Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00416271/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę odzieży roboczej i ochronnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 517 525
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/41blsz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę odzieży roboczej i ochronnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ffecd40-55e3-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041860/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Odzież ochronna i robocza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416271/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 52/22/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 157706,44 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150903,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej.2. Postępowanie oznaczone numerem referencyjnym: 52/22/P.
3. Zamówienie jest podzielone na 3 (trzy) zadania (części) (art. 281 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp):
a) ZADANIE I – Odzież robocza i ochronna;
b) ZADANIE II – Obuwie robocze i ochronne;
c) ZADANIE III – Rękawice.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przez co należy rozumieć, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub dwóch lub trzech zadań (części) zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wszystkie lub wybrane zadanie (część) zamówienia. Każde zadanie (część) zamówienia będzie oceniane odrębnie. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
c) Załącznik Nr 9 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy. Dotyczy Zadania I Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu odzież roboczą i ochronna w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem ofertowym (Załącznik Nr 1 – ZADANIE I) oraz Projektowanymi postanowieniami umowy (Załącznik Nr 9 do SWZ).
Wszystkie produkty powinny posiadać etykiety (instrukcje użytkowania) w języku polskim.
Dostarczony przedmiot zamówienia ma być (dotyczy wszystkich zadań):
- fabrycznie nowy fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych, nieużywany i nieregenerowany oraz pochodzić z bieżącej produkcji (tzn. rok 2022). Dostarczony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w aktualnej dokumentacji do produkcji seryjnej.
Przyjęcie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń całości niewadliwego przedmiotu Umowy wraz z wymaganymi dokumentami, zostanie potwierdzone podpisaniem Protokołu Odbioru Towaru przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Odbiorcą przedmiotu zamówienia jest: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar fabrycznie nowy z okresem gwarancji 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru. Dla każdego zadania wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia jednorazowo w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem cenowym oraz w jakości spełniającej wszystkie wymagania Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia we własnym zakresie lub za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie kompleksu Dęblin – Lotnisko - magazyn techniczny.
b) Przyjęcie dostawy przez Odbiorcę zrealizowane zostanie w dniu roboczym, w jednym z dni od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 13.00, oprócz dni ustawowo wolnych od pracy.
Przyjęcie dostawy przez Odbiorcę zrealizowane zostanie w dniu roboczym, w jednym z dni od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 13.00, oprócz dni ustawowo wolnych od pracy. Miejsce i sposób wykonania zamówienia (dotyczy wszystkich zadań):
a) Odbiorcą przedmiotu zamówienia jest: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
b) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wyprodukowane przedmioty zamówienia na koszt własny do magazynu Odbiorcy. Realizacja dostawy odbędzie się transportem odpowiednio przygotowanym do przewozu i w szczególności zabezpieczonym przed ujemnym wpływem warunków atmosferycznych, przemieszczaniem ładunku, uszkodzeniem i zawilgoceniem opakowań i innymi czynnikami wpływającymi na uszkodzenie lub obniżenie jakości przedmiotu zamówienia.
c) Odbiór przedmiotu zamówienia będzie dokonany w magazynie Odbiorcy komisyjnie
i protokolarnie z udziałem Wykonawcy lub jego przedstawiciela. Brak uczestnictwa Wykonawcy w czynnościach odbioru upoważnia Odbiorcę do dokonania czynności odbioru bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko.
d) Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu Umowy. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony jednorazowo (całościowo).
e) Wykonawca oświadcza, iż zrealizuje postanowienia Umowy zgodnie ze złożoną ofertą, w sposób profesjonalny oraz z najwyższą starannością.
7. Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostaw i gwarancji oraz kar umownych zawarte są w Załączniku nr 9 do SWZ- Projektowane postanowienia umowy (dotyczy wszystkich zadań).
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 122620,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej.2. Postępowanie oznaczone numerem referencyjnym: 52/22/P.
