eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › Wyposażenie szkół zawodowych powiatu mrągowskiego w nowoczesne pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie szkół zawodowych powiatu mrągowskiego w nowoczesne pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mrągowski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Mrągowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510750373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królewiecka 60A

1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897410150

1.5.8.) Numer faksu: 897417275

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.mragowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat.mragowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01b4df6b-458d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie szkół zawodowych powiatu mrągowskiego w nowoczesne pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01b4df6b-458d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048766/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Wyposażenie szkół zawodowych powiatu mrągowskiego w nowoczesne pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Oś Priorytetowa 9 „Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, Działanie 9.3 ”Infrastruktura edukacyjna”, Poddziałanie 9.3.1 „Infrastruktura kształcenia zawodowego” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Umowa o numerze RPWM.09.03.01-28-0007/23-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370426

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 522022,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ PIERWSZA – Sprzęt komputerowy
Dotyczy dostawy fabrycznie nowego, nieużywanego, pochodzącego z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski sprzętu komputerowego, w szczególności :
1A) dostawa stacji roboczych dla pracowni systemów komputerowych – 21 kompletów,
1B) dostawa sprzętu dodatkowego dla pracowni systemów komputerowych:
1B.1 - Switch – 1 szt.;
1B.2 - Router – 1 szt.;
1B.3 - Stacja kopiująca do dysków – 2 szt.;
1B.4 - Szafka Rack 19’/3U/biurkowa - 6 szt.;
1C) dostawa Laptopów - 21 szt. / sprzęt do pracowni reklamy;
1D) dostawa stacji roboczych dla 3 pracowni w ZSz nr 2 – 48 kompletów.
1E) dostawa kas fiskalnych dla 3 pracowni w ZSz nr 2 – 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) CZĘŚĆ PIERWSZA zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis zawiera wymagania minimalne)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30231300-0 - Monitory ekranowe

30213100-6 - Komputery przenośne

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32413100-2 - Rutery sieciowe

30142000-6 - Maszyny księgujące i kasy rejestrujące

4.5.5.) Wartość części: 274361,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ DRUGA - Oprogramowanie biurowe
Dotyczy dostawy nieużywanego, pochodzącego z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski oprogramowania biurowego Microsoft Office LTSC Standard 2021 DLA EDUKACJI – 48 pakietów (3x16)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) CZĘŚĆ DRUGA zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis zawiera wymagania minimalne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

4.5.5.) Wartość części: 17521,92 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ TRZECIA – Oprogramowanie dla pracowni ekonomicznej
Dotyczy dostawy nieużywanego, pochodzącego z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski oprogramowania / systemu „Branżowe Symulacje Biznesowe” dla minimum 180 uczestników w 5 branżach,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) CZĘŚĆ TRZECIA zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis zawiera wymagania minimalne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego

4.5.5.) Wartość części: 1625,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ CZWARTA – Oprogramowanie dla pracowni informatyczno-hotelarskiej
Dotyczy dostawy nieużywanego, pochodzącego z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski oprogramowania / systemu „KWhotel” dla 15 stanowisk, wersja PRO, min. 7 modułów szkoleniowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) CZĘŚĆ CZWARTA zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis zawiera wymagania minimalne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego

4.5.5.) Wartość części: 539,95 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ PIĄTA – Urządzenia i sprzęt do rejestracji obrazu dla pracowni reklamy
Dotyczy dostawy fabrycznie nowego, nieużywanego, pochodzącego z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski urządzeń i sprzętu, w szczególności :
5A) dostawa urządzeń dla pracowni reklamy:
5A.1 – Aparat fotograficzny „lustrzanka” – 2 szt.;
5A.2 – Kamera cyfrowa Full HD – 1 szt.;
5B) dostawa sprzętu dla pracowni reklamy:
5B.1 - Tło fotograficzne ze stojakiem i zestawem lamp – 2 kpl.;
5B.2 – Statyw - 2 szt.;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) CZĘŚĆ PIĄTA zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis zawiera wymagania minimalne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

32333200-8 - Kamery wideo

4.5.5.) Wartość części: 8455,28 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ SZÓSTA – URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE
Dotyczy dostawy fabrycznie nowego, nieużywanego, pochodzącego z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski urządzeń, w szczególności :
6.1 dostawa urządzenia wielofunkcyjnego / kolor , format A3 – 1 szt.
6.2 dostawa urządzenia wielofunkcyjnego / kolor , format A4 – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) CZĘŚĆ SZÓSTA zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis zawiera wymagania minimalne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

4.5.5.) Wartość części: 5528,46 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ SIÓDMA – Urządzenia specjalistyczne dla pracowni reklamy
Dotyczy dostawy fabrycznie nowego, nieużywanego, pochodzącego z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski urządzeń, w szczególności :
7.1 dostawa urządzenia do druku sublimacyjnego na ceramice oraz prasa płaska do termosublimacji do koszulek– 1 szt.,
7.2 dostawa plotera laserowego do grawerowania i cięcia w drewnie, sklejce itp. – 1 szt.;
7.3 dostawa gilotyny do papieru – 2 szt.;
7.4 dostawa laminatora A3 – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) CZĘŚĆ SIÓDMA zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis zawiera wymagania minimalne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30191000-4 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego

