku działki nr 185/3 w Korfantowie” w zakresie obejmującym m.in.:
roboty przygotowawcze oraz roboty ziemne;
wykonanie rurociągu DN200 (PCV-U Ø200 SN8) – długość ok. 103,00 m
wykonanie rurociągu tłocznego Ø75 PE 100 – długość ok. 7,00 m
zabudowę studni rozprężnej PP Ø1000 – 1 szt.
zabudowę studni betonowych Ø1000 – 3 szt.
budowę przepompowni ścieków wraz zagospodarowaniem terenu oraz zasilaniem.
roboty odtworzeniowe (teren, nawierzchnie).
wytyczenie w terenie, obsługę geodezyjną i pomiar geodezyjny powykonawczy.
Uwaga: z niniejszego zadania wyłączono zakres związany z budową sieci wodociągowej wraz z przyłączami z uwagi na jego wcześniejsze zrealizowanie.
Włączenie do istniejącej użytkowanej sieci kanalizacyjnej należy realizować pod ścisłym nadzorem i na warunkach Administratora sieci tj. Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 8 wg uzgodnionego harmonogramu.
Miejsce realizacji:
Miejscowość: Korfantów, ul. Łąkowa
dz. nr 106, 107
Miejscowość: Korfantów, ul. Nowa
dz. nr 188 i 185/2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
4.5.5.) Wartość części: 552236,77 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów” – Część IV. „Budowa zbiornika wody wraz z podłączeniem do sieci na przepompowni wody w Przydrożu Małym”.
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadania pn.: „Budowa zbiornika wody wraz z podłączeniem do sieci na przepompowni wody w Przydrożu Małym” w zakresie obejmującym m.in.:
Roboty przygotowawcze i ziemne;
Budowę zbiornika o poj. 200 m3, o konstrukcji stalowej, posadowionego na żelbetowej płycie fundamentowej wraz z wyposażeniem i orurowaniem;
Zabudowę zestawu hydroforowego wraz z osprzętem wg specyfikacji projektowej;
Zabudowę kolektora ssawnego wraz z osprzętem wg specyfikacji projektowej;
Zabudowę kontenera o konstrukcji szkieletowej wraz z wyposażeniem;
Wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej i sterującej;
Wykonanie instalacji odgromowej zbiornika i kontenera;
Budowę dojścia z nawierzchni z kostki brukowej – ok. 9 m2;
Sieć wodociągową z rur o średnicy Ø160x9,5 PEHD klasy PE100 SDR17 PN 10 – ok. 297,00m;
Zabudowę hydrantu naziemnego;
Włączenie do istniejącej sieci wodociągowej;
Roboty odtworzeniowe (teren, nawierzchnie);
Wytyczenie w terenie, obsługę geodezyjną i pomiar geodezyjny powykonawczy.
Prace należy realizować pod ścisłym nadzorem i na warunkach Administratora sieci tj. Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 8 wg uzgodnionego harmonogramu.
Miejsce realizacji:
Miejscowość: Przydroże Małe
dz. nr 376, 348, 344
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
4.5.5.) Wartość części: 643620,38 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów” – Część V. „Modernizacja przepompowni wody w Węży”
„Modernizacja przepompowni wody w Ścinawie Małej”
„Zabudowa reduktora ciśnienia na sieci wodociągowej przy ul. Parkowej w Ścinawie Nyskiej”
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadań pn.:
1) „Modernizacja przepompowni wody w Węży” w zakresie obejmującym m.in.:
wymiana zestawów hydroforowych wraz z osprzętem wg specyfikacji projektowej;
wykonanie zasilania dla zestawów hydroforowych;
montaż grzejnika konwektorowego elektrycznego – 1 szt.;
montaż osuszacza powietrza z kanałem wentylacyjnym-1 szt;
wymiana umywalki - 1szt.;
wymiana opraw oświetleniowych – 2 szt.;
wymiana gniazdek oraz włączników;
malowanie pomieszczeń z przygotowaniem powierzchni – ok. 74 m2;
wymiana stolarki okiennej – 1 szt.
wymiana drzwi – 1 szt.
2) „Modernizacja przepompowni wody w Ścinawie Małej” w zakresie obejmującym m.in.:
wymiana zestawu hydroforowe wraz z osprzętem wg specyfikacji projektowej;
wykonanie zasilania dla zestawu hydroforowego;
montaż grzejnika konwektorowego elektrycznego – 1 szt.;
montaż osuszacza powietrza z kanałem wentylacyjnym-1 szt;
wymiana umywalki - 1szt.;
wymiana opraw oświetleniowych – 2 szt.;
wymiana gniazdek oraz włączników;
malowanie pomieszczeń z przygotowaniem powierzchni – ok. 172,00 m2;
wymiana stolarki okiennej – 2 szt.
wymiana drzwi – 1 szt.
