eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korfantów › Modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów



Ogłoszenie z dnia 2023-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Korfantów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Korfantów

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-317

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4343 820

1.5.8.) Numer faksu: 77 4343 817

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@korfantow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korfantow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8fee5ce-5ded-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8fee5ce-5ded-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027455/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421066

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IKI.IV.271.15.2023.ISz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3575131,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów” – Część I.
 „Budowa punktu odbioru ścieków dowożonych na oczyszczalni ścieków w Korfantowie”
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadania pn. „Budowa punktu odbioru ścieków dowożonych na oczyszczalni ścieków w Korfantowie” w zakresie obejmującym m.in.:
 Roboty przygotowawcze i ziemne;
 Budowę zbiornika o poj. 90,3 m3, o konstrukcji żelbetowej, posadowionego na płycie fundamentowej wraz z wyposażeniem i orurowaniem;
 Wykonanie instalacji dopływu oraz odpływu ścieków - Ø160 PVC ok. 30,00m;
 Zabudowę 4 studzienek inspekcyjnych PP 425;
 Zabudowa dmuchawy łopatkowej wraz z osprzętem wg specyfikacji projektowej;
 Zabudowa układu dystrybucji powietrza;
 Doposażenie zbiorników układu nadmiernego;
 Wykonanie instalacji elektrycznych
 Wytyczenie w terenie, obsługę geodezyjną i pomiar geodezyjny powykonawczy.

Prace należy realizować pod ścisłym nadzorem i na warunkach Administratora sieci tj. Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 8 wg uzgodnionego harmonogramu.

Miejsce realizacji:
Miejscowość: Korfantów
dz. nr 841, 843.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

4.5.5.) Wartość części: 342701,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów” – Część II.
 „Modernizacja przepompowni ścieków przy ul. Wyzwolenia w Korfantowie”.
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadania pn. „Modernizacja przepompowni ścieków przy ul. Wyzwolenia w Korfantowie” w zakresie obejmującym m.in.:
 Wymianę istniejącego zestawu pompowego wraz z osprzętem instalacyjno-montażowym;
 Wymiana instalacji tłocznej wraz z armaturą;
 Wymianę wyposażenia istniejącego zbiornika przepompowni;
 Wymiana urządzenia do wstępnego oczyszczania ścieków z zanieczyszczeń stałych;
 Instalacja nowych szaf zasilająco - sterujących z wyposażeniem;
 Wykonanie instalacji tymczasowego przetłaczania ścieków na czas modernizacji przepompowni;
 Zabudowa wentylacji pomieszczeń;
 Wymiana armatury czerpalnej instalacji wodociągowej w części techniczno-socjalnej;
 Wymiana miski ustępowej oraz umywalki;
 Wymiana zasilania rozdzielni z której zasilane będą urządzenia technologiczne,
 Demontaż rozdzielni okapturzonej w pomieszczeniu sterowni,
 Modernizacja instalacji elektrycznej (punkt oświetleniowe, zasilanie wentylatorów, wymiana istniejących obwodów elektrycznych);
 Wymiana opraw oświetleniowych, włączników i gniazdek;
 Zabudowa dwóch lamp zewnętrznych z czujkami ruchu;
 Wykonanie dodatkowych gniazd wtykowych;
 Docieplenie elewacji budynku od strony wschodniej i południowej;
 Wykonanie nowego orynnowania i obróbek blacharski w części obiektu.
 Malowanie ścian wewnętrznych wraz z przygotowaniem powierzchni ścian.
 Oczyszczenie i pomalowanie istniejącego ogrodzenia.
Prace należy realizować pod ścisłym nadzorem i na warunkach Administratora sieci tj. Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 8 wg uzgodnionego harmonogramu.

Adres realizacji:
Miejscowość: Korfantów
dz. nr 483/8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 980188,61 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów” – Część III.
 „Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Łąkowej w Korfantowie”;
 „Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w kierunku działki nr 185/3 w Korfantowie”.
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadań pn.:
1) „Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Łąkowej w Korfantowie” w zakresie obejmującym m.in.:
 roboty przygotowawcze oraz roboty ziemne;
 wykonanie rurociągu DN200 (PCV-U Ø200 SN8) – długość ok. 88,50 m
 wykonanie rurociągu DN160 (PCV-U Ø160 SN8) – długość ok. 23,00 m
 wykonanie rurociągu tłocznego Ø75 PE 100 – długość ok. 108,00 m
 zabudowę studni PP Ø600 – 2 szt.
 zabudowę studni betonowych Ø1000 – 1 szt.
 zabudowa studni rozprężnych Ø1000 – 1 szt.
 budowę przepompowni ścieków wraz zagospodarowaniem terenu oraz zasilaniem.
 wykonanie drogi oraz zjazdów z kostki betonowej wraz z podbudową – pow. ok. 326 m2.
 roboty odtworzeniowe (teren).
 wytyczenie w terenie, obsługę geodezyjną i pomiar geodezyjny powykonawczy.

