eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Galewice › "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brzózki na działce nr 765"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brzózki na działce nr 765”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Galewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855073

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieluńska 5

1.5.2.) Miejscowość: Galewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-405

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 627838618

1.5.8.) Numer faksu: 627838625

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@galewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.galewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://galewice.biuletyn.net/?bip=2&cid=1011&id=2689

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brzózki na działce nr 765”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44ca79dc-f6bb-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487799

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015231/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brzózki na działce nr 765”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227246/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brzózki na działce nr 765”
Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres wskazany z formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych i materiałów eksploatacyjnych związanych z tymi przeglądami w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku chyba, że gwarancja producenta danego materiału lub urządzenia wymaga częstszych przeglądów.

Projektowane parametry techniczne drogi
- Klasa drogi – lokalna (L)
- Kategoria ruchu – KR1
- Prędkość projektowa – 50 km/h
- pas jezdny o szerokości – 3,50m, poszerzenie na mijankach do 5,00m
- Pobocze szerokości – 0,75m
- Całkowita długość projektowanego odcinka drogi wynosi ~ 168,4 m

Niweleta drogi
Od km 0+000,0 do km 0+077,7 droga przebiega w spadku podłużnym równym 0,20 %. Natomiast od km
0+077,7 do km 0+168,4 zaprojektowano spadek w przeciwnym kierunku o wartości 0,26 %. Projektuje się
wyniesienie niwelety średnio o 5 cm powyżej poziomu terenu.

Konstrukcja nawierzchni
Nawierzchnia na jezdni:
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 5 cm
- Warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej 0/31,5mm (C90/3) gr. 23 cm
- Warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej lub gruntu niewysadzinowego o CBR ≥ 5 %
gr. 40 cm (wymiana gruntów pylastych w km od 0+084,9 do km 0+168,4)
Nawierzchnia na zjazdach indywidualnych:
- Warstwa nawierzchni z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 mm (C90/3) gr. 25 cm
Po obydwu stronach jezdni zaprojektowano pobocze utwardzone z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 mm (C90/3) gr. 15 cm o szerokości 0,75m.
Połączenie międzywarstwowe podbudowy i warstwy ścieralnej wykonać przez skropienie emulsją asfaltową w ilości 1,2kg/m2. Jezdni nadać spadek jednostronny poprzeczny o wartości 2%.
W przypadku zlokalizowania gruntów słabonośnych, pod planowaną konstrukcję nawierzchni, w innych
miejscach niż przewidziane w projekcie, należy wykonać pełną wymianę takich gruntów na mieszankę
niezwiązaną z kruszywa lub grunt niewysadzinowego o CBR ≥ 5 %

Odwodnienie
Planuje się odprowadzenie wód opadowych do odbudowanych rowów przez nadanie jezdni jednostronnego 2% spadku poprzecznego drogi. Istniejący rów należy odbudować do głębokości około 50cm i umocnić przez obsianie trawą. Skarpom nadać pochylenie 1:1

Zakres prac związany z przebudową drogi będzie między innymi obejmował:
- roboty przygotowawcze (wytyczenie obiektu),
- wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni,
- oznakowanie drogi zgodnie z projektem organizacji ruchu.

Ponadto w ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowego wynagrodzenia do:
- wykonania projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy,
- w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
- wykonania badań, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
- odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
- zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
- utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów,
- umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom nadzoru budowlanego, inspektorowi nadzoru i uprawnionym przedstawicielom strony Zamawiającej,
- zapewnienia źródła zasilania w energię oraz wodę dla maszyn i pojazdów niezbędnych do wykonania zamówienia.
- uporządkowania terenu robót i terenu przyległego po zakończeniu robót, w tym także zagospodarowania na własny koszt i ryzyko odpadów powstałych w toku realizacji robót,
- zapewnienia kierownika budowy, kierowników robót branżowych oraz bieżącego, dokładnego i czytelnego prowadzenia dziennika budowy,
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
- przeprowadzenia wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST.

Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załącznikach do SWZ – dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239144,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273302,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239144,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kępińskie Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191810367

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 8

7.3.4) Miejscowość: Kępno

7.3.5) Kod pocztowy: 63-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239144,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.