Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00434589/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji w.z., instalacji cwu, wykonanie instalacji cyrkulacji oraz hydrantowej wraz z wymianą sufitu podwieszanego i innymi pracami w budynku - ul. M. Skłodowskiej – Curie 80e w Toruniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Dom dla Matek lub Ojców z Małoletnimi Dziećmi i Kobiet w Ciąży"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520069414
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej-Curie 80e
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.podgorka@mopr.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dommo.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana instalacji w.z., instalacji cwu, wykonanie instalacji cyrkulacji oraz hydrantowej wraz z wymianą sufitu podwieszanego i innymi pracami w budynku - ul. M. Skłodowskiej – Curie 80e w Toruniu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-101c2c90-5b70-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488020
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434589/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 226080,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. ”Wymiana instalacji wody zimnej, instalacji ciepłej wody użytkowej, wykonanie instalacji cyrkulacji oraz hydrantowej wraz z wymianą sufitu podwieszanego i innymi pracami w budynku przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 80e w Toruniu.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac:
a) wymianę istniejącej instalacji wody zimnej i ciepłej. Wymiana obejmuje przewody zlokalizowane na korytarzu nad stropem podwieszanym. Istniejącej podejścia do punktów odbioru prowadzone w bruzdach pozostają bez zmian;
b) wykonanie instalacji cyrkulacji ciepłej wody użytkowej wraz z zestawem pompy obiegowej, filtra, zaworu zwrotnego oraz z kompletu zaworów odcinających przed i za pompą;
c) wykonanie instalacji elektrycznej do pompy cyrkulacyjnej w pomieszczeniu kotłowni;
d) demontaż istniejącego sufitu podwieszanego i montaż całego sufitu jako nowego;
e) wykonanie dodatkowego wyjścia ewakuacyjnego z budynku (postawienie ścianki, zamontowanie drzwi, wykonanie daszku nad drzwiami, wyłożenie nawierzchni z kostki betonowej na zewnątrz budynku przed wyjściem);
f) skucie tynków i wykonanie nowych wraz ze szpachlowaniem oraz malowaniem farba lateksową na gotowo 30 m2;
g) wymianę 2 grzejników stalowych płytowych typu 22k/60/80;
h) wymianę 8 kratek wentylacyjnych w łazienkach, wymianę 2 wentylatorów w łazienkach oraz 2 kratek rewizyjnych w łazienkach;
i) wymianę 8 baterii przy zlewozmywaku (w tym 4 stojące i 4 ścienne) z długą wylewką oraz 4 syfonów odpływowych w aneksach kuchennych;
j) wymianę 8 baterii umywalkowych stojących oraz 4 syfonów w łazienkach;
k) zmianę podłączenia kompaktu WC, które należy podłączyć do podejścia zasilającego umywalkę w zimną wodę obok istniejące zasilenie należy zakorkować;
l) podłączenie zmywarki do naczyń (dostawa zamawiającego) w pomieszczeniu kuchni do istniejących podejść instalacyjnych (instalację wod-kan i zasilenie elektryczne);
m) wymianę rozdzielaczy wraz z zaworami w szafce rozdzielczej instalacji C.O w korytarzu;
n) obrobienie i pomalowanie mocowania daszków nad drzwiami wejściowymi (2 daszki czyli 4 punkty);
3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej (projekt techniczny, opinia techniczna) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez firmę: „Pracownia Projektów Budowlanych Brążkiewicz, Herman” Sp. j. oraz firmę: „STRUKTURO Szymon Wiśniewski”) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, sztuką budowlaną, na podstawie oględzin terenu budowy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi.
4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz wzór umowy stanowiące załączniki do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249487,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249487,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADERO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213907672
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249487,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych (I)
- Dostawa rękawic medycznych (I)
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (II)
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Suraż i jej jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Drohiczyn
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przewidzianej do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego edycja 2024
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.