2) „Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w kierunku działki nr 185/3 w Korfantowie” w zakresie obejmującym m.in.:
 roboty przygotowawcze oraz roboty ziemne;
 wykonanie rurociągu DN200 (PCV-U Ø200 SN8) – długość ok. 103,00 m
 wykonanie rurociągu tłocznego Ø75 PE 100 – długość ok. 7,00 m
 zabudowę studni rozprężnej PP Ø1000 – 1 szt.
 zabudowę studni betonowych Ø1000 – 3 szt.
 budowę przepompowni ścieków wraz zagospodarowaniem terenu oraz zasilaniem.
 roboty odtworzeniowe (teren, nawierzchnie).
 wytyczenie w terenie, obsługę geodezyjną i pomiar geodezyjny powykonawczy.

Uwaga: z niniejszego zadania wyłączono zakres związany z budową sieci wodociągowej wraz z przyłączami z uwagi na jego wcześniejsze zrealizowanie.

Włączenie do istniejącej użytkowanej sieci kanalizacyjnej należy realizować pod ścisłym nadzorem i na warunkach Administratora sieci tj. Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 8 wg uzgodnionego harmonogramu.

Miejsce realizacji:
Miejscowość: Korfantów, ul. Łąkowa
dz. nr 106, 107
Miejscowość: Korfantów, ul. Nowa
dz. nr 188 i 185/2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

4.5.5.) Wartość części: 552236,77 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów” – Część IV.
 „Budowa zbiornika wody wraz z podłączeniem do sieci na przepompowni wody w Przydrożu Małym”.
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadania pn.: „Budowa zbiornika wody wraz z podłączeniem do sieci na przepompowni wody w Przydrożu Małym” w zakresie obejmującym m.in.:
 Roboty przygotowawcze i ziemne;
 Budowę zbiornika o poj. 200 m3, o konstrukcji stalowej, posadowionego na żelbetowej płycie fundamentowej wraz z wyposażeniem i orurowaniem;
 Zabudowę zestawu hydroforowego wraz z osprzętem wg specyfikacji projektowej;
 Zabudowę kolektora ssawnego wraz z osprzętem wg specyfikacji projektowej;
 Zabudowę kontenera o konstrukcji szkieletowej wraz z wyposażeniem;
 Wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej i sterującej;
 Wykonanie instalacji odgromowej zbiornika i kontenera;
 Budowę dojścia z nawierzchni z kostki brukowej – ok. 9 m2;
 Sieć wodociągową z rur o średnicy Ø160x9,5 PEHD klasy PE100 SDR17 PN 10 – ok. 297,00m;
 Zabudowę hydrantu naziemnego;
 Włączenie do istniejącej sieci wodociągowej;
 Roboty odtworzeniowe (teren, nawierzchnie);
 Wytyczenie w terenie, obsługę geodezyjną i pomiar geodezyjny powykonawczy.

Prace należy realizować pod ścisłym nadzorem i na warunkach Administratora sieci tj. Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 8 wg uzgodnionego harmonogramu.

Miejsce realizacji:
Miejscowość: Przydroże Małe
dz. nr 376, 348, 344

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

4.5.5.) Wartość części: 643620,38 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów” – Część V.
 „Modernizacja przepompowni wody w Węży”
 „Modernizacja przepompowni wody w Ścinawie Małej”
 „Zabudowa reduktora ciśnienia na sieci wodociągowej przy ul. Parkowej w Ścinawie Nyskiej”
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadań pn.:
1) „Modernizacja przepompowni wody w Węży” w zakresie obejmującym m.in.:
 wymiana zestawów hydroforowych wraz z osprzętem wg specyfikacji projektowej;
 wykonanie zasilania dla zestawów hydroforowych;
 montaż grzejnika konwektorowego elektrycznego – 1 szt.;
 montaż osuszacza powietrza z kanałem wentylacyjnym-1 szt;
 wymiana umywalki - 1szt.;
 wymiana opraw oświetleniowych – 2 szt.;
 wymiana gniazdek oraz włączników;
 malowanie pomieszczeń z przygotowaniem powierzchni – ok. 74 m2;
 wymiana stolarki okiennej – 1 szt.
 wymiana drzwi – 1 szt.

