eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nieborów › "Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Mysłakowie w ramach projektu pn. Rozwój kreatywności uczniów z terenu Gminy Nieborów".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Mysłakowie w ramach projektu pn. Rozwój kreatywności uczniów z terenu Gminy Nieborów”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nieborów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Legionów Polskich 26

1.5.2.) Miejscowość: Nieborów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-416

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +46 838 56 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nieborow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieborow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-nieborow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Mysłakowie w ramach projektu pn. Rozwój kreatywności uczniów z terenu Gminy Nieborów”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a38383a-537e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006666/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Rozwój kreatywności uczniów z terenu Gminy Nieborów (3 pracownie + boisko)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Realizacja zadania, będącego przedmiotem niniejszego postępowania zakupowego jest dofinansowana w ramach ProjektuProjekt Nr UDA-RPLD.07.04.03-10-0027/19-00 pn. „Rozwój kreatywności uczniów z terenu Gminy Nieborów” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406456/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZEAS.3115.III.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 525982,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie wszelkich robót budowlanych i prac związanych z zagospodarowaniem terenu, w formule „zaprojektuj i wybuduj”, pod nazwą „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Mysłakowie w ramach projektu pn. Rozwój kreatywności uczniów z terenu Gminy Nieborów”.
Zadanie polega na:
-opracowaniu dokumentacji projektowej dla zadania,
- uzyskaniu stosownych pozwoleń i uzgodnień,
- zakupie i dostawie materiałów i urządzeń,
- wykonaniu prac budowlanych zgodnie z projektem,
- opracowaniu dokumentacji powykonawczej,
- wykonaniu odbiorów prac,
- dokonaniu niezbędnych przeszkoleń dla obsługi.

