Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00432013/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyk. kontroli okresowej rocznej pol. na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w bud. należących do zasobu mieszkaniowego Dz. Urs. m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyk. kontroli okresowej rocznej pol. na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w bud. należących do zasobu mieszkaniowego Dz. Urs. m.st. Warszawy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9f449ea-602b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487630
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016469/44/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wykonanie przeglądów i kontroli okresowych rocznych przewodów kominowych w zasobie Dzielnicy Ursynów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432013/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 105/WZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15680,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kontroli okresowej rocznej polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach należących do zasobu mieszkaniowego Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania kontroli okresowej rocznej polegającą na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.), budynków
i lokali mieszkalnych, budynków i lokali użytkowych należących do zasobu lokalowego m.st. Warszawy
w Dzielnicy Ursynów.
Zakres czynności do wykonania:
1. Dokonanie kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych,
2. Badanie drożności przewodów kominowych,
3. Badanie ciągu kominowego,
4. Badanie stanu technicznego kominów ponad dachem, w tym:
a) głowic kominowych,
b) ścian kominowych nad dachem i na strychu,
c) nasad kominowych
d) prawidłowości wylotów przewodów.
5. Sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11309,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11309,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11309,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH MONIKA WIERZBICKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132124573
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Korsaka 1 lok. 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-744
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH MONIKA WIERZBICKA-TRUKAWKA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH MONIKA WIERZBICKA-TRUKAWKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11309,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Wolskiego
- Badanie dokumentów finansowych pod kątem ustalenia odpowiedzialności z art. 299 ksh.
- Wykonanie remontu muru oporowego przy ul. Bednarskiej w Warszawie.
- Wykonanie zabezpieczenia w rejonie przebicia hydraulicznego na stopniu w m. Ochaby, gm. Skoczów, pow. Cieszyński woj. Śląskie
- ROBOTY BUDOWLANE NA RZECE BARYCZ WRAZ Z JEJ DOPŁYWAMI - etap I
- Sukcesywne dostawy środków czystości dla placówek oświatowych w Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego - pięcioletnich w przypadku budynków oraz rocznych - w przypadku budynków i innych obiektów budowlanych (...)na terenach ZGN w Dzielnicy Mokotów
- [4WOG.1200-2712.27.2024] Wykonanie kontroli okresowej rocznej obiektów budowlanych w kompleksach administrowanych przez 4 WOG, w podziale na 4 części.
- "Przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich dotyczące obiektów przeznaczonych na wystawę otwarcia nowego budynku Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie"
- Wykonanie okresowego, pięcioletniego sprawdzenia eksploatacyjnego instalacji elektrycznej oraz odgromowej w budynkach administrowanych przez Biuro Gospodarczo-Logistyczne UW na terenie Warszawy
- Opracowanie dok. projektowo - kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa budynku dworca autobusowego ze stacją tankowania CNG oraz bazą transportową w Tarnobrzegu
- "Remont budynków komunalnych wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.