2) „Modernizacja przepompowni wody w Ścinawie Małej” w zakresie obejmującym m.in.:
 wymiana zestawu hydroforowe wraz z osprzętem wg specyfikacji projektowej;
 wykonanie zasilania dla zestawu hydroforowego;
 montaż grzejnika konwektorowego elektrycznego – 1 szt.;
 montaż osuszacza powietrza z kanałem wentylacyjnym-1 szt;
 wymiana umywalki - 1szt.;
 wymiana opraw oświetleniowych – 2 szt.;
 wymiana gniazdek oraz włączników;
 malowanie pomieszczeń z przygotowaniem powierzchni – ok. 172,00 m2;
 wymiana stolarki okiennej – 2 szt.
 wymiana drzwi – 1 szt.

3) „Zabudowa reduktora ciśnienia na sieci wodociągowej przy ul. Parkowej w Ścinawie Nyskiej” w zakresie obejmującym m.in.:
 roboty przygotowawcze oraz roboty ziemne;
 zabudowę studni betonowej Ø1200 – 1 szt;
 zabudowę reduktora ciśnienia wraz z osprzętem wg specyfikacji projektowej;
 wykonanie obejścia („bypassu”) - Ø160 PE100 – ok. 7,00 m;
 zabudowa zasuw dn 150;
 roboty odtworzeniowe (teren);
 wytyczenie w terenie, obsługę geodezyjną i pomiar geodezyjny powykonawczy.

Prace należy realizować pod ścisłym nadzorem i na warunkach Administratora sieci tj. Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 8 wg uzgodnionego harmonogramu.

Miejsce realizacji:
Miejscowość: Węża
dz. nr 34/4
Miejscowość: Ścinawa Mała
dz. nr 162
Miejscowość: Ścinawa Nyska
dz. nr 189/1

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 491451,98 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów” – Część VI
 „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Węża”
 „Budowa odcinka sieci wodociągowej w kierunku działki nr 140/2 w Węży”
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadań pn.::
1) „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Węża” w zakresie obejmującym m.in.:
 wykonanie sieci z rur Ø 160 PE 100 SDR 17 metodą wykopu otwartego oraz z przejściami pod drogą metodą bez wykopową (przewiert sterowany),
 włączenie do istniejącej sieci wodociągowej,
 DN80 – 1 szt.,
 przejście pod drogą metodą horyzontalnego przewiertu sterowanego – dł. ok. 20,00 m,
 roboty odtworzeniowe po wykonaniu prac,
 wytyczenie w terenie, obsługę geodezyjną i pomiar geodezyjny powykonawczy.

2) „Budowa odcinka sieci wodociągowej w kierunku działki nr 140/2 w Węży” w zakresie obejmującym m.in.:
 wykonanie sieci z rur Ø 110 PE 100 SDR 17 metodą wykopu otwartego – o dł. ok. 170,00 m,
 włączenie do istniejącej sieci wodociągowej,
 hydranty nadziemne DN80 – 1 szt.,
 roboty odtworzeniowe po wykonaniu prac,
 wytyczenie w terenie, obsługę geodezyjną i pomiar geodezyjny powykonawczy.

Włączenie do istniejącej użytkowanej sieci wodociągowej należy realizować pod ścisłym nadzorem i na warunkach Administratora sieci tj. Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 8 wg uzgodnionego harmonogramu.

Miejsce realizacji:
Miejscowość: Węża
dz. nr 474, 482, 437, 479, 480, 469, 439, 438, 468, 467, 424, 140/1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

