eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Galewice › Rewitalizacja zespołu dworsko - pałacowego z XIX w. w Galewicach



Ogłoszenie z dnia 2022-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja zespołu dworsko – pałacowego z XIX w. w Galewicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Galewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855073

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieluńska 5

1.5.2.) Miejscowość: Galewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-405

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 62/7838618

1.5.8.) Numer faksu: 62/7838625

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@galewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.galewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://galewice.biuletyn.net/?bip=1&cid=1011&bsc=N

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja zespołu dworsko – pałacowego z XIX w. w Galewicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-027570ea-1e19-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487727

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015231/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rewitalizacja zespołu dworsko - pałacowego z IXI wieku w Galewicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308347/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na zadaniu inwestycyjnym „Rewitalizacja zespołu dworsko – pałacowego z XIX w. w Galewicach”.
4.2. Opis inwestycji.
Przedmiotem zadania jest rewitalizacja parku i budynku (dworku) byłego przedszkola
z XIX w. Głównym celem projektu jest przywrócenie funkcji edukacyjnych, społecznych, gospodarczych i kulturalnych obiektowi wraz z zagospodarowaniem przyległego otoczenia. Zakres zadania m.in. ocieplenie, wymianę pokrycia dachowego, likwidację zawilgoceń, odnowienie elewacji, wykonanie instalacji wew., odnowienie wnętrza budynku, zagospodarowanie terenu, w tym przyległego parku itp. Zostanie również odtworzone miejsca pamięci Marszałka Józefa Piłsudskiego.
4.3. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących rewitalizację zespołu dworsko – pałacowego z XIX w. oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej w parku w Galewicach.
4.3.1. Zadanie 1 - Zaprojektowanie i wykonanie rewitalizacji zespołu dworsko – pałacowego z XIX w. w Galewicach, które obejmuje
1) opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane oraz techniczne w podziale na branże,
2) opracowanie STWiOR,
3) opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych,
4) wykonanie rewitalizacji budynku dworsko-pałacowego na podstawie wyżej wymienionych opracowań:

 wykonanie izolacji przeciwwodnej ścian piwnic i ścian fundamentowych w gruncie wraz z odtworzeniem opasek i chodników wokół budynku,
 renowacja kolumn przy schodach zewnętrznych wraz z odtworzeniem detali architektonicznych, zamurowanie otworu okiennego wewnątrz budynku na północnej elewacji w miejscu planowanej nowej klatki schodowej,
 wymiana stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej oraz renowacja 3 sztuk zabytkowych drzwi wewnętrznych,
 wykonanie naprawy i nowych okładzin schodów zewnętrznych i balkonów wraz z renowacją i częściową wymianą balustrad oraz montażem platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych przy schodach od strony północnej,
 wykonanie nowej klatki schodowej wewnętrznej w technologii uzgodnionej z Zamawiającym na etapie projektowania, wyposażonej w platformę przyschodową dla niepełnosprawnych w celu dostosowania budynku (parteru oraz 1 piętra) dla osób niepełnosprawnych i obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa pożarowego i ewakuacji,
 wzmocnienie konstrukcji stropu drewnianego nad parterem wraz z wykonaniem podkonstrukcji pod warstwy wykończeniowe podłóg,
 wykonanie ekspertyzy mykologicznej więźby dachowej, naprawienie lub wymiana uszkodzonych elementów oraz jej odgrzybienie i impregnacja przed wykonaniem izolacji termicznej. − wykonanie ocieplenia dachu poprzez ułożenie płyt z wełny mineralnej wraz zabudową z płyt gipsowo-kartonowych.
 naprawa i przebudowa istniejących pomieszczeń w celu stworzenia nowego układu funkcjonalnego i dostosowania budynku do nowych funkcji,
 wymiana istniejących instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku wraz z modernizacją oświetlenia wewnętrznego,
 wykonanie przyłącza gazu do budynku wraz z wykonaniem nowej kotłowni wyposażonej w kocioł kondensacyjny gazowy do celów centralnego ogrzewania i przygotowania ciepłej wody użytkowej lub w przypadku braku możliwości podłączenia do sieci gazowej wykonanie nowej kotłowni zasilanej kotłem na pelet,
 wykonanie nowych, kompletnych instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej i przyłączenie ich do nowej kotłowni gazowej lub na paliwo stałe opalanej peletem,
 zagospodarowanie terenu wokół Dworu poprzez wymianę istniejących i montaż nowych latarni ulicznych oraz elementów oświetlenia najazdowego montowanego w chodniku, likwidację istniejących ogrodzeń wokół obiektu, demontaż i ponowne ułożenie nawierzchni tarasu wraz z wykonaniem odwodnienia liniowego, budowę altany śmietnikowej, montaż elementów małej architektury w postaci ławek i koszy na śmieci na tarasie, renowację betonowej balustrady pod schodami oraz przy tarasie w północnej części budynku, renowację istniejących ławek i wymianę koszy na śmieci przed budynkiem, wykonanie nasadzeń w postaci żywopłotów wokół tarasu oraz zagospodarowanie trawników przed budynkiem krzewami ozdobnymi.
 pozostałe roboty związane z naprawą tynków, elewacji, posadzek, malowaniem ścian i sufitów, likwidacją bruzd i przekuć powstałych w wyniku realizacji wyżej wymienionego zakresu prac.

5) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
6) uzyskanie wszelkich wymaganych badań, ekspertyz, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót

4.3.2. Zadanie 2 – Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w parku w Galewicach, które obejmuje:
1) Renowację istniejących ciągów komunikacyjnych,
2) Wykonanie dodatkowych ciągów komunikacyjnych i nawierzchni,
3) Stworzenie stref wypoczynkowych, edukacyjnych i rekreacyjnych o tematyce przyrodniczej i ekologicznej,
4) Dostawę i montaż̇ urządzeń́ rekreacyjnych i małej architektury: urządzenia placu zabaw, altany, stoły, wiaty edukacyjne, tablice i gry edukacyjne, ławki, kosze na śmieci,
5) Renowacja istniejącego stawu wraz z fontanną,
6) Zagospodarowanie zieleni – nasadzenia zastępcze, rabaty,
7) Rozbudowa i przebudowa istniejącego oświetlenia
Szczegóły zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4753950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5824265,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4753950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182146378

7.3.3) Ulica: Wrocławska 26-26A/11,

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4753950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.