eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Bieżące utrzymanie i konserwacja punktów świetlnych oświetlenia dróg i iluminacji obiektów zabytkowych



Ogłoszenie z dnia 2023-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie i konserwacja punktów świetlnych oświetlenia dróg i iluminacji obiektów zabytkowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BOLESŁAWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821405

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 41

1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.wawrzkiewicz@um.boleslawiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f1953ff-6f08-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie i konserwacja punktów świetlnych oświetlenia dróg i iluminacji obiektów zabytkowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f1953ff-6f08-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487529

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028461/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Bieżące utrzymanie i konserwacja punktów świetlnych oświetlenia dróg i iluminacji obiektów zabytkowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453312

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI-II.271.54.2023.DW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 - Roboty konserwacyjne oświetlenia dróg, ulic, placów, iluminacji obiektów zabytkowych
Szczegółowy zakres robót (prac) przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącej Załącznik A do specyfikacji (SWZ), zawierający:

3.2 dla CZĘŚCI 1:
-Załącznik 1 - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
-Załącznik 2 – Wykaz lamp znajdujących się na zapleczach w Bolesławcu, wrzesień 2023 r.
-Załącznik 3 - Wykaz punktów świetlnych, przewidzianych do wykonania usługi, zasilanych liniami napowietrznymi nn na konstrukcjach wsporczych TAURON Dystrybucja S.A,
-Załącznik 4 – Mapa - szafki oświetlenia ulicznego, lokalizacja szafek zgodnie z mapą,
-Załącznik 5 - Obiektów objętych iluminacją świetlną wraz z zainstalowanymi projektorami
na okres 01.01.2024 r. – 31.12.2024 r.
-Załącznik 6 - Roboty konserwacyjne oświetlenia ulicznego oraz iluminacji obiektów zabytkowych na terenie miasta Bolesławiec PRZEDMIAR ROBÓT/KOSZTORYS OFERTOWY.
- Załącznik 7 – Wzór umowy dla CZĘŚCI 1.

3.3 Określony przez Wykonawcę koszt jednostkowy czynności eksploatacyjnych oświetlenia drogo-wego zawierać musi również opłaty za dopuszczenie do prac i wstęp do urządzeń, będących własnością TAURON Dystrybucja S.A. Oddział Dystrybucji w Jeleniej Górze Rejon Dystrybucji w Bolesławcu, oraz opłaty za niezbędne usługi dodatkowe związane z konserwacją oświetlenia, świadczone przez TAURON Dystrybucję S.A. na dodatkowe zlecenia. Wykonawca winien ująć w cenie ofertowej wszystkie koszty i opłaty związane ze współpracą z TAURON Dystrybucja S.A. w zakresie eksploatacji oświetlenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 533625,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót (prac) dla CZĘŚCI 2 w szczególności obejmuje:

Usługi w zakresie podstawowych czynności konserwacyjnych sygnalizacji świetlnych.

3.5 Szczegółowy zakres robót (prac) przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącej Załącznik B do specyfikacji (SWZ), zawierający:

3.6 dla CZĘŚCI 2:
-Załącznik 1 - Opis przedmiotu zamówienia,
-Załącznik 2 - Roboty konserwacyjne sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Bolesławiec, PRZEDMIAR ROBÓT/KOSZTORYS OFERTOWY,
-Załącznik nr 3 – wzór umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów

4.5.5.) Wartość części: 69752,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Otwarto jedną ofertę w części 1. Przed otwarciem ofert, Zamawiający podał informację, iż na sfinansowanie zamówienia w części 1, zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 700 000,00 zł. Po otwarciu ofert, w wyniku zmian w budżecie, okazało się, iż wysokość środków jakie można przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 1 wynosi 350 000,00 zł. Dodatkowo w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2023/BZP 00453312/01 z dnia 2023-10-20, w pkt 6.7, Zamawiający przewidział unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane. W tym postępowaniu, nie zostały przyznane środki na sfinansowanie zamówienia w części 1, a środki jakie przyznano mogą sfinansować tylko jedną część zamówienia, tj. część 2.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie w części 1, ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.