eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawę odzieży roboczej i ochronnej



Ogłoszenie z dnia 2022-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę odzieży roboczej i ochronnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261 517 525

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/41blsz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawę odzieży roboczej i ochronnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ffecd40-55e3-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041860/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Odzież ochronna i robocza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416271/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 52/22/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 157706,44 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150903,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej.
2. Postępowanie oznaczone numerem referencyjnym: 52/22/P.

3. Zamówienie jest podzielone na 3 (trzy) zadania (części) (art. 281 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp):

a) ZADANIE I – Odzież robocza i ochronna;
b) ZADANIE II – Obuwie robocze i ochronne;
c) ZADANIE III – Rękawice.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przez co należy rozumieć, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub dwóch lub trzech zadań (części) zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wszystkie lub wybrane zadanie (część) zamówienia. Każde zadanie (część) zamówienia będzie oceniane odrębnie. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
c) Załącznik Nr 9 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy. Dotyczy Zadania I Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu odzież roboczą i ochronna w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem ofertowym (Załącznik Nr 1 – ZADANIE I) oraz Projektowanymi postanowieniami umowy (Załącznik Nr 9 do SWZ).
Wszystkie produkty powinny posiadać etykiety (instrukcje użytkowania) w języku polskim.
Dostarczony przedmiot zamówienia ma być (dotyczy wszystkich zadań):
- fabrycznie nowy fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych, nieużywany i nieregenerowany oraz pochodzić z bieżącej produkcji (tzn. rok 2022). Dostarczony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w aktualnej dokumentacji do produkcji seryjnej.
Przyjęcie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń całości niewadliwego przedmiotu Umowy wraz z wymaganymi dokumentami, zostanie potwierdzone podpisaniem Protokołu Odbioru Towaru przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Odbiorcą przedmiotu zamówienia jest: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar fabrycznie nowy z okresem gwarancji 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru. Dla każdego zadania wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia jednorazowo w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem cenowym oraz w jakości spełniającej wszystkie wymagania Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia we własnym zakresie lub za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie kompleksu Dęblin – Lotnisko - magazyn techniczny.
b) Przyjęcie dostawy przez Odbiorcę zrealizowane zostanie w dniu roboczym, w jednym z dni od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 13.00, oprócz dni ustawowo wolnych od pracy.
Przyjęcie dostawy przez Odbiorcę zrealizowane zostanie w dniu roboczym, w jednym z dni od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 13.00, oprócz dni ustawowo wolnych od pracy. Miejsce i sposób wykonania zamówienia (dotyczy wszystkich zadań):
a) Odbiorcą przedmiotu zamówienia jest: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.

b) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wyprodukowane przedmioty zamówienia na koszt własny do magazynu Odbiorcy. Realizacja dostawy odbędzie się transportem odpowiednio przygotowanym do przewozu i w szczególności zabezpieczonym przed ujemnym wpływem warunków atmosferycznych, przemieszczaniem ładunku, uszkodzeniem i zawilgoceniem opakowań i innymi czynnikami wpływającymi na uszkodzenie lub obniżenie jakości przedmiotu zamówienia.

c) Odbiór przedmiotu zamówienia będzie dokonany w magazynie Odbiorcy komisyjnie
i protokolarnie z udziałem Wykonawcy lub jego przedstawiciela. Brak uczestnictwa Wykonawcy w czynnościach odbioru upoważnia Odbiorcę do dokonania czynności odbioru bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko.

d) Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu Umowy. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony jednorazowo (całościowo).

e) Wykonawca oświadcza, iż zrealizuje postanowienia Umowy zgodnie ze złożoną ofertą, w sposób profesjonalny oraz z najwyższą starannością.

7. Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostaw i gwarancji oraz kar umownych zawarte są w Załączniku nr 9 do SWZ- Projektowane postanowienia umowy (dotyczy wszystkich zadań).

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 122620,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej.
2. Postępowanie oznaczone numerem referencyjnym: 52/22/P.

3. Zamówienie jest podzielone na 3 (trzy) zadania (części) (art. 281 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp):

a) ZADANIE I – Odzież robocza i ochronna;
b) ZADANIE II – Obuwie robocze i ochronne;
c) ZADANIE III – Rękawice.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przez co należy rozumieć, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub dwóch lub trzech zadań (części) zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wszystkie lub wybrane zadanie (część) zamówienia. Każde zadanie (część) zamówienia będzie oceniane odrębnie. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
c) Załącznik Nr 9 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy.
Dotyczy Zadania II
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu obuwie w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem ofertowym (Załącznik Nr 1 – ZADANIE II) oraz Projektowanymi postanowieniami umowy (Załącznik Nr 9 do SWZ).
Wszystkie produkty powinny posiadać etykiety (instrukcje użytkowania) w języku polskim.
Dostarczony przedmiot zamówienia ma być (dotyczy wszystkich zadań):
- fabrycznie nowy fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych, nieużywany i nieregenerowany oraz pochodzić z bieżącej produkcji (tzn. rok 2022). Dostarczony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w aktualnej dokumentacji do produkcji seryjnej.

Przyjęcie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń całości niewadliwego przedmiotu Umowy wraz z wymaganymi dokumentami, zostanie potwierdzone podpisaniem Protokołu Odbioru Towaru przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.