3. Zamówienie jest podzielone na 3 (trzy) zadania (części) (art. 281 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp):
a) ZADANIE I – Odzież robocza i ochronna;
b) ZADANIE II – Obuwie robocze i ochronne;
c) ZADANIE III – Rękawice.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przez co należy rozumieć, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub dwóch lub trzech zadań (części) zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wszystkie lub wybrane zadanie (część) zamówienia. Każde zadanie (część) zamówienia będzie oceniane odrębnie. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
c) Załącznik Nr 9 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy.
Dotyczy Zadania II
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu obuwie w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem ofertowym (Załącznik Nr 1 – ZADANIE II) oraz Projektowanymi postanowieniami umowy (Załącznik Nr 9 do SWZ).
Wszystkie produkty powinny posiadać etykiety (instrukcje użytkowania) w języku polskim.
Dostarczony przedmiot zamówienia ma być (dotyczy wszystkich zadań):
- fabrycznie nowy fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych, nieużywany i nieregenerowany oraz pochodzić z bieżącej produkcji (tzn. rok 2022). Dostarczony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w aktualnej dokumentacji do produkcji seryjnej.
Przyjęcie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń całości niewadliwego przedmiotu Umowy wraz z wymaganymi dokumentami, zostanie potwierdzone podpisaniem Protokołu Odbioru Towaru przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
6.3. Odbiorcą przedmiotu zamówienia jest: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie (dotyczy wszystkich zadań).
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar fabrycznie nowy z okresem gwarancji 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.Dla każdego zadania wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia jednorazowo w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem cenowym oraz w jakości spełniającej wszystkie wymagania Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia we własnym zakresie lub za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie kompleksu Dęblin – Lotnisko - magazyn techniczny.
b) Przyjęcie dostawy przez Odbiorcę zrealizowane zostanie w dniu roboczym, w jednym z dni od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 13.00, oprócz dni ustawowo wolnych od pracy.Miejsce i sposób wykonania zamówienia (dotyczy wszystkich zadań):
a) Odbiorcą przedmiotu zamówienia jest: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
b) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wyprodukowane przedmioty zamówienia na koszt własny do magazynu Odbiorcy. Realizacja dostawy odbędzie się transportem odpowiednio przygotowanym do przewozu i w szczególności zabezpieczonym przed ujemnym wpływem warunków atmosferycznych, przemieszczaniem ładunku, uszkodzeniem i zawilgoceniem opakowań i innymi czynnikami wpływającymi na uszkodzenie lub obniżenie jakości przedmiotu zamówienia.
c) Odbiór przedmiotu zamówienia będzie dokonany w magazynie Odbiorcy komisyjnie
i protokolarnie z udziałem Wykonawcy lub jego przedstawiciela. Brak uczestnictwa Wykonawcy w czynnościach odbioru upoważnia Odbiorcę do dokonania czynności odbioru bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko.
d) Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu Umowy. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony jednorazowo (całościowo).
e) Wykonawca oświadcza, iż zrealizuje postanowienia Umowy zgodnie ze złożoną ofertą, w sposób profesjonalny oraz z najwyższą starannością.
7. Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostaw i gwarancji oraz kar umownych zawarte są w Załączniku nr 9 do SWZ- Projektowane postanowienia umowy (dotyczy wszystkich zadań).
4.5.3.) Główny kod CPV: 18800000-7 - Obuwie
4.5.5.) Wartość części: 54434,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej.2. Postępowanie oznaczone numerem referencyjnym: 52/22/P.
3. Zamówienie jest podzielone na 3 (trzy) zadania (części) (art. 281 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp):
a) ZADANIE I – Odzież robocza i ochronna;
b) ZADANIE II – Obuwie robocze i ochronne;
c) ZADANIE III – Rękawice.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przez co należy rozumieć, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub dwóch lub trzech zadań (części) zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wszystkie lub wybrane zadanie (część) zamówienia. Każde zadanie (część) zamówienia będzie oceniane odrębnie. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
c) Załącznik Nr 9 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy.
Dotyczy Zadania III
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu rękawice w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem ofertowym (Załącznik Nr 1 – ZADANIE III) oraz Projektowanymi postanowieniami umowy (Załącznik Nr 9 do SWZ).