Pierwszy etap obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wielobranżowej oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz ze skutecznym zgłoszeniem robót budowlanych we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej / ostateczną uprawomocnioną decyzją o pozwolenie na budowę – jeżeli dotyczy/
W zakres opracowania projektowego wchodzi:
- Uzyskanie mapy do celów projektowych niezbędnej do opracowania dokumentacji projektowej oraz opracowania dokumentacji geotechnicznej w miejscu planowanego boiska,
- Uwzględnienie istniejącej infrastruktury wraz z ewentualną inwentaryzacją w stopniu umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie niezbędnych ekspertyz i ocen technicznych.
- Szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.
- Sporządzenie projektu budowlanego w tym projektu instalacji drenażowej FI 50 spod płyty boiska i odwodnienia liniowego kanałami z polimerobetonu z obu stron długości boiska z odprowadzeniem wód do studzienki kanalizacyjnej odwadniającej, znajdującej się na terenie, wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami umożliwiającymi skuteczne zgłoszenie robót budowlanych /uzyskanie pozwolenia na budowę – jeżeli dotyczy/, opracowanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2021 r. poz. 1169 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458),
- Operat wodno-prawny (o ile wymagany).
- Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458). Ponadto w STWIOR we właściwym rozdziale określić:
a) sposób i procedurę przeprowadzenia badań i odbioru stopnia zagęszczenia poszczególnych warstw konstrukcyjnych boiska
b) jakie warunki (w tym atmosferyczne) są niezbędne do wykonania nawierzchni poliuretanowej
c) ogólną instrukcję użytkowania i czynności konserwacyjne zewnętrznych sportowych nawierzchni poliuretanowych
- Sporządzenie kosztorysów i przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidzianych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie muszą uwzględniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458).
- Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (o ile wymagana).
Na etapie realizacji dokumentacji projektowej należy dokonywać uzgodnień z Zamawiającym dotyczących: materiałów, wyrobów, urządzeń, które będą użyte do realizacji zamierzenia inwestycyjnego oraz należy uzyskać jego akceptację.
Karty techniczne potwierdzone przez producenta, ważne świadectwa badań, aprobaty techniczne, atesty higieniczne, badania na bezpieczeństwo ekologiczne, powinny posiadać w szczególności:
- podkładowa warstwa stabilizacyjna grubości 3,5 cm
- warstwa elastyczna i kleju poliuretanowego grubości 11 mm
- warstwa zewnętrzna użytkowa z natrysku poliuretanowego grubości 2 mm.
Nawierzchnia PU powinna mieć potwierdzone badania na zgodność z normą PN-EN14877/2014-02 oraz normą DIN18035-6/2014 (bezpieczeństwo ekologiczne).
Należy okazać zamawiającemu autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla wykonawcy (podwykonawcy) na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
Nawierzchnia PU boiska powinna być w trzech kolorach (ceglasty, miodowy, zielony).
Kolory linii do boisk – biały, żółty, niebieski i czarny.
Szczegółową kolorystykę ustalić z Zamawiającym na etapie opracowywania projektu budowlanego.
Dla zastosowania wyrobu, urządzeń dotyczących wyposażenia boisk, należy przedłożyć zamawiającemu, certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez Instytut Sportu lub Nadzoru Technicznego oraz karty katalogowe do jego akceptacji. Dokumenty winny być załączone do właściwych elementów (rozdziałów) dokumentacji projektowej.
Poziom usytuowania brzegów płyty boiska po jego długości zaprojektować o 8 cm ponad przyległy teren (strona wschodnia).
Spadek poprzeczny boiska i=0,3%.
Powyższą dokumentację należy przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej w następującej ilości egzemplarzy:
 Projekt budowlany – 5 egzemplarzy.
 Projekt wykonawczy – 5 egzemplarzy.
 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 5 egzemplarzy.
 Przedmiar robót – 5 egzemplarzy.
Dodatkowo powyższe opracowania należy w jednym egzemplarzu zapisać w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD. Wszystkie materiały tekstowe takie jak opisy techniczne, obliczenia, specyfikacje techniczne itp. należy zapisać w formatach DOC lub XLS i PDF. Rysunki i uzgodnienia zapisać w formacie PDF I DWG.
Etap drugi obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz nadzór autorski w zakresie określonym przepisami i wykonanie elementów opisanych w programie funkcjonalno-użytkowym,
w szczególności budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej – poliuretanowej. Płyta boiska - wraz ze strefami bezpieczeństwa - będzie miała wymiary 23,0 m x 44,0 m, tj. powierzchnię 1012,00 m2.
W ramach boiska wielofunkcyjnego przewiduje się:
 wykonanie jednego boiska do piłki ręcznej o wymiarach 23 x 44 m; pole gry o wymiarach 20 x 40m,
 wykonanie dwóch boisk do koszykówki (wpisane w boisko do piłki ręcznej) o wymiarach 17 x 23 m; pole gry o wymiarach 15 x 20 m (ze względu na ograniczoną ilość miejsca mniejsze niż standardowe),
 wykonanie jednego boiska do piłki siatkowej o wymiarach 13 x 24 m; pole gry o wymiarach 9 x 18 m,
 montaż piłkochwytów wokół boiska wielofunkcyjnego o łącznej długości 130 m i wysokości 6 m.
w ogrodzeniu piłkochwytów należy umieścić bramę rozwierną o szerokości 2,0 m i wysokości 2,20 m wyposażoną w zasuwę dolną z kłódką umożliwiająca zamknięcie bramy oraz furtkę szerokości 1,20 m i wysokości 2,20 m wyposażoną w zamek z wkładka patentową i klamkę.
Obramowanie dla ww. elementów ogrodzenia z kształtownika zamkniętego.

W szczególności do obowiązków nadzoru autorskiego należeć będzie:
 Stwierdzenie w toku wykonanych robót budowlanych zgodności realizacji z projektem i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
 Wyjaśnienia wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej.
 Uzgodnienie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych.
 Na wezwanie Zamawiającego udział w komisji i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego oraz uczestnictwo w odbiorach końcowych, próbach instalacji, itp.

Rozwiązania równoważne -szczegółowy opis w SWZ.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W TYM TECHNOLOGIA ROBÓT I ZAKRES ICH WYKONANIA OKREŚLONE ZOSTAŁY W PROGRAMIE FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 11 DO SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 674310,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1366547,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 674310,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AK Sport Andrzej Gniado

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363161710

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa

7.3.4) Miejscowość: Okuniew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-079

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 674310,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Projekt Nr UDA-RPLD.07.04.03-10-0027/19-00 pn. „Rozwój kreatywności uczniów z terenu Gminy Nieborów” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.