6.3. Odbiorcą przedmiotu zamówienia jest: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie (dotyczy wszystkich zadań).
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar fabrycznie nowy z okresem gwarancji 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.Dla każdego zadania wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia jednorazowo w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem cenowym oraz w jakości spełniającej wszystkie wymagania Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia we własnym zakresie lub za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie kompleksu Dęblin – Lotnisko - magazyn techniczny.
b) Przyjęcie dostawy przez Odbiorcę zrealizowane zostanie w dniu roboczym, w jednym z dni od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 13.00, oprócz dni ustawowo wolnych od pracy.Miejsce i sposób wykonania zamówienia (dotyczy wszystkich zadań):
a) Odbiorcą przedmiotu zamówienia jest: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.

b) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wyprodukowane przedmioty zamówienia na koszt własny do magazynu Odbiorcy. Realizacja dostawy odbędzie się transportem odpowiednio przygotowanym do przewozu i w szczególności zabezpieczonym przed ujemnym wpływem warunków atmosferycznych, przemieszczaniem ładunku, uszkodzeniem i zawilgoceniem opakowań i innymi czynnikami wpływającymi na uszkodzenie lub obniżenie jakości przedmiotu zamówienia.

c) Odbiór przedmiotu zamówienia będzie dokonany w magazynie Odbiorcy komisyjnie
i protokolarnie z udziałem Wykonawcy lub jego przedstawiciela. Brak uczestnictwa Wykonawcy w czynnościach odbioru upoważnia Odbiorcę do dokonania czynności odbioru bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko.

d) Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu Umowy. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony jednorazowo (całościowo).

e) Wykonawca oświadcza, iż zrealizuje postanowienia Umowy zgodnie ze złożoną ofertą, w sposób profesjonalny oraz z najwyższą starannością.

7. Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostaw i gwarancji oraz kar umownych zawarte są w Załączniku nr 9 do SWZ- Projektowane postanowienia umowy (dotyczy wszystkich zadań).

4.5.3.) Główny kod CPV: 18800000-7 - Obuwie

4.5.5.) Wartość części: 54434,44 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej.
2. Postępowanie oznaczone numerem referencyjnym: 52/22/P.

3. Zamówienie jest podzielone na 3 (trzy) zadania (części) (art. 281 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp):

a) ZADANIE I – Odzież robocza i ochronna;
b) ZADANIE II – Obuwie robocze i ochronne;
c) ZADANIE III – Rękawice.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przez co należy rozumieć, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub dwóch lub trzech zadań (części) zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wszystkie lub wybrane zadanie (część) zamówienia. Każde zadanie (część) zamówienia będzie oceniane odrębnie. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
c) Załącznik Nr 9 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy.
Dotyczy Zadania III
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu rękawice w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem ofertowym (Załącznik Nr 1 – ZADANIE III) oraz Projektowanymi postanowieniami umowy (Załącznik Nr 9 do SWZ).
Wszystkie produkty powinny posiadać etykiety (instrukcje użytkowania) w języku polskim.
Dostarczony przedmiot zamówienia ma być (dotyczy wszystkich zadań):
- fabrycznie nowy fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych, nieużywany i nieregenerowany oraz pochodzić z bieżącej produkcji (tzn. rok 2022). Dostarczony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w aktualnej dokumentacji do produkcji seryjnej.

Przyjęcie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń całości niewadliwego przedmiotu Umowy wraz z wymaganymi dokumentami, zostanie potwierdzone podpisaniem Protokołu Odbioru Towaru przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.

6.3. Odbiorcą przedmiotu zamówienia jest: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie (dotyczy wszystkich zadań).
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar fabrycznie nowy z okresem gwarancji 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.Dla każdego zadania wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia jednorazowo w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem cenowym oraz w jakości spełniającej wszystkie wymagania Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia we własnym zakresie lub za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie kompleksu Dęblin – Lotnisko - magazyn techniczny.
b) Przyjęcie dostawy przez Odbiorcę zrealizowane zostanie w dniu roboczym, w jednym z dni od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 13.00, oprócz dni ustawowo wolnych od pracy.Miejsce i sposób wykonania zamówienia (dotyczy wszystkich zadań):
a) Odbiorcą przedmiotu zamówienia jest: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.

b) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wyprodukowane przedmioty zamówienia na koszt własny do magazynu Odbiorcy. Realizacja dostawy odbędzie się transportem odpowiednio przygotowanym do przewozu i w szczególności zabezpieczonym przed ujemnym wpływem warunków atmosferycznych, przemieszczaniem ładunku, uszkodzeniem i zawilgoceniem opakowań i innymi czynnikami wpływającymi na uszkodzenie lub obniżenie jakości przedmiotu zamówienia.

c) Odbiór przedmiotu zamówienia będzie dokonany w magazynie Odbiorcy komisyjnie
i protokolarnie z udziałem Wykonawcy lub jego przedstawiciela. Brak uczestnictwa Wykonawcy w czynnościach odbioru upoważnia Odbiorcę do dokonania czynności odbioru bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko.

d) Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu Umowy. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony jednorazowo (całościowo).

e) Wykonawca oświadcza, iż zrealizuje postanowienia Umowy zgodnie ze złożoną ofertą, w sposób profesjonalny oraz z najwyższą starannością.

7. Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostaw i gwarancji oraz kar umownych zawarte są w Załączniku nr 9 do SWZ- Projektowane postanowienia umowy (dotyczy wszystkich zadań).

4.5.3.) Główny kod CPV: 18141000-9 - Rękawice robocze

4.5.5.) Wartość części: 8556,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107945,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140433,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107945,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "OPTIMA" Piotr Zaniat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 796247086

7.3.3) Ulica: ul. Potkanowska 50

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107945,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48851,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69531,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48851,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe FENIKS Elżbieta Kaczmarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961784294

7.3.3) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 136

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48851,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8462,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12685,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8462,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe FENIKS Elżbieta Kaczmarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961784294

7.3.3) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 136

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8462,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.