Wszystkie produkty powinny posiadać etykiety (instrukcje użytkowania) w języku polskim.
Dostarczony przedmiot zamówienia ma być (dotyczy wszystkich zadań):
- fabrycznie nowy fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych, nieużywany i nieregenerowany oraz pochodzić z bieżącej produkcji (tzn. rok 2022). Dostarczony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w aktualnej dokumentacji do produkcji seryjnej.
Przyjęcie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń całości niewadliwego przedmiotu Umowy wraz z wymaganymi dokumentami, zostanie potwierdzone podpisaniem Protokołu Odbioru Towaru przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
6.3. Odbiorcą przedmiotu zamówienia jest: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie (dotyczy wszystkich zadań).
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar fabrycznie nowy z okresem gwarancji 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.Dla każdego zadania wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia jednorazowo w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem cenowym oraz w jakości spełniającej wszystkie wymagania Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia we własnym zakresie lub za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie kompleksu Dęblin – Lotnisko - magazyn techniczny.
b) Przyjęcie dostawy przez Odbiorcę zrealizowane zostanie w dniu roboczym, w jednym z dni od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 13.00, oprócz dni ustawowo wolnych od pracy.Miejsce i sposób wykonania zamówienia (dotyczy wszystkich zadań):
a) Odbiorcą przedmiotu zamówienia jest: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
b) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wyprodukowane przedmioty zamówienia na koszt własny do magazynu Odbiorcy. Realizacja dostawy odbędzie się transportem odpowiednio przygotowanym do przewozu i w szczególności zabezpieczonym przed ujemnym wpływem warunków atmosferycznych, przemieszczaniem ładunku, uszkodzeniem i zawilgoceniem opakowań i innymi czynnikami wpływającymi na uszkodzenie lub obniżenie jakości przedmiotu zamówienia.
c) Odbiór przedmiotu zamówienia będzie dokonany w magazynie Odbiorcy komisyjnie
i protokolarnie z udziałem Wykonawcy lub jego przedstawiciela. Brak uczestnictwa Wykonawcy w czynnościach odbioru upoważnia Odbiorcę do dokonania czynności odbioru bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko.
d) Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu Umowy. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony jednorazowo (całościowo).
e) Wykonawca oświadcza, iż zrealizuje postanowienia Umowy zgodnie ze złożoną ofertą, w sposób profesjonalny oraz z najwyższą starannością.
7. Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostaw i gwarancji oraz kar umownych zawarte są w Załączniku nr 9 do SWZ- Projektowane postanowienia umowy (dotyczy wszystkich zadań).
4.5.3.) Główny kod CPV: 18141000-9 - Rękawice robocze
4.5.5.) Wartość części: 8556,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107945,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140433,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107945,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "OPTIMA" Piotr Zaniat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 796247086
7.3.3) Ulica: ul. Potkanowska 50
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107945,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48851,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69531,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48851,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe FENIKS Elżbieta Kaczmarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961784294
7.3.3) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 136
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KACZMARCZYK ELŻBIETA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KACZMARCZYK ELŻBIETA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48851,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8462,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12685,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8462,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe FENIKS Elżbieta Kaczmarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961784294
7.3.3) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 136
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KACZMARCZYK ELŻBIETA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KACZMARCZYK ELŻBIETA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8462,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- "Dostawa akumulatorów ,opon, części zamiennych do stacji radiolokacyjnej oraz wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 24/24/P
- Wykonanie wiaty parkingowej wraz z utwardzeniem
- Sprzęt i materiały medyczne jednorazowego użytku
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, z podziałem na zadania
- Dostawa artykułów promocyjnych z podziałem na zadania
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Dęblinie - dokończenie inwestycji ETAP II
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Zakup i dostawa odzieży roboczej, ochronnej, ratowniczej, medycznej i kucharskiej
- "Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie - III postępowanie"
- DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ I SPRZĘTU SPORTOWEGO
- Sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej
- Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz rękawic
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.