30232140-7 - Plotery

4.5.5.) Wartość części: 7073,16 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ ÓSMA – Urządzenia i sprzęt do prezentacji
Dotyczy dostawy fabrycznie nowego, nieużywanego, pochodzącego z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski urządzeń i sprzętu, w szczególności :
8.1 dostawa rzutnika multimedialnego - 1 szt.,
8.2 dostawa zestawu interaktywnego 84”(w pakiecie z oprogramowaniem i szkoleniem) – 2 zestawy,
8.3 dostawa zestawu interaktywnego 80”(w pakiecie z oprogramowaniem i szkoleniem) – 1 zestaw,
8.4 dostawa zestawu głośników i mikrofonów dla pracowni reklamy – 2 zestawy,
8.5 dostawa tablicy mobilnej 100x150 – 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) CZĘŚĆ ÓSMA zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis zawiera wymagania minimalne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

30195000-2 - Tablice

4.5.5.) Wartość części: 14186,06 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ DZIEWIĄTA – Urządzenia gastronomiczne
Dotyczy dostawy fabrycznie nowego, nieużywanego, pochodzącego z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski urządzeń, w szczególności :
9.1 dostawa pieca konwekcyjno-parowego 10 x GN 1/1 – 2 szt.,
9.2 dostawa pieca konwekcyjno-parowego 11 x GN 2/1 – 1 szt.,
9.3 dostawa lodówki No Frost 203 cm – 1 szt.,
9.4 dostawa schładzarki szokowej 5 x GN 1/1 – 2 szt.,
9.5 dostawa szafy chłodniczej – 2 szt.,
9.6 dostawa pakowarki próżniowej-komorowej 300 mm – 1 szt.,
9.7 dostawa pakowarki listwowej 420 mm – 2 szt.,
9.8 dostawa kuchenki mikrofalowej z możliwością programowania 23l – 1 szt.,
9.9 dostawa suszarki do żywności 10 tac – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) CZĘŚĆ DZIEWIĄTA zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis zawiera wymagania minimalne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 147929,97 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.10 CZĘŚĆ DZIESIĄTA – Sprzęt gastronomiczny
Dotyczy dostawy fabrycznie nowego, nieużywanego, pochodzącego z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski sprzętu, w szczególności :
10.1 dostawa frytkownicy beztłuszczowej 6,2 l / 1,2 kg – 2 szt.
10.2 dostawa blendera barowego kielichowego 2,5 l – 2 szt.,
10.3 dostawa blendera kielichowego 2,2 l – 2 szt.
10.4 dostawa blendera kielichowego 1,75 l – 2 szt.
10.5 dostawa miksera ręcznego z systemem próżniowym – 2 szt.,
10.6 dostawa cyrkulatora zanurzeniowego do gotowania soous vide 1200 W – 1 szt.,
10.7 dostawa cyrkulatora zanurzeniowego do gotowania soous vide 1600 W – 1 szt.
10.8 dostawa sokowirówki 1 l – 2 szt.,
10.9 dostawa kociołka elektrycznego do zup 10 l z chochlą – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) CZĘŚĆ DZIESIĄTA zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis zawiera wymagania minimalne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39315000-3 - Urządzenia restauracyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 12344,41 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.11 CZĘŚĆ JEDENASTA – Akcesoria kuchenne
Dotyczy dostawy fabrycznie nowych, nieużywanych, pochodzących z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski akcesoriów kuchennych, w szczególności :
11.1 dostawa garnka do gotowania na parze 18 cm – 4 szt.,
11.2 dostawa patelni grillowej 25 cm z pokrywą (ryflowane dno) – 6 szt.,
11.3 dostawa patelni grillowej 24 cm z pokrywą (płaskie dno) – 6 szt.,
11.4 dostawa zestawu garnków z pokrywą – 4 kpl.,
11.5 dostawa zestawu patelni i rondli – 2 kpl.,
11.6 dostawa stolnicy kuchennej silikonowej dużej – 16 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) CZĘŚĆ JEDENASTA zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis zawiera wymagania minimalne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 9902,38 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.12 CZĘŚĆ DWUNASTA – Ekspresy do kawy
Dotyczy dostawy fabrycznie nowych, nieużywanych, pochodzących z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski urządzeń barowych, w szczególności :
12.1 dostawa ekspresu ciśnieniowego do kawy 2-grupowego z podstawą – 1 kpl.,
12.2 dostawa ekspresu kolbowego do kawy wyposażonego w młynek – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) CZĘŚĆ DWUNASTA zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis zawiera wymagania minimalne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy

4.5.5.) Wartość części: 22553,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17055,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23970,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17055,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETKOM PRZEMYSŁAW RAFAŁOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260283901

7.3.3) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 53a

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17055,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8988,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14536,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8988,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAS Tomasz Orlikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361720418

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 12/83

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8988,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49053,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49053,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49053,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "BMS" Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170324452

7.3.3) Ulica: Staszica 22

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49053,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16475,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16586,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16475,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAS Tomasz Orlikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361720418

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 12/83

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16475,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14059,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14059,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14059,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALTAR Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522714882

7.3.3) Ulica: Barwinek 5/26

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-150

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14059,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.