3) „Zabudowa reduktora ciśnienia na sieci wodociągowej przy ul. Parkowej w Ścinawie Nyskiej” w zakresie obejmującym m.in.:
roboty przygotowawcze oraz roboty ziemne;
zabudowę studni betonowej Ø1200 – 1 szt;
zabudowę reduktora ciśnienia wraz z osprzętem wg specyfikacji projektowej;
wykonanie obejścia („bypassu”) - Ø160 PE100 – ok. 7,00 m;
zabudowa zasuw dn 150;
roboty odtworzeniowe (teren);
wytyczenie w terenie, obsługę geodezyjną i pomiar geodezyjny powykonawczy.
Prace należy realizować pod ścisłym nadzorem i na warunkach Administratora sieci tj. Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 8 wg uzgodnionego harmonogramu.
Miejsce realizacji:
Miejscowość: Węża
dz. nr 34/4
Miejscowość: Ścinawa Mała
dz. nr 162
Miejscowość: Ścinawa Nyska
dz. nr 189/1
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 491451,98 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów” – Część VI „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Węża”
„Budowa odcinka sieci wodociągowej w kierunku działki nr 140/2 w Węży”
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadań pn.::
1) „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Węża” w zakresie obejmującym m.in.:
wykonanie sieci z rur Ø 160 PE 100 SDR 17 metodą wykopu otwartego oraz z przejściami pod drogą metodą bez wykopową (przewiert sterowany),
włączenie do istniejącej sieci wodociągowej,
DN80 – 1 szt.,
przejście pod drogą metodą horyzontalnego przewiertu sterowanego – dł. ok. 20,00 m,
roboty odtworzeniowe po wykonaniu prac,
wytyczenie w terenie, obsługę geodezyjną i pomiar geodezyjny powykonawczy.
2) „Budowa odcinka sieci wodociągowej w kierunku działki nr 140/2 w Węży” w zakresie obejmującym m.in.:
wykonanie sieci z rur Ø 110 PE 100 SDR 17 metodą wykopu otwartego – o dł. ok. 170,00 m,
włączenie do istniejącej sieci wodociągowej,
hydranty nadziemne DN80 – 1 szt.,
roboty odtworzeniowe po wykonaniu prac,
wytyczenie w terenie, obsługę geodezyjną i pomiar geodezyjny powykonawczy.
Włączenie do istniejącej użytkowanej sieci wodociągowej należy realizować pod ścisłym nadzorem i na warunkach Administratora sieci tj. Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 8 wg uzgodnionego harmonogramu.
Miejsce realizacji:
Miejscowość: Węża
dz. nr 474, 482, 437, 479, 480, 469, 439, 438, 468, 467, 424, 140/1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
4.5.5.) Wartość części: 564932,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację niniejszego zamówienia Zamawiający zabezpieczył środki pochodzące z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w postaci wstępnej promesy. Zgodnie z zasadami Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych niniejsze zamówienie musiało zostać udzielone w całości (tzn. we wszystkich częściach), brak wyboru Wykonawcy na co najmniej jedną z części skutkowałby utratą promesy, co równoznaczne byłoby z utratą całego dofinasowania.
W niniejszym postępowaniu nie wpłynęły oferty na 3 części zamówienia, a oferty na 2 części przewyższają znacznie kwoty jakimi Zamawiający dysponował na ich realizację. Stąd też, podjęto decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania w całości na podstawie art. 310 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Informacja o możliwości unieważnienia postępowania w sytuacji ewentualnej możliwości utraty dofinasowania (nieotrzymania środków) w związku z nie wyłonieniem Wykonawcy na co najmniej jedną z części została przewidziana zarówno w SWZ jak i ogłoszeniu o zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację niniejszego zamówienia Zamawiający zabezpieczył środki pochodzące z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w postaci wstępnej promesy. Zgodnie z zasadami Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych niniejsze zamówienie musiało zostać udzielone w całości (tzn. we wszystkich częściach), brak wyboru Wykonawcy na co najmniej jedną z części skutkowałby utratą promesy, co równoznaczne byłoby z utratą całego dofinasowania.