4.5.5.) Wartość części: 564932,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na realizację niniejszego zamówienia Zamawiający zabezpieczył środki pochodzące z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w postaci wstępnej promesy. Zgodnie z zasadami Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych niniejsze zamówienie musiało zostać udzielone w całości (tzn. we wszystkich częściach), brak wyboru Wykonawcy na co najmniej jedną z części skutkowałby utratą promesy, co równoznaczne byłoby z utratą całego dofinasowania.
W niniejszym postępowaniu nie wpłynęły oferty na 3 części zamówienia, a oferty na 2 części przewyższają znacznie kwoty jakimi Zamawiający dysponował na ich realizację. Stąd też, podjęto decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania w całości na podstawie art. 310 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Informacja o możliwości unieważnienia postępowania w sytuacji ewentualnej możliwości utraty dofinasowania (nieotrzymania środków) w związku z nie wyłonieniem Wykonawcy na co najmniej jedną z części została przewidziana zarówno w SWZ jak i ogłoszeniu o zamówieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na realizację niniejszego zamówienia Zamawiający zabezpieczył środki pochodzące z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w postaci wstępnej promesy. Zgodnie z zasadami Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych niniejsze zamówienie musiało zostać udzielone w całości (tzn. we wszystkich częściach), brak wyboru Wykonawcy na co najmniej jedną z części skutkowałby utratą promesy, co równoznaczne byłoby z utratą całego dofinasowania.
W niniejszym postępowaniu nie wpłynęły oferty na 3 części zamówienia, a oferty na 2 części przewyższają znacznie kwoty jakimi Zamawiający dysponował na ich realizację. Stąd też, podjęto decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania w całości na podstawie art. 310 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Informacja o możliwości unieważnienia postępowania w sytuacji ewentualnej możliwości utraty dofinasowania (nieotrzymania środków) w związku z nie wyłonieniem Wykonawcy na co najmniej jedną z części została przewidziana zarówno w SWZ jak i ogłoszeniu o zamówieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na realizację niniejszego zamówienia Zamawiający zabezpieczył środki pochodzące z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w postaci wstępnej promesy. Zgodnie z zasadami Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych niniejsze zamówienie musiało zostać udzielone w całości (tzn. we wszystkich częściach), brak wyboru Wykonawcy na co najmniej jedną z części skutkowałby utratą promesy, co równoznaczne byłoby z utratą całego dofinasowania.
W niniejszym postępowaniu nie wpłynęły oferty na 3 części zamówienia, a oferty na 2 części przewyższają znacznie kwoty jakimi Zamawiający dysponował na ich realizację. Stąd też, podjęto decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania w całości na podstawie art. 310 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Informacja o możliwości unieważnienia postępowania w sytuacji ewentualnej możliwości utraty dofinasowania (nieotrzymania środków) w związku z nie wyłonieniem Wykonawcy na co najmniej jedną z części została przewidziana zarówno w SWZ jak i ogłoszeniu o zamówieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na realizację niniejszego zamówienia Zamawiający zabezpieczył środki pochodzące z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w postaci wstępnej promesy. Zgodnie z zasadami Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych niniejsze zamówienie musiało zostać udzielone w całości (tzn. we wszystkich częściach), brak wyboru Wykonawcy na co najmniej jedną z części skutkowałby utratą promesy, co równoznaczne byłoby z utratą całego dofinasowania.
W niniejszym postępowaniu nie wpłynęły oferty na 3 części zamówienia, a oferty na 2 części przewyższają znacznie kwoty jakimi Zamawiający dysponował na ich realizację. Stąd też, podjęto decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania w całości na podstawie art. 310 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Informacja o możliwości unieważnienia postępowania w sytuacji ewentualnej możliwości utraty dofinasowania (nieotrzymania środków) w związku z nie wyłonieniem Wykonawcy na co najmniej jedną z części została przewidziana zarówno w SWZ jak i ogłoszeniu o zamówieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1127905,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2311690,35 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na realizację niniejszego zamówienia Zamawiający zabezpieczył środki pochodzące z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w postaci wstępnej promesy. Zgodnie z zasadami Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych niniejsze zamówienie musiało zostać udzielone w całości (tzn. we wszystkich częściach), brak wyboru Wykonawcy na co najmniej jedną z części skutkowałby utratą promesy, co równoznaczne byłoby z utratą całego dofinasowania.
W niniejszym postępowaniu nie wpłynęły oferty na 3 części zamówienia, a oferty na 2 części przewyższają znacznie kwoty jakimi Zamawiający dysponował na ich realizację. Stąd też, podjęto decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania w całości na podstawie art. 310 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Informacja o możliwości unieważnienia postępowania w sytuacji ewentualnej możliwości utraty dofinasowania (nieotrzymania środków) w związku z nie wyłonieniem Wykonawcy na co najmniej jedną z części została przewidziana zarówno w SWZ jak i ogłoszeniu o zamówieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 858942,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 858942,96 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na realizację niniejszego zamówienia Zamawiający zabezpieczył środki pochodzące z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w postaci wstępnej promesy. Zgodnie z zasadami Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych niniejsze zamówienie musiało zostać udzielone w całości (tzn. we wszystkich częściach), brak wyboru Wykonawcy na co najmniej jedną z części skutkowałby utratą promesy, co równoznaczne byłoby z utratą całego dofinasowania.
W niniejszym postępowaniu nie wpłynęły oferty na 3 części zamówienia, a oferty na 2 części przewyższają znacznie kwoty jakimi Zamawiający dysponował na ich realizację. Stąd też, podjęto decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania w całości na podstawie art. 310 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Informacja o możliwości unieważnienia postępowania w sytuacji ewentualnej możliwości utraty dofinasowania (nieotrzymania środków) w związku z nie wyłonieniem Wykonawcy na co najmniej jedną z części została przewidziana zarówno w SWZ jak i ogłoszeniu o zamówieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 554516,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1242435,05 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.