W niniejszym postępowaniu nie wpłynęły oferty na 3 części zamówienia, a oferty na 2 części przewyższają znacznie kwoty jakimi Zamawiający dysponował na ich realizację. Stąd też, podjęto decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania w całości na podstawie art. 310 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Informacja o możliwości unieważnienia postępowania w sytuacji ewentualnej możliwości utraty dofinasowania (nieotrzymania środków) w związku z nie wyłonieniem Wykonawcy na co najmniej jedną z części została przewidziana zarówno w SWZ jak i ogłoszeniu o zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację niniejszego zamówienia Zamawiający zabezpieczył środki pochodzące z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w postaci wstępnej promesy. Zgodnie z zasadami Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych niniejsze zamówienie musiało zostać udzielone w całości (tzn. we wszystkich częściach), brak wyboru Wykonawcy na co najmniej jedną z części skutkowałby utratą promesy, co równoznaczne byłoby z utratą całego dofinasowania.
W niniejszym postępowaniu nie wpłynęły oferty na 3 części zamówienia, a oferty na 2 części przewyższają znacznie kwoty jakimi Zamawiający dysponował na ich realizację. Stąd też, podjęto decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania w całości na podstawie art. 310 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Informacja o możliwości unieważnienia postępowania w sytuacji ewentualnej możliwości utraty dofinasowania (nieotrzymania środków) w związku z nie wyłonieniem Wykonawcy na co najmniej jedną z części została przewidziana zarówno w SWZ jak i ogłoszeniu o zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację niniejszego zamówienia Zamawiający zabezpieczył środki pochodzące z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w postaci wstępnej promesy. Zgodnie z zasadami Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych niniejsze zamówienie musiało zostać udzielone w całości (tzn. we wszystkich częściach), brak wyboru Wykonawcy na co najmniej jedną z części skutkowałby utratą promesy, co równoznaczne byłoby z utratą całego dofinasowania.
W niniejszym postępowaniu nie wpłynęły oferty na 3 części zamówienia, a oferty na 2 części przewyższają znacznie kwoty jakimi Zamawiający dysponował na ich realizację. Stąd też, podjęto decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania w całości na podstawie art. 310 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Informacja o możliwości unieważnienia postępowania w sytuacji ewentualnej możliwości utraty dofinasowania (nieotrzymania środków) w związku z nie wyłonieniem Wykonawcy na co najmniej jedną z części została przewidziana zarówno w SWZ jak i ogłoszeniu o zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1127905,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2311690,35 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację niniejszego zamówienia Zamawiający zabezpieczył środki pochodzące z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w postaci wstępnej promesy. Zgodnie z zasadami Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych niniejsze zamówienie musiało zostać udzielone w całości (tzn. we wszystkich częściach), brak wyboru Wykonawcy na co najmniej jedną z części skutkowałby utratą promesy, co równoznaczne byłoby z utratą całego dofinasowania.
W niniejszym postępowaniu nie wpłynęły oferty na 3 części zamówienia, a oferty na 2 części przewyższają znacznie kwoty jakimi Zamawiający dysponował na ich realizację. Stąd też, podjęto decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania w całości na podstawie art. 310 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Informacja o możliwości unieważnienia postępowania w sytuacji ewentualnej możliwości utraty dofinasowania (nieotrzymania środków) w związku z nie wyłonieniem Wykonawcy na co najmniej jedną z części została przewidziana zarówno w SWZ jak i ogłoszeniu o zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 858942,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 858942,96 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację niniejszego zamówienia Zamawiający zabezpieczył środki pochodzące z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w postaci wstępnej promesy. Zgodnie z zasadami Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych niniejsze zamówienie musiało zostać udzielone w całości (tzn. we wszystkich częściach), brak wyboru Wykonawcy na co najmniej jedną z części skutkowałby utratą promesy, co równoznaczne byłoby z utratą całego dofinasowania.
W niniejszym postępowaniu nie wpłynęły oferty na 3 części zamówienia, a oferty na 2 części przewyższają znacznie kwoty jakimi Zamawiający dysponował na ich realizację. Stąd też, podjęto decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania w całości na podstawie art. 310 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Informacja o możliwości unieważnienia postępowania w sytuacji ewentualnej możliwości utraty dofinasowania (nieotrzymania środków) w związku z nie wyłonieniem Wykonawcy na co najmniej jedną z części została przewidziana zarówno w SWZ jak i ogłoszeniu o zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 554516,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1242435,05 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na działce nr ewid. 1025/5 położonej w Brzyskach
- Budowa sieci wodociągowej w ulicy Pokrzywno w Poznaniu
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 573 od km 33+170 do km 37+700 odc. Szczawin Borowy - Suserz - nr postępowania 094/24
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.